PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اولین همایش «ضرورت پیشگیری از مواد مخدر» در دانشگاه پیام نور کازرون برگزار شد



Borna66
05-06-2011, 12:21 AM
اولین همایش «ضرورت پیشگیری از مواد مخدر» به همت انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور و دانشگاه جامع علمی کاربردی و با برخی نهادها در دانشگاه پیام نور کازرون برگزار شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان پیام نور : رئیس دانشگاه پیام نور کازرون ضمن حضور در این همایش خود ضمن اشاره به ایام فاطمیه و گرامیداشت روز کارگر و هفته معلم، اظهار داشت: انسان به واسطه تعلیم و تربیت به کمال می رسد و این امر تنها به وسیله معلمین تحقق می یابد.
شکرالله عباسی به ضرورت پیشگیری از اعتیاد در جامعه اشاره و اذعان کرد: اعتیاد از مهم ترین معضلات جوامع امروز است که با تهدید مغز و شخصیت انسان و با نشان دادن چهره ای زیبا ،مشکلات خود را به همراه می آورد.
وی اعتیاد را طاعون قرن حاضر معرفی کرد و مبارزه با آن را یک امر ملی برشمرد و افزود: بهترین راه، آگاهی و بهترین روش مبارزه، پیشگیری از این معضل خانمان سوز است.
در ادامه این همایش، مهرداد مومن زاده، رئیس دانشگاه علمی کاربردی کازرون، رویکرد اعتیاد در جامعه امروز را به سمت جوانان و حتی نوجوانان اعلام داشت و علت اصلی را تبلیغات مثبت اعتیاد دانست.
مومن زاده خاطر نشان کرد: ما موظفیم با فرهنگ سازی جامعه و شناسایی خلأ های دوران دانشجویی، جلوی سایر خطرات و تهدیدها را بگیریم و در این راه همکاری دانشگاه علمی کاربردی را با تمامی مراکز و دانشگاه ها جهت آسیب های اجتماعی و اعتیاد اعلام نمود.
همچنین حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون نیز در سخنان خود مواد مخدر را به عنوان یک حربه سیاسی برشمرد و افزود: کسی که مواد مخدر را مصرف می کند سرباز پیاده دشمن در یک جدال خانمان سوز است.
وی مواد مخدر را راه جدایی جوانان از هویتشان دانست که دشمن از این راه قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را دارد و از مهم ترین عوامل پیشگیری را استحکام بخشیدن به مبانی اعتقادی و دینی برشمرد و گفت: امیدوارم این همایش ها ادامه یابد و جنبه عملی و کاربردی پیدا کند تا بدین وسیله اطلاعات لازم در اختیار خانواده ها قرار گیرد.
در پایان این مراسم نیز از مسئولین و اعضاء انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.