PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آخرین وضعیت شهریه دوره های فراگیر پیام نور ۹۰ / شرایط شهریه دوره دانشپذیری



sunyboy
06-27-2011, 10:38 PM
به گزارش خبرگزاری پیام نور (http://payamnor.ir/) : محمدهادی امین ناجی با اعلام زمان ابلاغ مبلغ شهریه دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور اظهار داشت: شهریه دوره دانشجویی طبق تعرفه و مصوبات هیئتامنای دانشگاه پیام نور سالانه اعلام می شود اما شهریه این دوره همزمان با اعلام نتایج در شهریورماه ۹۰ ابلاغ خواهد شد.

وی همچنین در خصوص مبلغ ما به تفاوت دوره دانشپذیری گفت: ما به تفاوت دوره دانشپذیری متقاضیانی که پذیرفته می شوند در اولین نیمسال دانشجویی به میزان ۵۰ درصد شهریه ثابت و متغیر سال ورود متناسببا تعداد واحد اخذ شده خواهد بود.

بر اساس این گزارش امسال ثبت نام متقاضیان دوره های فراگیر در مقاطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) و کارشناسی ارشد در مهرماه صورت می گیرد و داوطلبان در آزمون این دوره ها که دی ماه ۹۰ برگزار می شود شرکت خواهند کرد.
کلاس های درس پذیرفته شدگان دومین نوبت آزمون فراگیر پیام نور سال جاری از ترم بهمن ماه آغاز می شود.
سه آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور با رقابت۲۴۶ هزار و ۷۷۷ داوطلب در سه مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی و کارشناسی ارشد اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.