PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پسر بچه سه ساله سوپر من شد



sunyboy
04-23-2009, 12:26 PM
در اين وضعيت بدن فرد مقدار بسيار اندكي چربي دارد و در عوض رشته‌هاي ماهيچه‌يي در بدن وي بسيار بزرگ مي‌شوند و اين وضعيت قدرت واقعي و فوق‌العاده‌اي به فرد مي‌دهد.
يك پسر بچه سه ساله به دليل برخورداري از يك صفت ژنتيكي بسيار نادر از چنان قدرتي برخوردار شده كه عنوان «سوپر پسر» را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ايسنا، اين توانايي ژنتيكي خاص به اين پسر بچه كوچك كه «ليام هوكسترا» نام دارد، امكان مي‌دهد كه قدرت عضلاني فوق‌العاده‌اي داشته باشد، به طوري كه مي‌تواند به راحتي اثاثيه و لوازم سنگين را جابه‌جا كند.

محققان علت اين قدرت فوق‌العاده و استثنايي را يك حالت ژنتيكي نادر اعلام كرده‌اند. آنها مي‌گويند ليام احتمالا به حالتي موسوم به «هايپرتراپي ماهيچه‌اي مربوط به ميد ستاتين» دچار است.

در اين وضعيت بدن فرد مقدار بسيار اندكي چربي دارد و در عوض رشته‌هاي ماهيچه‌يي در بدن وي بسيار بزرگ مي‌شوند و اين وضعيت قدرت واقعي و فوق‌العاده‌اي به فرد مي‌دهد. اولين بار اين پديده در يك پسر بچه خردسال آلماني در سال 2000 مشاهده شد. ليما ماهيچه‌هاي بسيار قدرتمندي دارد، اما ظاهر وي درست شبيه به يك كودك طبيعي است .

در واقع جثه او كمي از سن خود كوچكتر، اما قدرتش بسيار بيشتر است. ليام ناچار است به دليل متابوليسم سريع در بدنش دائم غذا بخورد، يعني حداقل بايد در روز شش وعده غذا بخورد تا دچار كمبود كالري نشود.

ليام به دليل قدرت زياد اگر از بلندي بيافتد، آسيبي نمي‌بيند. پژوهشگران معتقدند با بررسي و شبيه سازي اين حالت مي‌تواند بسياري از بيماريها را معالجه كنند.