PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ساخت بازی‌های انحصاری گوشی‌های نوکیا از سوی شرکت "EA "



Y@SiN
11-03-2011, 12:06 PM
نوکیا اعلام کرد: گوشی‌های جدید این شرکت همراه با بازی‌های انحصاری خواهد بود که از سوی شرکت "EA " ساخته شده‌اند.

به گزارش سافت‌گذر (http://www.softgozar.com/)؛ نوکیا به تازگی اعلام‌کرده است که تلفن هوشمند Lumia" "، که با سیستم عامل ویندوز 7 کار می‌کند، از سوی شرکت "Electronic Arts " برای ساخت بازی‌های انحصاری حمایت خواهدشد.
این شرکت سازنده بازی‌های کامپیوتری، با تایید گفته‌های شرکت نوکیا اعلام کرد که در حال ساخت انواع بازی‌های انحصاری برای صاحبان "Lumia " است که در آینده نزدیک می‌توانند آنها را دانلود و بازی کنند.




http://pnu-club.com/imported/2011/11/91.jpg


"EA " 20 بازی برای گوشی "Lumia " تهیه خواهدکرد؛ 10 تا از این بازی‌ها مربوط به بخش موبایل خود این شرکت (از جمله FIFA 12 ، NFL Madden و Dead Space ) خواهد بود و 10 تای دیگر از بخش "Chillingo " خواهدبود.
هنوز هیچ گفته‌ای از زمان انتشار این بازی‌ها برای نوکیا ویندوز فون 7 وجود ندارد. همچنین هیچ گفته‌ای درباره اینکه این بازی‌ها در نهایت برای سایر گوشی‌های ویندوز 7 نیز منتشر خواهدشد یا نه وجود ندارد.
مایکروسافت در حال تلاش است تا توسعه‌دهندگان نرم‌افزار را به ایجاد برنامه‌هایی برای گوشی‌های دارای ویندوز 7 وادارکند؛ اما برخی تمایلی به انجام این کار ندارند، عمدتا به دلیل عدم نفوذ گوشی‌های ویندوز 7 در بازار نسبت به محصولات "IOS " و " Android ".
ممکن است که ارائه بازی در گوشی‌های دارای ویندوز توسط EA سبب اقبال عمومی و کاربران جدید برای خرید این‌گونه دستگاه‌ها و در نتیجه فروش بیشتر و قابل ملاحظه این گوشی‌ها و در نهایت ارسال سیگنال به سازندگان نرم‌افزار جهت تغییر در نگرش به ساخت بازی در سیستم عامل ویندوز شود.
در این میان، نوکیا در حال آماده‌شدن برای انتشار گوشی‌های هوشمند Lumia 710" " و " "Lumia 800 به انگلستان و سایر نقاط اروپا در ماه نوامبر است.
آیا جذابیت بازی‌های EA ، همراه با برنامه‌های دیگر منحصر به فرد از ESPN ، به اندازه کافی برای مصرف‌کنندگان برای ترجیح‌دادن نوکیا نسبت به " iPhone 4S " و یا سایر گوشی‌های آندروید کافی خواهد بود؟
در آینده نزدیک همه چیز مشخص خواهدشد.