PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : در ليبى حمام خون راه مى اندازم!!!



tania
10-27-2011, 12:57 PM
http://pnu-club.com/imported/2011/10/611.jpg



سيف الاسلام قذافى در تازه ترين پيام خود انقلابيون ليبى را به راه انداختن حمام خون تهديد كرد.

به گزارش ايسنا، به نقل از سايت اينترنتى مفكره الاسلام، سيف الاسلام قذافى پسر معمر قذافى، رهبر مخلوع ليبى در دومين پيام خود عنوان داشت: ما براى پدرم و معتصم قذافى، برادرم مراسم عزا برگزار نمى كنيم تا زمانى كه ماموريت مان به پايان رسد به وظيفه خود عمل مى كنيم حتى اگر ۵۰ سال به طول انجامد. وى در ادامه افزود: من به خانواده خود اطمينان مى دهم همه چيز بر وفق مراد است من هيچ گاه از وصيت نامه پدرم تا زمانى كه زنده بود تعدى نكردم و اكنون نيز به پدرم خيانت نمى كنم.

سيف الاسلام همچنين عنوان داشت: من در اين زمان تاريخى مى خواهم پايان اوضاع كشور را مشخص كنم، برخى فكر مى كنند همه چيز تمام شده است اما در واقع شروع شده است. وى در ادامه افزود: من همواره به دفاع از ليبى و انتقام از خائنين اعتقاد داشتم، آنچه كه اتفاق افتاده مرا وادار مى سازد تا روز اين افراد را به شب و زندگيشان را به جهنم تبديل كنم و مرگ را در برابر آنها ظاهر سازم.

سيف الاسلام همچنين عنوان داشت: از تمام كسانى كه در درد از دست دادن خانواده ام با من شريك هستند و به مقاومت ادامه مى دهند، مى خواهم تا نه براى برگرداندن تاج و تخت بلكه براى بازپس گيرى ليبى و شرافت خود تلاش كنند. وى در ادامه افزود: شما آتش گشوديد، پس بايد نتيجه آن را تحمل كنيد، خون ريختيد پس بايد حمام خون راه بيفتد، ما به هيچ كس رحم نخواهيم كرد. ناتو نمى تواند از شما در خانه هايتان و محل كارتان حمايت كند.

سيف الاسلام همچنين تاكيد كرد: معمر قذافى ما را از تخريب چاه هاى نفت بر حذر مى داشت و مى گفت نبايد فرودگاه را بمباران كنيم. اما الآن چه كسى است كه ما را از اين كار بر حذر دارد. آنها را مى سوزانيم تا مادرم لبخند رضايت بزند و عايشه خوشحال شود. وى در ادامه افزود: آنها (انقلابيون) شجاع نيستند و معتصم آنها را شناخته بود. من پسر پدرم هستم، من فرزند ليبى هستم.

saeidking
10-27-2011, 04:53 PM
فعلا که خودش رو میخواد تحویل دادگاه بین المللی لاهه بده!,راستی اون عکس فکر کنم مربوط به برادرش سعدی میشه,خود سیف الاسلام کچله هست:39:

tania
10-27-2011, 05:07 PM
فعلا که خودش رو میخواد تحویل دادگاه بین المللی لاهه بده!,راستی اون عکس فکر کنم مربوط به برادرش سعدی میشه,خود سیف الاسلام کچله هست:39:
حق با شماست تصویررو عوض کردم
با اینکه کچله ولی باز خوش قیافه تر از اون برادرشه:302: