PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ليگ اروپا.... پورتو قهرمان شد



O M I D
05-19-2011, 04:54 PM
پورتو قهرمان شد


تيم فوتبال پورتو برنده بازي نهايي کاملا پرتغالي مقابل براگا شد تا قهرمان ليگ اروپا (جام يوفا سابق) شود.
http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00030906.jpg شب گذشته در ورزشگاه اويوا شهر دوبلين ايرلند و در حضور 45 هزار نفر تماشاگر، تيم‌هاي پورتو و براگا پرتغال در آخرين ايستگاه اين جام برابر هم قرار گرفتند. اين دو حريف که پيش از اين بارها در ليگ کشور پرتغال برابر يکديگر صف آرايي کرده بودند اين بار در فينال ليگ اروپا به جدال با يکديگر پرداختند.
در اين بازي دو تيم از سبک و نحوه بازي يکديگر شناخت کافي داشتند و اين عامل سبب شد تا موقعيت جدي پرشماري روي دروازه ها ايجاد نشود.
در اين ديدار پورتو به رهبري بوائس، سرمربي جوان خود از همان ابتدا براي رسيدن به‌دروازه رقيب نام آشنا خويش تلاش بيشتري داشت و درنهايت فالکائو مهاجم پورتو موفق به‌زدن تک گل اين ديدار در دقيقه 44 با ضربه سر شد تا در نهايت پورتو چهارمين عنوان اروپايي خود را کسب کند و اين بار قهرمان ليگ اروپا شود.
پيش از اين، قهرماني جام باشگاه هاي اروپا در سال 1987، فتح جام يوفا سال 2003 و عنوان نخست ليگ قهرمانان اروپا 2004 عناوين پورتو را شامل مي‌شدند.

O M I D
05-19-2011, 05:03 PM
ليگ اروپا
ويلاس بواس: قهرماني پورتو پايان فوق‌العاده‌اي براي اين فصل است


سرمربي تيم فوتبال پورتو گفت: قهرماني در ليگ اروپا پايان فوق‌العاده‌اي براي اين فصل است.

http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00030907.jpg آندره ويلاس بواس پس از شکست تيم براگا در فينال ليگ اروپا و کسب عنوان قهرماني اين رقابت‌ها اظهار داشت: بازي خوبي را به‌نمايش گذاشتيم. دو تيم به‌دليل اينکه بارها با هم روبرو شده بودند بازي احتياط آميزي را ارائه کردند که به‌دليل شناختي که از يکديگر داشتيم، طبيعي بود.
وي که با 33 سال موفق شد قهرمان اروپا شود و ‌عنوان جوان‌ترين مربي فاتح پيکارهاي اروپايي را از آن خود کند در ادامه عنوان کرد: اين قهرماني بسيار لذت‌بخش است. اين فصل براي ما بسيار خوب شروع شد، ادامه داشت و با قهرماني در ليگ اروپا پايان فوق‌العاده‌اي داشتيم.
پورتو در ديدار شب گذشته با ضربه سر فالکائو در واپسين دقايق پاياني نيمه اول با يک گل از سد براگا گذشت تا چهارمين عنوان اروپايي خود را فتح کند.
وياس به برتري تيم خود در اين ديدار اشاره کرد و خاطرنشان کرد: براگا بازي خوب و منسجمي را از خود به نمايش گذاشت، اما ما نشان داديم که از اين تيم برتر هستيم و درنهايت پيروز ميدان شديم.

O M I D
05-19-2011, 05:06 PM
ليگ اروپا
پورتو گلزن‌ترين تيم ليگ اروپا لقب گرفت


تيم فوتبال پورتو پرتغال در کنار کسب عنوان قهرماني ليگ اروپا موفق به زدن بيشتر گل در اين پيکارها شد.

http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00030906.jpg بر اساس آمار و ارقام موجود پورتويي‌ها که شب گذشته با تک گل فالکائو در دقيقه 44 در بازي نهايي اين جام در دوبلين ايرلند يک بر صفر براگا را شکست دادند و عنوان نخست را بدست آوردند، در خلال پيکارهاي خود بهترين خط حمله را داشتند.
تيم تحت رهبري بوائس توانست در ليگ اروپا امسال 37 گل زده را به نام خود ثبت کند.
پس از آن ويارئال اسپانيا با 27 گل زده در جايگاه دوم قرار گرفت و زنيت روسيه نيز با 24 گل زده سوم شد.
*فهرست گلزن ترين تيم هاي ليگ اروپا:
1- پورتو پرتغال: 37 گل زده
2-ويارئال اسپانيا : 27 گل زده
3-زنيت روسيه: 24 گل زده
4-ديناموکيف اوکراين ، زسکا مسکو روسيه : 21 گل زده
5-آيندهوون هلند: 19 گل زده

O M I D
05-19-2011, 05:06 PM
افتخاري ديگر براي پورتو
فالكائو آقاي گل ليگ اروپا شد


مهاجم شماره 17 تيم فوتبال پورتو عنوان آقاي گل مسابقات ليگ اروپا را کسب کرد.


http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00028822.jpg فالکائو که شب گذشته در فينال تمام پرتغالي دوبلين، موفق شد تک گل يارانش را در دقيقه 44 وارد دروازه براگا کند و با 17 گل زده برترين مهاجم اين پيکارها نام گرفت.
پس از اين اين مهاجم، جوزپه روسي عضو خط حمله ويا‌رئال با 11 گل زده دوم شد و توماس ناسيد از زسکا مسکوروسيه با 6 گل زده در جايگاه سوم قرار گرفت.
*جدول بهترين گلزنان ليگ اروپا:
17 گل زده : فالکائو ، پورتو پرتغال
11 گل زده: جوزپه روسي، ويارئال اسپانيا
6 گل زده : توماس ناسيد، زسکا مسکوروسيه
5 گل زده : ادينسون کاواني ، ناپل ايتاليا- بالاس دوژاک ، آيندهوون هلند- فردي گوارين ، پورتو- هالک ، پورتو پرتغال- فردريک کانوت، سويا اسپانيا- آرتم ميلووسکي ، ديناموکيف اوکراين- نيلمار ، ويارئال اسپانيا- آرتوم ردونف، لخ پوزنان لهستان- بوني ويلفريد، اسپارتا پراگ چک

O M I D
05-19-2011, 05:12 PM
ليگ اروپا
پاسينسيا: مي‌توانستيم پيروز ميدان شويم


سرمربي تيم فوتبال براگا گفت: شکست مقابل پورتو ناراحت کننده است و مي‌توانستيم در اين ديدار پيروز ميدان باشيم.

http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00030908.jpg دومينگوئس پاسينسيا سرمربي تيم فوتبال براگا پس از شکست در فينال ليگ اروپا بسيار از کسب اين نتيجه ناراحت بود و نتوانست اين ناراحتي را پنهان کند.
اين مربي که تيم تحت رهبريش با نتيجه يک بر صفر بازي را به پورتو واگذار کرد اظهار داشت: از اين باخت هم من ناراحت هستم و هم بازيکنان تيم. تحمل باخت سخت است، آن هم زماني که تيم شما خوب بازي مي‌کند و توپ و ميدان را به‌طور کامل در اختيار دارد.
وي افزود: ما در اين ديدار نه‌تنها چيزي از پورتو کم نداشتيم، بلکه در دقايقي حاکم مطلق ميدان بوديم. به‌خصوص در نيمه دوم که کاملاً پورتو تحت‌تاثير ما قرار داشت، اما ما در نهايت شکست خورديم.
سرمربي براگا خاطرنشان کرد: ما در نيمه دوم مي‌توانستيم گل تساوي را بزنيم؛ اما اين اتفاق رخ نداد تا قهرماني را در نزديک ترين فاصله به خودمان از دست داديم. در نيمه اول غفلت کرديم و اين بي‌توجهي کافي بود تا تيم حريف به گل برسد و درنهايت پيروز شود.