PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : با اعلام جزئيات تكميل ظرفيت نخستين آزمون نيمه‌متمركز دكتري



Borna66
10-29-2011, 11:48 PM
رييس سازمان سنجش آموزش كشور از اعلام نتايج نهايي مرحله تكميل ظرفيت آزمون دكتري در بهمن ماه سال جاري خبر داد.
محمد حسين سرورالدين در گفت‌وگو با خبرنگار «صنفي ـ آموزشي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه وزارت علوم تا 15 آبان ماه ليست ظرفيت‌ها و رشته‌هاي مرحله تكميل ظرفيت آزمون دكتري را به سازمان سنجش ارائه مي‌دهد، اظهار كرد: پس از آن فرم انتخاب رشته برروي سايت سازمان سنجش قرار مي‌گيرد تا داوطلبان بتوانند انتخاب رشته كنند.
وي از آغاز انتخاب رشته مرحله تكميل ظرفيت اين آزمون در اواخر آبان ماه خبر داد و افزود: داوطلبان حائز شرايط شركت در اين مرحله كه اسامي آنها در سايت سازمان سنجش منتشر مي‌شود، مي‌توانند در زمان مذكور براي انجام انتخاب رشته به سايت سازمان به نشاني www.sanjesh.org (http://www.sanjesh.org/) مراجعه كنند.
معاون سازمان سنجش در خصوص چگونگي معرفي افراد در مرحله تكميل ظرفيت، به ايسنا گفت: در مرحله اول 15 هزار نفر به دانشگاه‌ها براي انجام مصاحبه معرفي و از آن تعداد فقط 5 هزار نفر در نهايت پذيرفته شدند؛ بنابراين آن 10 هزار نفر كه در پذيرش نهايي قبول نشده بودند همراه با تعداد ديگري از داوطلبان شركت‌كننده در آزمون به ترتيب نمره براي انجام مصاحبه اين مرحله به دانشگاه‌ها معرفي مي‌شوند.
وي با بيان اينكه تعداد معرفي‌شدگان بستگي به ظرفيت نهايي پذيرش دارد، در خصوص ميزان ظرفيت پذيرش مرحله تكميل ظرفيت، اظهاركرد: در حال حاضر ظرفيت پذيرش اين مرحله حدود 3 هزار نفر است كه البته تعداد قطعي آن 15 آبان ماه مشخص مي‌شود.
سرورالدين با بيان اينكه فهرست معرفي شدگان مصاحبه مرحله تكميل ظرفيت نهايي حداكثر تا آخر آبان ماه مشخص مي‌شود، خاطرنشان كرد: نتايج نهايي مرحله تكميل ظرفيت آزمون دكتري بهمن ماه اعلام مي‌شود.