PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دانلود رایگان دفترچه مقطع کارشناسی آزمون دوره جدید فراگیر ۹۰ دانشگاه پیام نور (نوبت بیست و سوم)



Borna66
10-16-2011, 12:06 AM
ثبت ‌نام اینترنتی شرکت در آزمون مقطع کارشناسی فراگیر بهمن ماه سال 1390 از روز یکشنبه 24 مهرماه 1390 آغاز خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور : بدین‌ وسیله به اطلاع داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی بهمن ماه سال ۱۳۹۰ دانشگاه پیام نور می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت (http:///) در آزمون از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی Sanjesh Site (http://WWW.SANJESH.ORG) و از روز یکشنبه ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۰ آغاز و در روز یکشنبه ۱ آبان ماه ۱۳۹۰ پایان می‌پذیرد.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی بهمن ماه سال ۱۳۹۰ دانشگاه پیام نور در روز ۲۳ دی ماه ۱۳۹۰ برگزار می‌شود.


پذیرفته‌شدگان دوره جدید فراگیر پیام ‌نور در ترم دوم تحصیلی ۹۱ ـ ۹۰ پذیرش خواهند شد.

هزینه دفترچه‌ در مقطع کارشناسی فراگیر دروه جدید ۶۵ هزار و ۸۵۰ تومان عنوان شده است.

* جهت شرکت در دوره های فراگیر مقطع کارشناسی (http:///) برای دانش آموزان متوسطه نظام جدید ، داشتن گواهینامه پیش دانشگاهی الزامی می باشد.


* جهت شرکت در دوره های فراگیر مقطع کارشناسی داشتن دیپلم نظام قدیم یا پیش دانشگاهی نظام جدید الزامی بوده و استثنائاً دانش آموزان پیش دانشگاهی که تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ فارغ التحصیل می شوند می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

elenetw
04-11-2012, 09:15 PM
سلام . فایل دانلود شد ولی ...!
ولی فایلش خرابه !!!!!!!!!!!

Borna66
04-15-2012, 08:38 PM
سلام . فایل دانلود شد ولی ...!
ولی فایلش خرابه !!!!!!!!!!!

با سلام

دوست گرامی فایل براحتی دانلود می شود و بنده تست کردم و سالم هست و مشکلی ندارد

موفق باشید

روزگار خوش