PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : BPMN-قسمت دوازدهم:(BizAgi (Business Agility: چابکی کسب و کار



Borna66
04-01-2011, 12:30 AM
BizAgi یک راه حل مدیریت فرآیند کسب و کار است که مدیریت را در سازمان های فرآیندگرا با امکان مجازی سازی و کنترل و بهبود همه فرآیندها در زمان واقعی پشتیبانی می کند.محیط کاربر پسند این نرم افزار، امکان Export مدل به نرم افزارهای دیگر (مانند : Sharepoint و Visio) و رایگان بودن آن دلایل خوبی جهت انتخاب آن هستند.همچنین شما می توانید با خرید نسخه BPM Suite Xpress پس از تهیه مدل، از طریق دکمه Run Process فرآیند خود را در اجرا مشاهده کنید. شما می توانید آن را از طریق لینک زیر دریافت کنید.


Free Download Modeler | 27MB (http://www.bizagi.com/index.php?option=com_content&view=article&id=27&catid=5&Itemid=98)

BizAgi چگونه کار می کند؟
یک راه حل توسعه یافته برای سازمان هایی است که به سمت بهینه سازی، اتوماسیون و مدیریت فرآیندهای کسب و کار می روند: این سازمان ها، سازمانهایی هستند با یک دید فرآیندی، در هریک از نواحی کارکردهایشان، با توجه به تعداد نواحی یا دپارتمان های درگیر در فرآیند.
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
دو محصول اصلی BizAgi:
BizAgi Process Modeler: برای نمودار و مستندسازی فرآیند استفاده می شود.
BizAgi BMP Suite: برای تبدیل فرآیندهای نمودار شده به برنامه های کاربردی اجرایی واقعی.
ما از Process Modeler برای نمودار کردن فرآیندها استفاده می کنیم و سپس آن را با استفاده Biz Agi Xpress اتوماتیک یا به حالت اجرایی در می آوریم.
چرخه حیات BizAgi:

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg (http://www.pishroit.com/wp-content/uploads/2011/03/lifecycle.jpg)