PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چگونگی اتصال کارت 9600gso به tv



rezalaghaian
01-26-2011, 10:24 PM
برای این کار به چند چیز احتیاج دارید :

1.کابل اتصال و یا تبدیل مورد نظر به پورتی که تلویزون از ان پشتیبانی میکند
بستگی داره تلوزینو چه ورودی داشته باشه .
اگه HDMI داره باید از رابطی که به احتمال قوی در کارت گرافیکتون موجود هست استفاده کنید . البته برای این رابط که یک نوع تبدیل کننده DVI به HDMI هست , باید کابل رابط HDMI نیز داشته باشید وه مچنین کارتتون هم این فن اوری رو پشتیبانی کنه
و یا اینکه تلوزیون ورودی DVD داشته باشه و باز با تبدیلی که در کارت وجود داره (یک تبدیل یک به سه که احتمالا وسطش یه باکس کوچیک تبدیل کننده امواج هم داره) استفاده کنید .
یا اینکه تلیوزنتون تنها از ورودی تک فیش ویدئو استفاده کنه (فیش تکی زرد رنگ که اکثر تلویون ها هم دارن) که در این صورت هم باید از رابط خودش که یک رابط تکی به دوتایی هست استفاده کنید .

2.باید توسط کنترل پنل انیویدیا پورت دوم گرافیک رو فعال کنید . ایکون این برنامه کنار ساعت ویندوز و همچنین وقتی رو دسکتاپ کلیک راست کنید به اسم NVIDIA control panel موجود هست .
با باز کردن قسمت مربوطه از تب set up multiple displays اقدام به این کار کنید .

rezalaghaian
01-26-2011, 10:24 PM
بینید حتما باید تو جعبه کارت یه تبدیلی مثل یکی از اینا باشه

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg

http://pnu-club.com/imported/mising.jpg

http://pnu-club.com/imported/2011/01/845.jpg



یا مثل همچین کابلی که معمولا تو بازار ما بیشتره :



تمام اینها تبدیل (بیشتر میشه گفت رابط چون تبدیلی صورت نمیگیره) فیش svideo به RC هست . کافیه که فیش سیاه رنگ رو به کارت گرافیک و زرد رنگ رو به قسمت مربوطه وصل کنید .

البته معمولا تو کارت های گیگا نوعی تبدیل s-video به کامپوننت وجود داره که یه سرش فیش svideo هست که به یه لاکس کوچیک 5 در سه سانت وصل میشه و از این باکس سه فیش تصویر دی وی دی , که فرق چندانی با قبلی نداره و فقط تعداد کابل های لازم بیشتر میشه , البته بحث کیفیت تصویر جداست .



مخصوصا موقعی این مسئله مهم میشه که کیس از تی وی فاصله زیادی داشته باشه در اون صورت برای کابل رابط باید از یه کابل سه تایی استفاده کنید . که این علاوه بر صوت هست .
در مورد اون تصویر کیفیت پایین هم اگه دقت کنید نوعی رابط s-video به s-video و RC هست و برای استفاده تلوزیون هایی هست که ورودی s-video هم دارند . البته در ان واحد کیی قابل استفادست .


در صورت نبود این کابل در جعبه , تقریبا تمام خرت و پرت فروشی های کامپیوتر اینا رو دارن , قیمتی هم نداره .

rezalaghaian
01-26-2011, 10:25 PM
۱. فکر کنم شما در مورد گرافیک من اطلاعی ندارین! کارت من فقط ۲تا خروجی DVI داره و اینم تصویری از کارت گرافیک من:


http://pnu-club.com/imported/2011/01/846.jpg

و تنها مبدلی هم که توی جعبه موجوده، یک مبدل DVI به VGA هست که تصویرشم اینجا گذاشتم:



http://pnu-club.com/imported/2011/01/847.jpg

جهت اطلاعتونم باید عرض کنم که اینجا نتونستم هیچ کابل و یا مبدلی برای تبدیل DVI به ورودی معمولی تلویزیونم گیر بیآرم! برای همینم عرض کردم اگه شما یا کسی از آشنایانتون که قابل اعتماد باشن چنین قطعه‌ای برای فروش در اختیار دارین بهم بگین تا از این طریق یکی تهیه کنم چون واقعا بهش نیاز دارم.