PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آغاز ثبت‌نام دوره كارداني پودماني غيرحضوري دانشگاه علمي كاربردي



Borna66
02-09-2011, 01:45 AM
ثبت‌نام دوره كارداني پودماني غيرحضوري دانشگاه جامع علمي كاربردي به صورت اينترنتي از روز سه شنبه 19 بهمن آغاز و تا 27 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرويس صنفي آموزشي ايسنا، دكتر علي صدر، مدير آزمون، آموزش‌هاي خاص و غيرحضوري دانشگاه با اعلام اين خبر افزود: متقاضيان جديد ثبت‌نام در دوره كارداني علمي كاربردي پودماني غيرحضوري مديريت خانواده و همچنين دانشجويان دوره‌هاي قبل، مي‌بايست در زمان مقرر با مراجعه به دفاتر پستي سراسر كشور نسبت به خريد كارت اعتباري به مبلغ 25 هزار ريال كه داراي شماره پرونده، نام كاربري و رمز عبور مي‌باشد و يك جلد دفترچه راهنماي ثبت‌نام به مبلغ هفده هزار ريال اقدام كنند.

صدر در ادامه اظهاركرد: داوطلبان پس از مطالعه دفترچه مي‌بايست به سامانه ثبت‌نام اينترنتي دوره كارداني پودماني غيرحضوري مديريت خانواده به آدرس http://reg.uast.ac.ir (http://reg.uast.ac.ir/) مراجعه و نسبت به ثبت ‌نام خود اقدام كنند.

وي افزود: اين دوره شامل 12 پودمان با رويكردهاي مهارتي متنوع مانند حقوق خانواده، مشاوره‌ خانواده، روانشناسي و تعليم و تربيت كودكان، اقتصاد و برنامه‌ريزي خانواده، آداب معاشرت و همسرداري و جمعيت، بهداشت و فوريت‌هاي پزشكي، مجموعه‌اي جامع از مهارت‌هاي علمي كاربردي را در اختيار اعضاي خانواده قرار مي‌دهد.

صدر در ادامه گفت: در اين ميان برخي پودمان‌هاي اختياري نظير دكوراسيون و تزئينات داخلي، پرورش گلهاي زينتي، آشپزي و سفره‌آرايي و كاربري كامپيوتر بر غنا و تنوع اين دوره افزوده است و دانشجويان اين دوره با امكان انتخاب دو پودمان همزمان در هر پودمان تحصيلي، حداقل در3 سال امكان كسب همه مهارت‌ها را داشته و به دريافت مدرك رسمي كارداني علمي كاربردي پودماني در دوره مديريت خانواده از سوي دانشگاه جامع علمي كاربردي نايل مي‌شوند و امكان ادامه تحصيل در مقطع بالاتر را در تمامي دانشگاه‌ها خواهند داشت.

مدير آزمون، آموزش‌هاي خاص و غيرحضوري دانشگاه جامع علمي كاربردي افزود: پودمان‌ها در قالب لوح فشرده به همراه جزوه يا كتاب قابل ارايه مي‌باشد.

صدر در ادامه اظهاركرد: شهريه ثبت‌نام در هر يك از پودمان‌هاي آموزشي اين دوره براي ورودي‌هاي نيمسال اول تحصيلي 82-1381 تا قبل از نيمسال اول تحصيلي 88-1387 مبلغ سيصدهزار ريال بوده و شهريه هريك از پودمان‌هاي آموزشي اين دوره براي ورودي‌هاي نيمسال اول تحصيلي 88-1387 به بعد مبلغ سيصد وسي هزار ريال مي باشد.

مدير آزمون، آموزش‌هاي خاص و غيرحضوري دانشگاه جامع علمي كاربردي در خاتمه گفت: تنها شرط پذيرش در اين دوره داشتن مدرك ديپلم دوره متوسطه بوده و هيچ‌گونه شرط ديگري از جمله معدل، جنسيت و سن وجود ندارد، همچنين اين دوره فاقد معافيت تحصيلي مي باشد.