PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : افزایش ۱۰ برابر دانشجویان دانشگاه پیام نور قائمشهر



Borna66
05-06-2011, 12:20 AM
رئیس دانشگاه پیام نور قائمشهر گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور قائمشهر 10 برابر شدند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان پیام نور : فارس – رمضان غلامی چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از اساتید برتر دانشگاه پیام نور واحد قائمشهر با بیان اینکه این دانشگاه به دنبال نوآوری در تمام سطوح دانشگاهی است، اظهار داشت: پژوهش‌محور کردن دانشگاه پیام نور قائمشهر تا سال تحصیلی ۹۵-۹۴ در دستور کار این دانشگاه قرار دارد
وی تصریح کرد: پذیرفتن مسئولیت خدمت است و ما مسئولان دانشگاهی باید تلاش کنیم تا زمینه پژوهش و فناوری را در کشور فراهم کنیم‌.
رئیس دانشگاه پیام نور قائمشهر افزود: دانشگاه پیام نور واحد قائمشهردر سال ۸۶ با ۱۶۰ دانشجو در سه رشته تحصیلی تاسیس شد و هم‌اکنون با تعداد یک هزار و ۷۸ دانشجو در ۱۲ رشته تحصیلی مشغول فعالیت است‌.
غلامی با ترسیم شاخصه‌های اصلی این دانشگاه در سال‌های آینده گفت‌: تبدیل واحد دانشگاهی به مرکز، رسیدن به دانشگاه پیشرفته با تمام شاخص های تعریف شده دانشگاه پیام نور و پژوهش محورکردن این دانشگاه تا سال تحصیلی ۹۵ از عمده اهداف ما در این واحد دانشگاهی است‌.
رئیس دانشگاه پیام نور قائمشهر ادامه داد: به دنبال فضای جدید برای این واحد هستیم همچنین درصدد هستیم با ارائه رشته‌های اولویت‌دار مورد نیاز شهرستان و شمال کشور و فعال کردن پذیرش دانشجو از طریق آزمون فراگیر و مقاطع تحصیلات تکمیلی تا سال ۹۵-۹۴ این دانشگاه را به یک دانشگاه ممتاز تبدیل کنیم.
غلامی همچنین افزود: با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر سوم هیئت دولت به مازندران عملیات احداث دانشگاه پیام نور واحد قائمشهر در زمینی به مساحت دو هکتار در رکابداری این شهر آغاز شد.