PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ظرفیت دانشگاه پیام نور البرز به ۵۰ هزار نفر افزایش پیدا کرد



Borna66
07-02-2011, 12:30 PM
رئیس دانشگاه پیام نور البرز از افزایش ظرفیت این دانشگاه به 50 هزار نفر و افتتاح ساختمان جدید آن در نیمه شعبان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور : محمد علی قره در دیدار با شهردار کرج ضمنن تاکید بر استمرار همکاریهای این دانشگاه با شهرداری کرج اظهار داشت:استان البرز با استقرار چندین دانشگاه بزرگ یکی از قطب های دانشگاهی کشور محسوب می شود.
وی به رغم تازه تاسیس بودن دانشگاه پیام نور این استان از استقلال و آمادگی کامل این مجموعه برای انجام ماموریت های محوله خبر داد.
این مسئول با اشاره به ظرفیت بالای این دانشگاه (http:///)در پذیرش دانشجو عنوان کرد: هم اکنون دانشگاه پیام نور کرج به عنوان مرکز استان البرز پذیرای بیش از ۲۰ هزار دانشجو است که این رقم با استقرار در مکان جدید به ۵۰ هزار نفر افزایش می یابد.
قره با تقدیر از تعامل مطلوب شهرداری کرج در راستای همکاری جهت احداث ساختمان جدید دانشگاه پیام نور کرج، لزوم همکاری هر چه بیشتر شهرداری کرج در احداث معبر این دانشگاه را یادآور شد گفت: ایجاد زیرساخت ها و آسفالت معبر منتهی به دانشگاه پیام نور در راستای تسهیل در عبور و مرور دانشجویان ضروری است که این امر نیازمند تعامل هر چه بیشتر شهرداری کرج است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز با بیان اینکه ساختمان جدید دانشگاه پیام نور کرج همزمان با نیمه شعبان به بهره برداری می رسد خواستار تسریع در روند اجرایی احداث معابر منتهی به این دانشگاه شد.
وی اظهار داشت: متناسب با نیاز های علمی شهرداری کرج در تحصیلات تکمیلی ضمن آمادگی همکاری های علمی با دانشکاه شهرداری امکان ادامه تحصیلات تکمیلی برای پرسنل شهرداری کرج فراهم می (http:///)شود.