PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : علی منصوریان؛ سرمربی جدید امید ایران؟/ ترابیان: بگذارید کروش اسم مربی جدید را بگوید



O M I D
04-27-2011, 06:24 PM
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg سرانجام علی منصوریان و کارلوس کروش با هم دیدار کردند.


خبرآنلاین: کروش عصر دیروز و در بازگشت از سفر یک روزه خود به اصفهان با علیرضا نصوریان در هتل المپیک دیدار کرد. دیداری که این بار پس از مطالعه رزومه کاری این مربی و برنامه هایی که او از روند فعالیت یکساله گذشته تیم ملی در زمان هدایت قطبی ارائه شده بود ، برگزار شد. کروش که 2 هفته قبل حاضر به ملاقات با منصوریان نشده بود ، این بار با شناخت از او رودررویش نشست. مشکل بر سر منصوریان این بود که تقریبا همه اهالی فدراسیون غیر از یکی از نایب رئیسان ، علاقه ای وی‍ه به کاپیتان محبوب استقلالی ها در یک دهه گذشته دارند. او که سال ها بازیکن ملی بوده و طرفداران استقلال به دلیل منش رفتاری اش خیلی گرم او را « داش علی » می نامند و البته پرسپولیسی ها هم دوستش دارند. درست همان طور که کریم باقری برای استقلالی ها محبوب است.
منصوریان پس از تجربه موفق در تیم ملی در بازی ایران و روسیه حالا با کروش دیداری خوب داشت تا به کمک او بتواند هدایت تیم امید را در بازی عراق بر عهده داشته باشد. البته این خبر را هنوز فدراسیونی ها تائید نمی کنند.
ترابیان ، سرپرست تیم های ملی در این باره به خبرآنلاین می گوید:« دیروز این دو با هم دیدار کردند و حرف هایی میان شان رد و بدل شد اما هنوز جمع بندی نهایی انجام نشده. قرار است در کنفرانس مطبوعاتی ظهر پنجشنبه ، کروش اسم سرمربی را اعلام کند. به همین دلیل از همه می خواهیم تا آن زمان صبر کنند.»
او درباره اعلام اسامی مختلفی برای دستیاری کروش گفت:« خیلی ها را معرفی کردند و کروش هم روی آنها مطالعه داشته اما این به معنای انتخاب شان نیست.»

O M I D
04-27-2011, 06:27 PM
فتح‌الله‌زاده: جايگاه منصوريان بالاتر از اين هاست


سرپرست باشگاه استقلال گفت: اگر منصوريان سرمربي تيم اميد شود اين تيم‌ مي‌تواند به المپيک برود.

http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00014733.jpg علي فتح الله زاده در گفت و گویی صحبت هاي زير را انجام داد:
* شرايط استقلال چطور است؟
اوضاع خوب است، بچه ها خوب تمرين مي کنند تا فردا بازي خوبي مقابل شاهين انجام دهند.
*چقدر به قهرماني استقلال اميدوار هستيد؟
ما از اول سال به دليل اينکه دير تيم بسته شد و تمرينات را ديرتر از سايرين شروع کرديم با هدف قهرماني وارد نشديم و همين که استقلال تا اين هفته توانسته در رتبه دوم قرار گيرد کار بزرگي انجام داده است. کادرفني هم تلاش خوبي داشته است. ما از ابتداي فصل قول قهرماني نداده بوديم اما اکنون که در کورس هستيم همه تلاش خود را مي کنيم. سپاهان هم بازي هاي سختي دارد. مسابقه اين تيم با پرسپوليس سخت است. در فوتبال همه چيز امکان دارد.
سالي هم که در ملوان قهرماني را از دست داديم با تساوي مي توانستيم قهرمان شويم اما باختيم.
* دوست داريد زودتر تکليف قهرمان مشخص شود يا قهرماني به روز آخر بکشد؟
به هر حال هيجان در فوتبال خوب است. تماشاگر هم از آن لذت مي برد. براي ما خيلي مهم است که فردا برنده شويم. اگر مي خواهيم در کورس باشيم بايد در دست پر از بوشهر بازگرديم.
* اما شاهين هم به 3 امتياز نياز دارد؟
شاهين تيم خوبي است که با حضور ميثاقيان به آنها شوک وارد شده است. قطعا مقابل تماشاگران خودي با همه وجود مي جنگند. استقلال هم تيم حرفه اي است و مي داند چطور کار کند.
* برنامه جام حذفي را اعلام نکردند، اين روي کارتان تاثير نمي گذارد؟
بي تاثير نيست اما کاري هم از دستمان برنمي آيد. ما در سه جام درگير هستيم و بازيکنان واقعا خسته هستند به خصوص که ما فرصت بدنسازي هم در ابتداي فصل نداشتيم.
* براي توضيح در مورد بازي تراکتورسازي به کميته انضباطي رفتيد؟
هنوز به دست من احضاري نرسيده است.
* تکليف دسوزا چه شد؟
کميته انضباطي براي او جريمه مالي در نظر گرفته که به زودي اعلام مي شود.
* قضيه پيشنهاد بشيکتاش به برهاني چيست؟
آرش در اين مدت بازي هاي خوبي انجام داده که اگر به همين روند ادامه دهد مي تواند از بين پيشنهادهايي که به او مي شود يکي را انتخاب کند. او علاوه بر ترکيه از يک تيم اتريشي هم پيشنهاد دارد اما تا پايان فصل مذاکره اي نمي شود.
*بار ديگر عضو کميته باشگاه هاي AFC شديد. برنامه اي داريد؟
اين کميته براي توسعه باشگاه هاي حرفه اي در آسيا است و عضوگيري هم مي کند. من برنامه هاي خود را به اين کميته مي دهم. همين قدر بگويم فايده حضور در اين کميته براي ايران در سال گذشته که من و حبيب کاشاني عضو آن بوديم حفظ چهارسهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا بود. اگر ما نبوديم اين سهميه 3 تيم مي شد.
*خبر داريد يورگن گده از تيم ملي ويتنام پيشنهاد دارد؟
به هر حال بايد صحبت کنيم. اول بايد بازي ها تمام شود و سپس کميته فني نظرش را در اين باره بگويد.
* شايعه هم شده عليرضا منصوريان قرار است سرمربي تيم اميد شود.
من خوشحال مي شوم اين اتفاق رخ دهد. او لياقتش را دارد. ما هم کمکش مي کنيم. جايگاه منصوريان بالاتر از اين هاست. تيم اميد با سرمربيگري منصوريان مي تواند به المپيک برسد.