PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تحصیلات تکمیلی پیام نور در مقطع دکترا توسعه می یابد



Borna66
11-20-2011, 01:19 AM
معاون دانشگاه پیام نور کشور، دانشجویان در حال تحصیل در واحدهای دانشگاهی پیام نور را بالغ بر یک میلیون و 100 هزار نفر اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور علیرضا اژدر در حاشیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاههای پیام نور کشور در جمع خبرنگاران ، تعداد مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور را ۵۲۰ واحد اعلام کرد و گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانشجو در این مراکز تحصیل می کنند که افزایش تعداد دانشجویان در سال های اخیر بیانگر اعتماد عمومی به این دانشگاه است.

وی اظهار داشت: برای اجرای حداقل دو دوره کرسی آزاد اندیشی در مراکز دانشگاهی پیام نور در هر دوره تحصیلی برنامه ریزی شده است. اژدر با اشاره به اقدامات و فعالیت های این دانشگاه بیان داشت: تولید حدود هزار نشریه دانشجویی، فعالیت ۹۲۲ انجمن علمی، وجود ۵۲۶ کانون فرهنگی (http:///) و هنری و ۳۴۵ کانون قرآن و عترت فعال از جمله اقدامات و فعالیت های این دانشگاه است.


وی با تاکید بر لزوم توسعه بنیان های فکری و اعتقادی دانشجویان این دانشگاه افزود: تقویت بنیانهای فکری و اعتقادی دانشجویان از مهمترین اهداف این دانشگاه است و تحقق این موضوع ، رشد عقلانی آنان را به همراه خواهد داشت.


معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور، از برگزاری درس روانخوانی و تجوید قرآن در این دانشگاه در آینده ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: این واحد درسی به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان با مفاهیم و آموزه ای قرآنی ارائه خواهد شد.
وی تعداد دانشجوی مخترع شناسایی شده این دانشگاه را حدود ۶۰۰ نفر اعلام کرد و بیان داشت: این افراد اختراعات متعددی را به ثبت رسانده اند و موجب سربلندی این مجموعه دانشگاهی شدند .


اژدر افزود: در سال گذشته ۲۴۰ دوره کرسی آزاد اندیشی در این مجموعه دانشگاهی برگزار شده است . وی، از تشکیل کمیته تبدیل ایده به (http:///) ثروت در این دانشگاه خبر داد و بیان داشت: دانشجویان مخترع و مکتشف این دانشگاه در ماههای اردیبهشت و خرداد سال جاری حدود ۳۰ مدال جهانی کسب کردند.