PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ششمین جشنواره سراسری حکمت مطهر با تقدیر از برگزیدگان برگزار شد



Borna66
05-03-2011, 10:56 PM
ششمین جشنواره سراسری حکمت مطهر صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام محمدیان و مسوولان دانشگاه پیام نور، علی مطهری و همسر استاد شهید مرتضی مطهری در دانشگاه پیام نور برگزار شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان پیام نور : حجت الاسلام کمالی دبیر ششمین جشنواره سراسری حکمت مطهر صبح امروز با بیان این مطلب که برنامه ریزی این جشنواره و نیز ثبت نام آن از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد، گفت: بیش از هفت هزار نفر از دانشجویان در این جشنواراه شرکت کردند و همچنین ۳۰۰ نفر از استادان در محورهای اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی، سیاسی و عرفانی مقاله ارایه دادند که ۱۱۰ مقاله توسط استادان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و مورد داوری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه مقالات برتر تقدیر شده و تکثیر می شوند، خاطر نشان کرد: ۹۰ هزار بروشور دانشجویی، ۳ هزار بروشور استادی، ۳ هزار پوستر و ۵۰ هزار جلد کتاب توسط دبیرخانه جشنواره تهیه شده و با تخفیف ۶۰ تا ۸۰ درصد در اختیار دانشجویان قرار گرفت.
وی ادامه داد: از میان آثار ارسال شده توسط دانشجویان ۸۰ اثر به عنوان اثر برتر انتخاب شد. پنج نفر از استادان مقالات برتر را به خود اختصاص دادند و ۱۴ نفر دیگر از استادان به‌علاوه پنج استاد برتر پنجمین جایزه مطهر را به خود اختصاص دادند.