PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دانشگاه پیام نور در رتبه پانزدهم دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور در زمینه فناوری نانو قرار گرفت



sunyboy
01-31-2011, 10:39 PM
دانشگاه پیام نور با جهش بسیار خوب در بین 100 دانشگاه و مرکز پژوهشی کشور در پنجمین دوره انتخاب برترینهای فناوری نانو در رتبه 15 کشور قرار گرفت .

درست است همه از معضلات و مشکلات دانشجویان پیام نور سخن به میان می آورند ولی دانشجویان عزیز توجه داشته باشید دانشگاه پیام نور طی چندین سال قبل در حال پیشرفت روزافزون قرار داشته و هم اکنون شاهد پیشرفت بسیار خوب دانشگاه پیام نور در بین دانشگاه های معتبر و مطرح ایران هستیم.
دانشگاه پیام نور هم اکنون با ریاست محترم آقای حسن زیاری در رتبه ۱۵ در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر کشور قرار گرفته و بالاتر از دانشگاه های مطرح علوم پزشکی تهران، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید بهشتی قرار گرفته است.
این به معنای سطح بالای علمی دانشجویان و اساتید و هیئت علمی داشگاه پیام نور است و باعث معتبر شدن مدارک دانشجویان پیام نور می شود و بسیار بسیار قابل توجه می باشد.
چه خوب است همیشه از مشکلات دانشگاه سخت نگوییم و از خوب های دانشگاه هم سخن به میان آوریم. همه ی ما می دانیم دانشگاه پیام نور بسیار مشکل دارد ولی این مشکلات در تمام دانشگاه ها قابل رویت هست.
مثال سایت رسمی انتخاب واحد دانشگاه پیام نور (سایت گلستان) درست است کمی مشکل دارد ولی از نظر امنیت به نظر بنده که تا حدودی با امنیت سایتها آشنایی دارم (این سخن بنده نیست , چنیدین متخصص دیگر در زمینه امنیت نیز این نظر را دادند ) یکی از معتبرترین سایتها در زمینه امنیت می باشد و در حال حاضر هر روز از مشکلات سایت گلستان کاسته می شود.
به امید انکه تمام مشکلات دانشجویان برطرف شود و به امید انکه مسئولین نیز کمی بیشتر به مشکلات دانشجویان رسیدگی کنند.


تبریک ما را به خاطر پیشرفت دانشگاه پیام نور پذیر باشید.