PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ساختمان اداری دانشگاه پیام نور واحد ایوانکی افتتاح شد



Borna66
11-07-2011, 10:02 PM
رئیس داتشگاه پیام نور ایوانکی :روند صعودی توسعه کیفی دانشگاه پیام نور در دو سال گذشته چشمگیر بوده است و مستندات آن قابل ارائه است. به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور: همایون چگنی: اظهار نظر در مورد دانشگاه پیام نور باید کارشناسی و دلسوزانه باشد نه با جهت گیری سیاسی و به نفع دانشگاه خاصی.
ساختمان اداری دانشگاه پیام نور واحد ایوانکی با حضور اسماعیل عرب معصومی بخشدار ایوانکی، زراعتکار شهردار و اعضای شورای شهر و دانشجویان این دانشگاه افتتاح شد. http://pnu-club.com/imported/mising.jpg عرب معصومی بخشدار ایوانکی ضمن تشکر از زحمــات همایون چگنی رئیس دانشگاه پیام نور واحد ایوانکی تلاش مجموعه مدیریتی واحد و شهر برای احداث این ساختمان که با حمایت اعضای هیأت موسس آماده شد را ستودنی دانست همچنین زراعتکار شهردار ایوانکی توسعه دانشگاه پیام نور ایوانکی را دریکسال گذشته مثبت ارزیابی نمود.در این مراسم همایون چگنی رئیس دانشگاه پیام نور واحد ایوانکی اعلام نمود این واحد در سال تحصیلی جدید در ۱۹ رشته دانشجو جذب نموده است و احداث فاز اول آموزشی در سال تحصیلی جاری به مناقصه گذاشته خواهد شد.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg چگنی در مورد فعالیتهای دانشگاه پیام نور بیان داشت روند صعودی توسعه کیفی دانشگاه پیام نور در دو سال گذشته چشمگیر بوده است و مستندات آن قابل ارائه است و اظهار نظر افراد در مورد دانشگاه پیام نور در هر سمتی که باشند در صورتیکه غیر کارشناسی و غیر مسئولانه باشد مردود است. چگنی در ادامه گفت اقتدار علمی،کیفت آموزشی، اساتید مجرب و قبولی دانش آموختگان این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی (http:///) همگی نشان دهنده عملکرد مثبت دانشگاه پیام نور است.چگنی افزود اظهارنظر در مورد دانشگاه پیام نور که یک مکان آموزشی است آن هم با جهت گیری سیاسی و فقط در حمایت از یک دانشگاه خاص جای تأسف دارد.



http://pnu-club.com/imported/mising.jpg

البته مسئولان دانشگاه پیام نور از انتقادهای سازنده به شرط آنکه فرد منتقد با نظر کارشناسی و دلسوزانه نظرات خود را بیان دارد استقبال می کنند.

masoud 007
01-17-2012, 01:14 AM
از اینهمه دروغ و چرت و پرت خودت خسته نمی شه... حالا خوبه ما دیگه پیام نورو می شناسیم...
حالا دیگه نمی دونم انتقاد منه دانشجویی که چهار سال عمرمو تو پیام نور تلف کردم کارشناسی حساب می شه تا مردودش نکنن یا نه...
از مدیر سایت هم تشکر خالصانه رو دارم و بخاطر قرار دادن نمونه سوالاتی که هیچکدوم باز نمی شه... برای نمونه این آدرس...
http://pnu-club.com/pnu.thread10318.html