PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بازی با ایمیل، راه‌حلی جالب برای پاسخ به ایمیل‌ها



Y@SiN
11-03-2011, 12:02 PM
​ ایمیل‌ها! نامه‌هایی که هر روز با تعداد زیادی از آن‌ها سر و کار داریم و گاهی پاسخ به همه آن‌ها کاری سخت و حوصله سربر است. اما اگر در این بین، سیستمی طراحی شود که شما را به پاسخ دادن و رسیدگی به ایمیل‌ها تشویق کند و بر اساس هر کاری که انجام می‌دهید، امتیازی اعطا نماید چطور؟ باز هم حوصله‌تان سر می‌رود؟!
http://pnu-club.com/imported/2011/11/76.jpg شرکت Bydin Software (http://www.baydin.com/about.html) http://pnu-club.com/imported/2011/10/5.gif محصولات بسیار خوبی را در زمینه مدیریت ایمیل در سرویس جیمیل و Outlook دارد که The Email Game (http://emailga.me/) http://pnu-club.com/imported/2011/10/5.gif یکی از آن‌هاست. ایده این برنامه به این‌صورت است که با تبدیل کردن وظایف شما در جیمیل به سیستم پاداش‌دهی، شما را مجاب می‌کند تا برای هر کاری که در آن محیط انجام می‌دهید، به‌موقع زمان بگذارید و کارها را در وقت مناسب انجام دهید.
پاسخ به ایمیل (http://weblogina.com/tag/%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%84)، حذف ایمیل، آرشیو کردن و در کل هر کاری که شما در آن محیط انجام دهید، شامل امتیاز است. از آن‌طرف نیز اگر کاری را به تعویق بیاندازید نیز جریمه می‌شوید!
http://pnu-club.com/imported/2011/11/77.jpg هر ایمیلی که باز کنید، تایمری برای‌تان به نمایش گذاشته خواهد شد که بر اساس آن می‌توانید زمان خود را تنظیم کنید. در آخر و با جمع کردن کل امتیازهای یک روز می‌توانید ببینید که چقدر پاداش گرفته‌اید و آن‌ها را با دوستان خود از طریق توییتر به‌اشتراک بگذارید. از طرفی، The Email Game امکان همگام‌سازی با سرویس Calendar گوگل (http://weblogina.com/tag/%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84) را نیز دارد تا از آن طریق بتوانید کارهای خود را یادآوری نمایید.
به‌طور کلی استفاده از The Email Game (http://emailga.me/) http://pnu-club.com/imported/2011/10/5.gif برای زمان‌هایی نظیر ابتدای روز و یا انتهای آن توصیه می‌شود؛ زمانی که ایمیل‌های متعددی در میل‌باکس خود دارید و از طریق آن‌ها می‌توانید امتیازات‌تان را به رخ دیگران بکشید!