PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رونمایی از تلویزیون های سه بعدی Cinema 3D و Smart TV ال جی در ایران



O M I D
05-02-2011, 05:45 PM
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg بعد از حضور موفق تلویزیون های جدید سه بعدی 2011 ال جی در نمایشگاه های فناوری و همچنین در آمریکا، اروپا و کره جنوبی، ال جی تصمیم گرفت اولین مقصد تلویزیون های Cinema 3D این شرکت در خاورمیانه ایران باشد.


پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام: بعد از حضور موفق تلویزیون های جدید سه بعدی ۲۰۱۱ ال جی در نمایشگاه های فناوری و همچنین در آمریکا، اروپا و کره جنوبی، ال جی تصمیم گرفت اولین مقصد تلویزیون های Cinema 3D این شرکت در خاورمیانه ایران باشد.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، اندی کیم -مدیر دفتر ال جی در ایران – اعلام کرد : تلویزیون هوشمند Smart TV ال جی به مشتریان امکان می دهد تا در خانه از خدمات نامحدود برای ارتقای سطح زندگی از طریق اینترنت بهره‌مند شوند و حجم زیادی از اطلاعات سفارشی را از طریق منوی قدرتمند Web Browser به صورت آنی به دست آورند. وی اشاره کرد : منوی آسان و ریموت کنترل جادویی ال جی سبب می شود تا تمامی کاربران صرف‌نظر از سن و سطح دانش از این نوآوری جدید، بدون کوچکترین پیچیدگی لذت ببرند.

http://pnu-club.com/imported/2011/05/169.jpg

مدیران دفتر ال جی ایران و شرکت گلدیران


اندی کیم در ادامه با اشاره به تلویزیون های Cinema 3D ال جی افزود : این تلویزیون ها قابلیت تبدیل محتوای دو بعدی به سه بعدی را به صورت خودکار دارا است و به مشتریان امکان می دهد از تصاویر دو بعدی فعلی به صورت سه بعدی لذت ببرند بدون اینکه بخواهند هزینه ای برای تجهیزات اضافی بپردازند.
وی افزود : تلویزیون Cinema 3D به طور کامل مشکل پرش (Flicker) را از تلویزیون های سه بعدی حذف کرده است و مشتریان می توانند از تصاویر سه بعدی بدون خستگی چشم و سرگیجه بهره مند شوند حتی اگر بیش از ۱۰ ساعت تصاویر سه بعدی را مشاهده کنند. وی ارزانی و سبکی عینکها و نداشتن امواج الکترومغناطیسی را از ویژگی های مهم عینک های این تلویزیون ها برشمرد.
همچنین حسین تنهایی، قائم مقام شرکت گلدیران با برشمردن سابقه این شرکت در ارائه فناوری های نوین به هموطنان به تلاش این شرکت برای به روز بودن تکنولوژی عرضه شده همگام با عرضه جهانی آن اشاره نمود و افزود : تلاش می شود محصولات Cinema 3D و Smart TV ال جی با قیمت منصفانه و قابل رقابت در آواخر خرداد‌ماه در ایران وارد بازار شود.
وی همچنین اعلام نمود گلدیران تلاش هایی را برای فارسی سازی محتوای داشبورد Smart TV آغاز نموده و در مرحله اول با وب سایت های سیمرغ، خبرآنلاین، آی تی ایران، مرکز موسیقی بتهوون و چند وب سایت دیگر قرارداد منعقد کرده تا برای اولین بار بتواند محصولات تلویزیون هوشمند را در کشور بومی سازی نماید. به گقته حسین تنهایی همکاری با داریوش مهرجویی برای تولید اولین فیلم سه بعدی در ایران و ارائه همزمان اینترنت پر سرعت شاتل همراه با Smart TV ها از برنامه های آینده شرکت گلدیران خواهد بود که در مرحله مذاکرات اولیه قرار دارد.

http://pnu-club.com/imported/2011/05/170.jpg

رونمایی از تلویزیون Cinema 3D ال جی


در ادامه آقای شیرینی فرد، مدیر آموزش گلدیران با برشمردن ویژگی های این تلویزیون ها افزود : ال جی توانسته است در این تلویزیون از تکنولوژی های پیشرفته ای در مقایسه با مدل های قبلی استفاده کند که این دستگاه مجهز به تکنولوژی FPR و قابلیت تبدیل محتوای دو بعدی به سه بعدی است. وی افزود: با استفاده از تکنولوژی Cinema 3D ال جی یکی صفحه پولاریزه بر روی صفحه نمایش قرار دارد که یک تصویر را به چند بخش جداگانه برای چشم چپ و راست تقسیم می کند و سپس با استفاده از عینک های سه بعدی مخصوص، این بخش ها دریافت و مجددا یکی شده و یک تصویر سه بعدی منحصر به فرد و کامل را به وجود می آورد.
وی تصاویر بدون پرش و عاری از هرگونه تارشدگی، سبکی و راحتی عینک، زاویه دید عریض و تصویر سه بعدی بسیار روشن را از ویژگی های کلیدی تلویزیون های Cinema 3D ال جی برشمرد. شیرینی فرد وزن این عینک ها را ۱۶ گرم اعلام نمود و ذکر کرد که عدم استفاده از باتری برای این عینک ها، امواج الکترومغناطیسی را از سه بعدی ها حذف نموده است.
مدیر آموزش ال جی با ذکر اینکه قیمت این عینک ها حداقل یک دهم عینک های Active می باشد، هزینه تقریبی این عینک ها را کمتر از ۱۰ هزار تومان اعلام کرد که در نتیجه آن تمامی افراد خانواده می توانند به راحتی آن را تهیه کرده و از تماشای تصاویر سه بعدی لذت ببرند.
در این مراسم همچنین نخجوانی مدیرعامل شاتل (http://www.shatel.ir/)، ابراز امیدواری نمود تا اینترنت پرسرعت ADSL این شرکت را با تخفیف ویژه برای خریداران Smart TV ال جی ارائه نماید.

http://pnu-club.com/imported/2011/05/171.jpg

مهندس نخجوانی - مدیرعامل شاتل


لازم به ذکر است داریوش مهرجویی، جعفری جوزانی و علی معلم از جامعه هنری در این مراسم شرکت نمودند و همچنین مهرجویی در این مراسم آمادگی خود را برای ساخت اولین فیلم سه بعدی با همکاری ال جی اعلام نمود.
مدیران وب سایت های سیمرغ (http://www.seemorgh.com/) و آی تی ایران (http://www.itiran.com/) نیز از دیگر سخنرانان این کنفرانس خبری بودند که از همکاری با ال جی و شرکت گلدیران ابراز خوشحالی نمودند. در پایاین این نشست جلسه پرسش و پاسخ با حضور خبرنگارن رسانه ها برگزار شد.

http://pnu-club.com/imported/2011/05/172.jpg

خانم زمردیان - مدیر بازرگانی سیمرغ