PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فرصت مناسب برای خرید لپ تاپ با قیمتی مناسب



sara.it69
04-23-2011, 07:04 PM
http://pnu-club.com/imported/2011/04/804.jpg (http://barsam.ir/)بازار سخت افزار ایران پر از شگفتی است. یک روز iPad زودتر از تمام دنیا به ایران می آید و روز دیگر خرید برخی لپ تاپ ها از بازار ایران بصرفه تر از خرید از درب کارخانه می شود! این داستان جدید با افزایش قیمت دلار آغاز شد.

به گزارش وب سایت ببینیم (http://www.bebinim.com/)، این ماجرا با افزایش قیمت دلار و به دنبال آن افزایش ارزش درهم شروع شد. انتظار می رفت این افزایش قیمت باعث افزایش قیمت لپ تاپ ها در ایران شود. اما به هر دلیلی امروز، قیمت لپ تاپ ها در ایران نسبت به هفته های گذشته گرانتر که نشده، کاهش نیز یافته است. این کاهش در بعضی دستگاه ها بگونه ای است که اگر خود وارد کننده دوباره محصولی را که خود وارد کرده از بازار ایران خریداری کند، سود خواهد کرد!

در چنین بازار راکدی فروشندگان فقط به فکر تبدیل جنس خود به پول نقد می باشند و چیزی که اصلا به آن نمی اندیشند سود و ضرر در معامله است. بنابراین اگر می خواهید لپ تاپ بخرید سریع تر اقدام کنید. به گزارش لپ تاپ سنتر این وضعیت احتمالا تا اوخر خرداد ماه ادامه خواهد داشت.