PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دختر ‌٢٣ ساله در آستانه چهارمين طلاق!



fatemeh2011
02-20-2011, 08:20 PM
دختر 23 ساله‌ وقتي با همسر چهارمش نيز دچار اختلاف شد، براي پايان دادن به زندگي مشترك خود به دادگاه خانواده مراجعه كرد و به قاضي گفت كه تا آخر عمر ازدواج نخواهد كرد.

به گزارش ايسنا، اين دختر 23 ساله در حالي كه از بيماري سرطان رنج مي‌برد، با مراجعه به مجتمع قضايي ونك از قاضي دادگاه خواست به پرونده‌اش رسيدگي و تكليف زندگي چهارمش را مشخص كند.

او با طرح اين ادعا كه در اوج جواني گرفتار سختي‌هاي روزگارشده است، گفت: 19 ساله بودم كه به اصرار خانواده‌ام و به دليل اينكه تمام دختران فاميل در سنين پايين ازدواج كرده بودند، با اولين خواستگارم كه فردي بيكار بود زندگي مشترك را آغاز كردم اما پس از مدتي به دليل اينكه نمي‌توانستم با بيكاري و بي‌مسووليتي همسرم كنار بيايم، از وي طلاق گرفتم.

وي ادامه داد: پس از مدتي خانواده‌ام مرا مجبور به ازدواج با فرد ديگري كردند كه اين بار بعد از ازدواج متوجه شدم او معتاد به شيشه است و علاوه بر اين هميشه مرا مورد ضرب و شتم قرار مي‌داد.

او گفت: بعد از جدايي از همسر دوم، به‌دليل اصرارهاي خانواده‌ام دو بار ديگر نيز ازدواج كردم و اكنون در ازدواج چهارم به خاطر اخلاق بد همسرم به دادگاه آمده‌ام و با بخشش مهريه 100 سكه بهار آزادي تقاضاي طلاق دارم و ديگر تا آخر عمر ازدواج نخواهم كرد.

به گزارش ايسنا، رييس دادگاه پس از ثبت اظهارات زن جوان، رسيدگي به پرونده وي را با اخذ تصميمات مقتضي به جلسه ديگر موكول كرد.