PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مسابقه بزرگ برنامه نویسی سامسونگ



senator215
04-16-2011, 09:08 PM
از ابتدای فروردین ماه امسال، شرکت سامسونگ با هدف ترغیب فعالان برنامه‌نویسی و دانشجویان حوزه نرم‌افزار جهت تولید برنامه‌های کاربردی فارسی بر پایه سیستم‌عامل‌های Bada و Android، اقدام به برگزاری مسابقه ویژه‌ای نموده است. این مسابقه که به ۲ گروه‌بندی مختلف برای هر سیستم تقسیم می‌شود، شامل برنامه‌نویسی برای دسته برنامه‌های کاربری (Applications) و بازی‌ها (Games) می‌گردد.

http://pnu-club.com/imported/2011/04/509.jpg


علاقه‌مندان به این حوزه جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند ظرف مدت ۳ ماه از تاریخ شروع برنامه (فاز اول)، اپلیکیشن‌های طراحی شده خود را از تاریخ ۱ الی ۳۱ خرداد برای دبیرخانه این طرح در سایت Badaos ارسال نمایند. پس از اتمام زمان‌بندی و در فاز دوم، کاندیداها توسط داوران مسابقه انتخاب شده و تست برنامه‌ها برای بررسی کیفیت لازم بر روی تلفن‌های سامسونگ آغاز خواهد شد. تست اپلیکیشن‌ها با ارسال یک مدل از گوشی‌های سامسونگ برای منتخبین و توسط خود آن‌ها صورت خواهد گرفت. در پایان نیز، مجموعه داوران مجرب و تعدای از کاربران حرفه‌ای این بخش، منتخبین نهایی مسابقه را معرفی خواهند کرد.

جوایز نقدی در نظر گرفته شده جهت هر دو بخش برنامه‌های کاربردی و بازی‌ها به ترتیب برای نفرات اول، دوم و سوم مبالغ ۵۰.۰۰۰.۰۰۰، ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ و ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال می‌باشد. لازم به ذکر است که این جوایز برای هز دو دسته سیستم‌عامل‌های بادا و آندروید به صورت جداگانه اهدا خواهد شد.

برای شرکت در مسابقه، شرایط زیر مد نظر خواهد بود:

۱. برنامه‌های نوشته شده فقط بر پایه سیستم‌های Android و Bada طراحی شوند.
۲. قابلیت پشتیبانی کامل زبان فارسی در برنامه‌های طراحی شد می‌بایست رعایت گردد.
۳. برنامه‌های انتخاب شده تا ۱ سال حق استفاده کامل (مالکیت مادی و معنوی) توسط شرکت سامسونگ را خواهند داشت.
۴. برنامه‌ها باید عاری از هرگونه کد یا فایل مخرب باشند.

شیوه انتخاب اپلیکیشن‌های منتخب نیز بر اساس ۴ شرط زیر صورت خواهد گرفت:

۱. سهولت استفاده از برنامه: کاربرپسند بودن (User Friendly) مهم‌ترین بخش این شرط است. برنامه‌های طراحی شده می‌بایست دارای ظاهر حرفه‌ای و مناسب برای استفاده کاربر باشند.
۲. واسط گرافیکی مناسب: محیط طراحی شده برنامه‌ها باید از رابط گرافیکی جذابی برخوردار باشد.
۳. کدنویسی با کیفیت: علاوه بر محیط ظاهری، برنامه‌ها باید دارای کدنویسی باکیفیتی باشند. استفاده از بهترین شیوه برای اجرای ایده برنامه، یکی از هدف‌های مد نظر در این قسمت است.
۴. انتخاب ایده: برنامه‌های طراحی شده می‌بایست دارای ایده اجرایی جالبی باشند. انتخاب ایده مناسب برای طراحی اپلیکیشن امتیاز ویژه‌ای را برای برنامه‌نویسان در بر خواهد داشت.

منبع (http://weblogina.com/post/samsung-programing-competition/)

senator215
06-23-2011, 12:28 AM
به علت درخواست بسیاری از کاربران، مسابقه برنامه نویسی تا 31 تیرماه 90 تمدید شد منبع : مسابقه بزرگ برنامه نویسی بادا | Badaos (http://badaos.ir/content/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%A7)