PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : از بین بردن انواع ویروس ها و بدافزار ها توسط Emsisoft Anti-Emsisoft Anti-Malware 5.1.0.4



Borna66
06-13-2011, 01:04 PM
Emsisoft Anti-Malware 5.1.0.4


Emsisoft Anti-Malware محافظتی کامل برای کامپیوترتان در مقابل ویروس ها، تروجان ها، ابزارهای جاسوسی، تبلیغات ناخواسته، کرم ها، bots، keyloggers و rootkits فراهم می کند.
با این برنامه 3 دیوار دفاعی خواهید داشت: محافظ فایل، بلاک کننده از طریق شناسایی رفتارهای مشکوک برنامه ها، محافظت آنلاین و Realtime.

Emsisoft Anti-Malware دارای اسکنر دولایه است که کامپیوترتان را اسکن و پاک می کند و جلوی سرایت ویروس ها و ... را به کامپیوترتان می گیرد و دارای قابلیت های محافظت آنلاین و Realtime و با قابلیت آپدیت اتوماتیک، HiJackFree و Commandline Scanner است.
تاکنون تعداد زیادی آنتی ویروس، ضد جاسوس افزار و anti-dialer تولید شده و به بازار آمده ولی تعداد کمی از آنها می توانند ادعای محافظت کامل و موثر در مقابل تمام انواع بدافزارها را داشته باشند.


برخی از قابلیت های نرم افزار:



محافظت در برابر ویروس ها، کرم ها و bots:
در حال حاظر ویروس ها و کرم ها یک پدیده رنج آور در اینترنت هستند که معمولا از طریق ضمیمه ایمیل منتشر می شوند و باعث خسارات سنگینی می شوند. کرم های جدید از طریق حفره های امنیتی موجود در سیستم وارد می شوند و با سرعت شگفت آوری زیاد می شوند و سیستمتان بدون اینکه بدانید، یک ماشین فرستنده ویروس و کرم می شود. Emsisoft Anti-Malware کرم ها را از سیستمتان پاک و نابود می کند و جلوی خسارت بیشتر را می گیرد.




محافظت در برابر تروجان ها، backdoors، keyloggers، rootkits:
تروجان ها و backdoors، دیگران را قادر می سازد تا به سیستمتان دسترسی داشته باشند. وقتی یک backdoor نصب می شود، کنترل کامل سیستمتان در دست هکر می افتد. بهترین توضیح برای تروجان این است که آن برنامه ای که معرفی شده نیست و معمولان دربردارنده backdoors است و از طریق ایمیل وارد می شود. یک keylogger یک نوع بدافزار است که تمامی فعالیت های کیبوردتان را رکورد و بایگانی می کند. Emsisoft Anti-Malware متخصص در شناخت و نابود کردن این نوع بدافزار هاست.




محافظت در برابر ابزارهای جاسوسی، تبلیغات ناخواسته و TrackingCookies:
سوابق و اطلاعات شخصی شما برای شرکت های تبلیغاتی منبع بزرگی از پول است. آنها هیچ ترسی از فرستادن برنامه به سیستمتان ندارند و می توانند اطلاعات تان را رکورد و تمامی حرکاتتان در دنیای مجازی را زیر نظر داشته باشند. تبلیغات تجاری که صفحه شروع مرورگرتان را تغییر می دهند در دسته spyware/adware قرار می گیرند. Emsisoft Anti-Malware ابزارهای جاسوسی را به طور کامل از سیستمتان پاک می کند و همینطور رد و اثر آنها را در رجیستری و کوکی ها را تشخیص می دهد.


دانلود با لينك مستقيم به همراه فعال ساز (http://dl.soft98.ir/virus/Emsisoft.Anti-Malware.5.1.0.4.zip)
لینک کمکی از مدیا فایر (http://cdn.mediafire.com/?q2584lj5zg2cpy1)

حجم 100 مگابايت