PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مراسم قرعه کشی عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان سال ۹۰ برگزار شد



Borna66
10-17-2011, 09:42 PM
مراسم قرعه کشی عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان امروز با حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم در باشگاه دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور : مراسم قرعه کشی عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان امروز دوشنبه ۲۵ مهرماه در باشگاه دانشجویی دانشگاه تهران با حضور غلامرضا خواجه سروی – معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم برگزار شد.


در عمره مفرده که اعزام آن از اواخر بهمن ماه آغاز می شود ۲۹۲ هزار و ۲۰۵ نفر برای عمره مفرده و ۱۰۶ هزار و ۹۴۴ نفر هم برای عتبات عالیات در مهلت تعیین شده ثبت نام کرده اند.


از میان ۲۹۲ هزار و ۲۰۵ دانشگاهی که برای عمره مفرده ثبت نام کرده اند، ۷۳ هزار و ۱۶ نفر از دانشگاه آزاد، ۷۸ هزار نفر از دانشگاههای پیام نور و علمی کاربردی، ۲۳ هزار نفر از دانشگاههای غیر دولتی و غیرانتفاعی و موسسات (http:///) آموزش عالی وزارت علوم، ۶ هزار و ۸۰۰ نفر از وزارت بهداشت و ۶ هزار و ۱۶ نفر هم از آموزشکده های فنی ثبت نام کرده اند.


از این تعداد ۳۰ هزار نفر از اواخر بهمن ماه به عمره مفرده اعزام می شوند همچنین از میان ثبت نام کنندگان و در قرعه کشی که امروز صورت گرفت ۱۰ هزار دانشجوی پسر، ۱۷ هزار زوج و ۳ هزار استاد اعزام می شوند و بیشترین سهمیه به دانشگاه تهران از میان سایر دانشگاههای کشور برای اعزام به عمره مفرده اختصاص یافت.


همچنین برای دانشگاهیانی که به عمره اعزام می شوند مبلغ ۶۰۰ هزار تومان کمک هزینه سفر و برای دانشگاهیان اعزام به عتبات عالیات ۳۰۰ هزار تومان کمک هزینه سفر در نظر گرفته شده است.


اولویت اعزام متاهلان با تاریخ عقد آنان است و قرعه کشی ثبت نام کنندگان از طریق سیستم، بدون دخالت شخص و به صورت تصادفی صورت می گیرد.

در مراسم قرعه کشی امروز همچنین (http:///) برای افراد حاضر در مراسم یک سهمیه در نظر گرفته شده بود که با مساعدت معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم این تعداد به ۲۰ عدد رسید.


همچنین تاریخ اعزام به عتبات عالیات از ۳۰ مهرماه اعلام شد که تا اواخر آذرماه ادامه دارد. قرعه کشی دیگر عتبات عالیات اسفندماه سال جاری صورت می گیرد.