PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : جزئيات تصادف ميني‌بوس دانشجويان پیام نور



saeidking
02-14-2011, 11:59 PM
رييس دانشگاه پيام‌نور استان مرکزي جزييات حادثه تصادف يک دستگاه ميني‌بوس حامل دانشجويان دانشگاه پيام‌نور را تشريح کرد.

http://pnu-club.com/imported/2011/02/1086.jpg
توجه:عکس تزئینی میباشد

دکتر هادي غفاري در اين باره افزود: اين حادثه به دليل انحراف يک دستگاه تريلي که به دنبال برخورد يک دستگاه خودروي پرايد با آن، صورت گرفته و برخورد اين تريلي ر با ميني‌بوس حامل دانشجويان دانشگاه‌ پيام‌نور رخ داده است.

وي با بيان اين مطلب که اين حادثه ساعت 10 و سي دقيقه صبح روز بيست و سوم بهمن‌ماه در 55 کيلومتري جاده اراک به قم رخ داده است، افزود: اين دانشجويان در قالب اردوي راهيان نور که با مسئوليت بسيج ناحيه دانشجويي سپاه روح‌الله استان مرکزي برگزار شده بود، راهي شهر مقدس قم بودند.

غفاري تعداد کشته‌شدگان اين حادثه را 9 نفر اعلام کرد و افزود: 8 نفر از اين تعداد زن و يک نفر مرد بوده‌اند.

وي با بيان اينکه شش دانشجوي ديگر در اين حادثه زخمي شده‌اند، تصريح کرد: بر اساس نظر کارشناسان راهنمايي و رانندگي راننده خودروي پرايد در اين حادثه مقصر شناخته شده است.

رييس دانشگاه پيام‌نور استان مرکزي در پايان، خاطرنشان کرد: مراسم تشييع جنازه اين افراد رأس ساعت دو و سي دقيقه امروز برگزار مي‌شود و مراسم ختم اين دانشجويان از ساعت 15 تا 17 بعدازظهر روز دوشنبه 25 بهمن‌ماه در مسجد الزهراي اراک برگزار خواهد شد.

خبرگزاري دانشجويان ايران، اين حادثه تاسف‌بار را به جامعه دانشگاهي و خانواده‌هاي داغ‌ديده تسليت مي‌گويد.

منبع:سایت خبری تحلیلی دادنا