PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : معارفه کرش 14فروردین در تهران؟!



O M I D
03-26-2011, 09:46 PM
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg حالا دیگر علی کفاشیان ابایی از این ندارد که بگوید کارلوس کرش گزینه اصلی فدراسیون فوتبال است.


خبرآنلاین: او در بخشی از گفت و گوی خود می گوید:« با حل مشکل محرومیت کرش ، ما به بحث عقد قرارداد با او خیلی نزدیک شدیم. به هر حال هنوز چند مسئله کوچک مانده که باید حل شان کنیم.» پیش از این یک سایت پرتغالی نوشته بود کرش 12 فروردین به تهران می آید و روز 14 فروردین جلسه معارفه او برگزار می شود تا کارش را رسما آغاز کند. به نظر می رسد با لغو محرومیت کرش از سوی فیفا ، این اتفاق طبق برنامه اعلام شده ، اتفاق می افتد.

O M I D
03-26-2011, 09:47 PM
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg «من دیگر به ناکامی های فوتبال عادت کردم.» کفاشیان این جمله را می گوید و می خندد. یکی از آن خنده های اساسی معروفش.


خبر آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال، از آخرین اتفاقات مربوط به تیم ملی سخن می گوید بهانه گفت و گو هم بخشش کارلوس کرش از سوی فیفا است ؛« این خبر بخشش کرش را ما دیروز شنیدیم و فکر می کنم اتفاق مهمی باشد در مذاکرات مان با این مربی. البته ما همان 2 ماه قبل هم حاضر بودیم او به رغم محرومیت به ایران بیاید و کارش را آغاز کند .»
کفاشیان می گوید:« فکر می کنم سرمربی تیم ملی را تا 14 فروردین معرفی کنیم. مذاکرات مان با کرش خوب پیش رفته اما هنوز یکی دو بند سهت که سرش مشکل داریم. نمی توانیم بگذاریم هر کسی که سرمربی تیم ملی می شود بیش از اندازه دور از کشور باشد. برای مان این نکات خیلی مهم است. غیر از کرش گزینه دیگری هم داریم که فکر می کنم از میان این دو ، یکی را سرمربی تیم ملی کنیم. »
کفاشیان درباره رفتار فدراسیون با مجید جلالی هم می گوید:« به هر حال ما نمی خواهیم ایشان از فدراسیوند دلگیر باشند اما باید کمی صبر کنند. حتی اگر ما کرش را بیاوریم و او سوپروایزر تیم امید باشد ، چه ایرادی دارد که جلالی با کسی به بزرگی کرش کار کند و با هم یک تیم فنی قوی باشند؟»
رئیس فدراسیون در ادامه با اشاره به مصاحبه نوروزی اش با یکی از شبکه های تلویزیونی می گوید:« من که دیگر در این فوتبال به ناکامی عادت کردم. هر کاری هم که می کنیم ، آخرش می شود ناکامی پس برای همین حرفی از موفقیت نمی زنم. می گویم امید دارم که مردم با توجیهاتم قانع شوند.»
او درباره احتمال تساوی داربی نوروزی هم می گوید:« از این خبرها نیست. ما اتفاقا به تیم ها گفتیم چون عید است حتما باید بازی برنده داشته باشد . شک نکن که باز هم داربی برنده دارد. فوتبال است دیگر. بازی به برد و باختش قشنگ است.»

O M I D
03-31-2011, 12:03 PM
کفاشيان: كوئيروش فردا شب به تهران نمي‌آيد


رئيس فدراسيون فوتبال گفت: هنوز با کوئيروش به توافق نهايي نرسيده‌ايم و اين‌که گفته مي‌شود وي فردا شب به ايران مي‌آيد درست نيست.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg علي کفاشيان درباره احتمال توافق نهايي با کارلوس ‌کوئيروش براي هدايت تيم ملي ايران گفت: تا زماني که قرارداد ما با يک مربي نهايي نشود نمي‌توانيم با قاطعيت چيزي را اعلام کنيم. هنوز بر سر چند موضوع اساسي با اين مربي پرتغالي به توافق نرسيديم
وي در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود قرار است کوئيروش فردا به ايران مي‌‌آيد، تاکيد کرد: به عنوان رئيس فدراسيون فوتبال با قاطعيت اعلام مي‌کنم که قرار نيست اين مربي فعلا و در اين چند روز به تهران بيايد.

کفاشيان درباره اينکه آيا سرمربي تيم ملي بزرگسالان ايراني است يا خارجي گفت: بايد اعتراف کنم که مربيان ايراني براي نشستن روي نيمکت تيم ملي به صورت نقد هستند يعني در اختيارمان هستند اما مربيان خارجي نسيه‌اند. آنها حتي ممکن است سر مواردي ايراد بگيرند که توافقات نهايي انجام نشود.
وي خاطرنشان کرد: علاوه بر کوئيروش مربيان ترکيه‌اي نيز مدنظر ما هستند و با آنها مذاکره مي‌کنيم اما دوباره تأکيد مي‌کنم که مربيان داخلي شرايط بهتري براي ما دارند.
کفاشيان درباره هم گروه شدن ايران با مالديو در مرحله مقدماتي جام‌جهاني 2014 اظهار داشت: ما خاطره خوشي از بازي با مالديو داريم اما نبايد هيچ تيمي را دست کم گرفت. براي بازي کردن با بزرگان و حضور در جام‌جهاني بايد از ابتدا قدم‌ها را محکم برداريم. مالديو و يا هر تيم ديگري براي ما فرقي نمي‌کند چون دوست داريم يکي از تيم‌هاي راه‌يافته به جام‌جهاني در برزيل باشيم.
کفاشيان يادآور شد: براي تيم المپيک نيز برنامه ويژه‌اي داريم و به نظر من ديدار با عراق به مرحله بعدي المپيک 2012 بازي دشواري است چون عراق مقام چهارمي مسابقات المپيک را دارد اما اميدوارم بتوانيم اين تيم را با قدرت شکست دهيم.

O M I D
03-31-2011, 12:05 PM
براي مذاکره نهايي با فدراسيون فوتبال
كوئيروش بعد از تعطيلات عيد به ايران مي‌آيد


سرمربي پرتغالي طبق توافقات انجام شده با فدراسيون فوتبال 15 فروردين به ايران خواهد آمد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg مذاکرات فدراسيون فوتبال ايران با کارلوس کوئيروش در حال نهايي شدن است و طبق آخرين هماهنگي‌ها اين مربي پرتغالي 15 فروردين براي امضاي نهايي قرارداد به ايران خواهد آمد.
کوئيروش طبق توافقات اوليه تا پايان جام جهاني 2014 مسئوليت تيم ملي را به عهده خواهد داشت و چنانچه چند مشکل موجود در قرارداد برطرف شود اين مربي قراردادش را در تهران نهايي خواهد کرد.

O M I D
03-31-2011, 12:05 PM
مربيان ترکيه‌اي مدنظر ما نيستند
ترابيان: براي مذاكره با كوئيروش و يك مربي ديگر به اروپا سفر مي‌كنم


سرپرست کميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال از سفر خود به اروپا براي مذاکره با کوئيروش و يک مربي ديگر خبر داد.

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg عباس ترابيان در مورد نهايي شدن قرار داد کوئيروش با فدراسيون فوتبال ايران براي سرمربيگري تيم ملي اظهار داشت: تا زماني که قراردادي نهايي و امضا نشود نمي‌توانم بگويم کوئيروش سرمربي تيم ملي ايران است. در بندهايي از قرارداد با کوئيروش اختلاف نظر داريم اما مشکل جدي نيست.
وي در مورد سفر خود به پرتغال گفت: من به اروپا سفر خواهم کرد تا با کوئيروش و يک مربي ديگر اروپايي مذاکره کنم.
سرپرست کميته بين الملل در مورد اينکه مقصد سفرش در اروپا ترکيه است يا نه گفت: مربيان ترکيه‌اي مد نظر ما نيستند و با يک مربي اروپايي صاحب سبک مذاکره خواهيم کرد. نمي‌دانم تا زماني که قرار دادي نهايي نشده چطور برخي خبر مي‌دهند که کوئيروش براي ديدن دربي 70 به تهران مي‌آيد.
ترابيان افزود: تا زماني که اينگونه رفتار مي‌شود تمام اخبار در حد حرف باقي ‌مي‌ماند. زماني که قرارداد نهايي با گزينه سرمربيگري تيم ملي ايران امضا شد آن را به اطلاع عموم مي‌رسانيم.

O M I D
03-31-2011, 12:06 PM
بازي خوبي بود
مهدي تاج: سرمربي تيم ملي 15 فروردين معرفي مي‌شود


نايب رئيس فدراسيون فوتبال ايران با قدرداني از تمام دست‌اندرکاران برگزاري شهرآورد پايتخت، بازي دو تيم استقلال و پرسپوليس را بسيار خوب توصيف کرد.


http://pnu-club.com/imported/mising.jpg مهدي تاج درباره بازي تيمهاي استقلال و پرسپوليس اظهار کرد: بازي خوبي بود و همه براي برگزاري خوب اين بازي تلاش کردند. و از تمام دست‌اندرکاران برگزاري شهرآورد پايتخت تشکر می کنم.
وي در ادامه با بيان اينکه هر دو تيم در اين بازي خوب بازي کردند خاطرنشان کرد: بازي هر دو تيم تماشاگرپسند بود و بايد بگويم پرسپوليس با اينکه نتيجه را واگذار کرد ولي بسيار خوب بازي کرد.
تاج در ادامه درباره اعتراض تماشاگران پرسپوليس به داور بازي نيز گفت: به جز صحنه‌اي که تماشاگران پرسپوليس اعتقاد داشتند روي غلامرضا رضايي خطاي پنالتي انجام شده است من مشکل خاص ديگري در داوري اين بازي نديدم و حتي آن صحنه را نيز نتوانستم درست تشخيص دهم.
نايب رئيس فدراسيون فوتبال ايران درباره سرمربي آينده تيم ملي فوتبال نيز گفت: اگر تا پانزدهم فروردين ماه صبر کنيد سرمربي آينده تيم ملي فوتبال را خواهيد شناخت.
وي درباره‌ي شايعه‌ي سفر کارلوس کوئيروش به ايران در روز يازدهم فروردين نيز خاطرنشان کرد: اطلاعي از آمدن وي به ايران ندارم البته ممکن است ايشان فردا به ايران بيايند ولي مطمئنا بررسي و ثبت قرارداد با سرمربي تيم ملي تا پانزدهم فروردين ماه طول خواهد کشيد و آن زمان وي را معرفي خواهيم کرد.