PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مدیرعامل گوگل: رشد صنعت موبایل سرگیجه­آور است



Dr.Mobile
03-21-2011, 06:48 PM
اریک اشمیت مدیر عامل گوگل در سخنانی با اشاره به رشد انفجاری استفاده از تلفن­های همراه، گفت استقبال کاربران از این ابزار از تمام پیش­بینی­های قبلی آنها بیشتر و سریعتر بوده است.
به گزارش مشورت به نقل از پایگاه خبری ماشابل، وی که در نشست سالانه آژانس تبلیغات اینترنتی موسوم به IAB سخن می­گفت با ارائه آماری چند تلاش کرد سخن خویش را اثبات نماید.
آقای اشمیت با اشاره به تبلیغات مربوط به مسابقات فوتبال سوپربول در آمریکا در سال جاری، گفت به عنوان مثال تعداد جستجوهای مربوط به عبارت کرایسلر از طریق گوشی­های تلفن همراه، در جریان این مسابقات 102 برابر شده است در حالی که جستجوی همین عبارت در رایانه های شخصی فقط 48 برابر رشد نشان می­دهد.
وی همچنین به عبارت GoDaddy اشاره کرد و جستجوی آن را در گوشی­های تلفن همراه 315 برابر خواند و مدعی شد جستجوی همین عبارت در رایانه های شخصی 38 برابر شده است.
GoDaddy یکی از شرکت­های بزرگ و مطرح خدمات دامنه و میزبانی وب به شمار می­رود.
آقای اشمیت که در شهر پالم اسپرینگز واقع در جنوب کالیفرنیا سخن می­گفت اظهار داشت: 78 درصد دارندگان تلفن­های هوشمند از تلفن­های خود برای خرید استفاده می­کنند.
شایان ذکر است آقای اشمیت قرار است در 4 آوریل از سمت ریاست گوگل کنار رود.
به دنبال آن لری پیچ 37 ساله با تکیه زدن بر صندلی اشمیت، زمام امور غول نرم­افزاری را به دست خواهد گرفت.