PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : یک پلنگ در هند هشت نفر را زخمی کرد



fatemeh2011
04-27-2011, 08:57 AM
واحد مرکزی خبر :

یک پلنگ در ایالت بنگال غربی در هند سه نفر از مردم محلی و پنج مسئول جنگلبانی را زخمی کرد. به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر ، این پلنگ روز دوشنبه در منطقه سیلینگوری در ایالت بنگال غربی سه نفر از مردم محلی و دو نفر از جنگلبانان را زخمی کرد.به گفته مردم محلی ، این پلنگ به یک کشاورز و همسرش که در ساعات اولیه صبح برای کار به مزرعه شان رفته بودند حمله کرد.

این پلنگ یک کشاورز دیگر را نیز که می کوشید با چماق این حیوان را بترساند و فراری دهد مجروح کرد.سینازول اسلام ، از مردم محلی این منطقه گفت تا انجا که ما اطلاع داریم این پلنگ تاکنون هشت نفر را زخمی کرده است.پنج نفر از اداره جنگلبانی و سه روستایی تاکنون در حملات این پلنگ زخمی شده اند.

گفته می شود گسترش شهرنشینی و از بین رفتن زیستگاههای پلنگ ها به افزایش موارد حملات این جانور به انسان منجر شده است.اخیرا وزیر محیط زیست هند گفته بود رهنمودهای تازه ای برای ایالت های مختلف صادر شده که موضوع انها مسئله پیچیده کشمکش انسان و پلنگ است.