PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : جام باشگاه های آسیا 2011



صفحه ها : 1 [2]

O M I D
05-02-2011, 05:10 PM
به غيبت بازيکنان عادت کرده‌ايم
زارع: مقابل الاتحاد براي صعود مي‌جنگيم


هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در ليگ قهرمانان آسيا اشتباهاتي داشتيم که باعث شد موفق نباشيم، اما مقابل الاتحاد براي صعود مي‌جنگيم.

http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00026452.jpg مازيار زارع گفت: پس از 2 امتيازي که مقابل مس کرمان در ليگ برتر از دست داديم، قصد داشتيم شرايط را تغيير دهيم، چرا که بازي حساسي را مقابل الاتحاد پيش رو داريم.
وي ادامه داد: برخي اعتقاد دارند ديگر شانس صعود نداريم، اما فوتبال غيرقابل پيش‌بيني است و در ديدار مقابل الاتحاد يک چشم به بازي با بنيادکار خواهيم داشت.
هافبک پرسپوليس تأکيد کرد: اشتباهاتي داشتيم که باعث شد در ليگ قهرمانان آسيا موفق نباشيم، اما تا دقيقه 90 تلاش خود را مي‌کنيم و براي صعود مي‌جنگيم.
وي با بيان اينکه الاتحاد تيم قدرتمندي است که از هافبک‌ها و مهاجمان سرسختي سود مي‌برد، گفت: آنها بسيار فرصت طلب و باهوش هستند. البته ما هم ‌در اين مسابقه چند بازيکن خود را به دليل مصدوميت و محروميت در اختيار نداريم که اين موضوع ديگر براي ما طبيعي شده است.

O M I D
05-02-2011, 05:17 PM
حريف پرسپوليس عصر امروز وارد ايران مي‌شود


کاروان تيم فوتبال الاتحاد عربستان عصر امروز وارد ايران مي‌شود.

http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00026072.jpg درحالي که قرار بود تيم الاتحاد عربستان حريف پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا ساعت 14 امروز وارد تهران شود در نمابري که چند دقيقه اي قبل براي باشگاه پرسپوليس ارسال شد اعلام کرد ساعت 17:40 امروز وارد ايران مي شود.
الاتحادي ها براي سفر به تهران يک هواپيماي اختصاصي در اختيار گرفته اند که بعد از پايان بازي با پرسپوليس به عربستان برخواهند گشت.
همراه اين تيم دو نماينده از فدراسيون فوتبال عربستان و رئيس باشگاه الاتحاد نيز حضور دارند.
ديدار تيم هاي پرسپوليس و الاتحاد فردا ساعت 17:30 برگزار مي شود.

O M I D
05-03-2011, 04:43 PM
دايي:با شكست الاتحاد دل پرسپوليسي‌ها را شاد مي‌كنيم


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: عده‌اي با رفتار غير حرفه‌اي با برخي بازيکنان تماس گرفته و خود را سرمربي فصل بعد پرسپوليس معرفي کرده‌اند.

http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00001958.jpg
علي دايي در نشست خبري پيش از مسابقه با الاتحاد اظهار داشت: خدا را شکر شرايط خوبي داريم، هر چند بازيکنان مصدوم و محروم زيادي هم داريم. شما مي‌دانيد چه نفراتي هستند و بهتر است در موردش صحبت نکنيم.
دايي در مورد اينکه گفته مي‌شود ممکن است اتفاقاتي طول مسابقه رخ دهد گفت: منظور شما چه اتفاقي است؟ قرار است چه اتفاقي بيفتد راجع چه چيزي حرف مي‌زنيد؟
سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه توصيه شما به هواداران چيست گفت: از آنها مي‌خواهم تيم را تشويق کنند و انشاء الله هواداران به ورزشگاه مي‌آيند اما باز هم متوجه نشدم سؤال شما چه بود! چيزي بپرسيد که من بتوانم آن را به طور واضح جواب بدهم. حرفي مي‌زنيد و مي‌گوييد توصيه شما چيست؟ من همه چيز را از جنبه ورزشي آن نگاه مي‌کنم و مي‌دانم بازي حساسي داريم و مي‌خواهيم پيروز شويم تا دل مردم ايران را شاد کنيم.
وي در مورد تيم الاتحاد گفت: اين تيم بهترين بازيکنان را دارد و هزينه زيادي براي جذب بازيکن کرده است ما به خاطر حيثيت خودمان بازي مي‌کنيم و مي‌خواهيم با يک پيروزي دل هواداران را شاد کنيم. هدف ما اين است و کاري هم به نتايج ساير تيم‌ها نداريم. بازيکن يکدل هستند تا به اين هدف برسيم.
دايي در مورد بازيکنان مصدوم و محروم پرسپوليس گفت: از ابتداي فصل بازيکن مصدوم و محروم زياد داشتيم. خوشبختانه براي بازي فردا فقط يک محروم داريم اما تعداد مصدومان زياد است که اين مسئله کمي دست من را بسته است، اما بازيکنان همه تشنه حضور در ميدان هستند و جاي خالي بازيکنان اصلي را پر خواهند کرد.
دايي افزود: بازي اين تيم برابر الوحده را ديده‌ام. الاتحاد با يک مهاجم در عربستان بازي مي‌کند و شمار 10 اين تيم بسيار خوب است. البته نمي‌دانم آنها با چه نفراتي وارد ايران شدند تا بدانم چگونه برابر اين تيم بازي کنيم، ولي ما مي‌خواهيم برنده شويم تا امتيازاتم زياد شود. در اين فصل در ترکيب تيم تغييرات زياد داشتيم که برخي از تغييرات به دليل مصدوميت و محروميت بوده و برخي به خاطر سيستم بازي حريفان اما سعي مي‌کنم بهترين ترکيب را به ميدان بفرستم.
دايي در پاسخ به سؤال مبني بر اينکه تماس‌هاي مشکوکي با برخي از بازيکنان پرسپوليس گفته شده و برخي خود را سرمربي فصل آينده اين تيم معرفي کرده‌اند، گفت: بله چيزهاي شنيده‌ام اما به موقع در مورد اين مسائل حرف مي‌زنم. از ابتداي سال مشکلات بيروني زياد داشتيم که اين مسئله پيش آنها مشکل زيادي نيست اين نشان دهنده غير حرفه‌اي بودن آقايان است، حتي چند بازيکن خارج از تيم پرسپوليس با من تماس گرفتند و گفته‌اند برخي خودشان را سرمربي فصل آينده پرسپوليس معرفي کرده‌اند در مورد اين مسائل به موقع حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم.

O M I D
05-03-2011, 04:46 PM
حضور كاروان الاتحاد در تهران و جريمه در انتظار كادر فني تيم عربستاني


کاروان 45 نفر الاتحاد عربستان با يک پرواز اختصاصي لحظاتي پيش وارد ايران شد.

http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00028320.jpg کاروان 45 نفره الاتحاد عربستان لحظاتي پيش با حضور در فرودگاه مهرآباد وارد ايران شد که طبق برنامه ريزي انجام شده، اين تيم پس از حضور در هتل مستقيم براي انجام تمرين راهي ورزشگاه آزادي مي شود تا تمرين خود را انجام دهد.
به دليل تاخير در سفر الاتحادي ها، ‌کنفرانس خبري سرمربي الاتحاد لغو شد و اين در حالي است که مسئولان AFC‌ پيش از اين اعلام کرده بودند که در صورت عدم حضور در نشست خبري جريمه خواهند شد.
رسانه‌هاي سعودي در روزهاي گذشته جو سازي‌هاي زيادي عليه ايران انجام دادند و حتي اعلام کردند که تيم‌هاي عربستاني از حضور در ليگ قهرمانان آسيا انصراف دادند.
الاتحاد در ليگ قهرمانان آسيا روز چهارشنبه هفته جاري به مصاف پرسپوليس مي رود.

O M I D
05-03-2011, 04:48 PM
ليگ قهرمانان آسيا
سپاهان - الهلال؛ نبرد پرافتخارها در سخت‌ترين جدال


تيم فوتبال سپاهان براي تثبيت صدرنشيني در هفته پنجم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا فرداشب به مصاف حريف عربستاني مي‌رود.

http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00026072.jpg هفته پنجم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا فردا با برگزاري 7 ديدار خاتمه مي‌يابد.
در اين روز سپاهان در سخت‌ترين ديدارش در مرحله گروهي اين رقابت‌ها در خانه به مصاف الهلال عربستان مي‌رود.
اين ديدار از گروه اول رقابت‌ها برگزار مي‌شود و از آنجايي حائز اهميت است که برنده اين ديدار مي‌تواند اميدوار به صعود به عنوان سرگروه به مرحله حذفي باشد.
سپاهان هفته گذشته در هفته سي و دوم ليگ برتر با پيروزي در خانه نفت‌آبادان کار را براي قهرماني تمام کرد و امروز تنها روي کاغذ نمي‌توان اين تيم را قهرمان قلمداد کرد و از سوي ديگر الهلال در فاصله 3 هفته مانده به پايان رقابت‌هاي ليگ برتر عربستان براي سيزدهمين بار عنوان قهرماني را به دست آورد تا همچنان پرافتخارترين تيم ليگ عربستان باقي بماند، درست مانند سپاهاني که با کسب سومين عنوان قهرماني به پرافتخارترترين تيم ليگ حرفه‌اي ايران مبدل شده است.
ديدار دو تيم در بازي رفت با نتيجه 2 بر يک به سود سپاهان به پايان رسيد تا اصفهاني‌ها يک بار ديگر موفق به تحقير يک نماينده سعودي در خانه خودشان شوند. از همين رو اين ديدار براي آبي‌پوشان الهلال که زماني پرافتخارترين تيم آسيا نيز بودند، مي تواند جنبه انتقام داشته باشد و شاگردان قلعه‌نويي بايد به مراتب بيشتر از ساير ديدارها مراقب حريف زخم خورده باشند.
قلعه نويي که روزي به عنوان مربي سنتي از او نام برده مي‌شد، امروز علاوه بر اينکه تيم تحت رهبري‌اش را براي چهارمين بار تا مرز قهرماني ايران پيش برده بلکه در آسيا نيز موفق‌ترين عملکرد را در فصل جاري به ثبت رسانده است. بر همين اساس وي نيز قصد دارد تا با کسب يک پيروزي آسيايي ديگر و آن هم در سخت ترين جدال، تفکرات سنتي بودنش را براي هميشه از اذهان پاک کند.
با توجه به نتايج به دست آمده در 4 هفته سپرس شده، سپاهان و الهلال شانس‌هاي اول صعود به مرحله حذفي محسوب مي‌شوند و در صورت تساوي در مسابقه فردا کار براي تعيين سرگروه به بازي آخر مي‌کشد اما در صورتي که سپاهان موفق شود الهلال پرافتخار را در خانه با شکست بدرقه کند، مي‌توان کار را براي صعود به عنوان اولين تيم از گروه اول رقابت‌ها محرز دانست تا سپاهان در تک بازي مرحله يک هشتم نهايي از امتياز ميزباني نيز برخوردار شود.
اين ديدار فردا از ساعت 20 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار مي‌شود و در ديگر ديدار اين گروه الغرافه قطر و الجزيره امارات در دوحه به مصاف هم مي‌روند.
*جدول گروه اول:
1-سپاهان 9 امتياز؛ تفاضل 6+
2-الهلال 9 امتياز؛ تفاضل 3+
3-الغرافه 4 امتياز
4-الجزيره يک امتياز

O M I D
05-03-2011, 04:49 PM
پيروزي كاشيما آنتلرز مقابل شانگهاي شنهوا در ليگ قهرمانان آسيا


اولين ديدار هفته پنجم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا با پيروزي نماينده ژاپن به پايان رسيد.

http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00026072.jpg روز اول هفته پنجم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا با ديدار کاشيما آنتلرز ژاپن و شانگهاي شنهوا چين آغاز شد که در پايان نماينده ژاپن موفق شد با حمايت تماشاگران خودي با 2 گل به برتري برسد.
کاشيما با اين برد به‌طور موقت صدرنشين گروه هشتم شد.
کروکي در دقيقه 30 و 81 زننده هر 2 گل اين ديدار بود.
ديگر بازي اين گروه ميان سوان بلووينگز کره‌جنوبي و سيدني استراليا برگزار خواهد شد.

O M I D
05-04-2011, 04:53 PM
پرسپوليس با 3گل الاتحاد عربستان را بدرقه كرد


تيم فوتبال پرسپوليس الاتحاد عربستان را سه بر 2 شکست داد تا در زمين بازي شيطنت سعودي‌ها را پاسخ بدهيم.

http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00028416.jpg دومين بازي پرسپوليس در دور برگشت ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادي برابر الاتحاد عربستان و در حضور بيش از 14 هزار تماشاگر برگزار شد که پرسپوليس با نتيجه سه بر2 برابر نماينده عربستان به پيروزي رسيد تا بهترين پاسخ را به شيطنت‌ها و جو سازي‌ آل سعود پاسخ داده باشد.
رسانه‌هاي عربي در چند روز گذشته مدام عليه ايران جوسازي کرده بودند که امروز با شکست در ميدان فوتبال اين شايعه‌پراکني‌ها پاسخ داده شد.
حميد علي عسگر در دقايق 15 و 69 و آرفي در دقيقه 16 براي پرسپوليس گلزني کردند. محمد راشد در دقيقه 19 و سکوبرت( گل به خودي در دقيقه90+4) گل‌هاي الاتحاد را به ثمر رساند.
با اين پيروزي پرسپوليس 5 امتيازي شد و به رده سوم صعود کرد و الاتحاد همچنان 10 امتيازي در صدر جدول باقي‌ ماند.سرخپوشان با اين برد به صعود به مرحله حذفي اميدوار شدند و کار صعود‌ آنها به روز آخر و اما و اگر نتايج ديدارها کشيده شد.
محسن باسما داور سوريه‌اي به مازيار زارع و آرفي از پرسپوليس و اسامه حربي، سعود کريمي از الاتحاد کارت زرد نشان داد.
پرسپوليس در صورت برتري در اين ديدار و توقف بنيادکار برابر الوحده امارات شانس صعود به مرحله بعدي را پيدا مي‌کند. بنياد کار 5 امتيازي در رده دوم است و الوحده سه امتيازي سوم است.
ترکيب پرسپوليس:
عليرضا حقيقي، مجتبي شيري، سکو برت،عليرضا نورمحمدي، حميد علي عسگر، مازيار زارع، حسين بادامکي(مهدي شيري 90+3)، سامان آقازماني، محمد نوري، اشپيتيم آرفي و هادي نوروزي( از دقيقه 87 امير حسين فشنگچي)
سرمربي: علي دايي
*جدول رده‌بندي:
1- الاتحاد، 5 بازي، 10 امتياز (صعود کرد)
2-بنيادکار، 5 بازي، 8 امتياز
3-پرسپوليس، 5 بازي، 5 امتياز
4- الوحده، 5 بازي، 3 امتياز (حذف شد)

O M I D
05-04-2011, 04:55 PM
اليويرا: الاتحاد پيروزي مي‌خواست،‌ اما 2 گل پرسپوليس كارمان را سخت كرد


سرمربي تيم الاتحاد گفت: ما براي کسب پيروزي به تهران آمده بوديم، اما با گل‌هاي نيمه اول کارمان سخت شد.

http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00028323.jpg اليويرا پس از شکست 3 بر 2 الاتحاد مقابل پرسپوليس اظهار داشت: در ابتدا از همه خبرنگاران عذرخواهي مي کنم که ديروز در کنفرانس شرکت نکردم، چون پرواز ما تاخير داشت.
وي افزود: همه چيز را در خصوص اين بازي مي دانستيم و خود را آماده کرده بوديم. بازي که از پرسپوليس ديدم ما را شگفت زده نکرد، چون آنها بازيکنان سريعي دارند که در ضد حمله خطرناک هستند.
سرمربي الاتحاد در ادامه صحبت هايش گفت: ما يک مقدار دير توانستيم خود را پيدا کنيم، چون پرسپوليس 2 امتياز بيشتر نگرفته بود و من انتظار بيشتري از تيم خود داشتم. قبل از بازي هم گفته بودم که گروه سختي داريم و پرسپوليس و الاتحاد و بنيادکار شانس صعود دارند. در مجموع به تيم پرسپوليس تبريک مي گويم.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا بازيکنان شما به خاطر صدرنشيني دچار غرور شده بودند يا خير، عنوان کرد: وقتي تيم بزرگي مثل الاتحاد که قدمت زيادي در آسيا دارد به تهران مي آيد، براي شکست خوردن و تقديم امتياز پا به زمين نمي گذارد، ولي قبول دارم که آن 2 گل ابتداي بازي کار ما را سخت کرد و بايد خود را آماده تر مي کرديم.
سرمربي الاتحاد در پاسخ به اين سوال که چرا قبل از اين مسابقه با تاخير به ايران آمديد و جوسازي هاي مختلفي صورت گرفت، گفت: من مربي الاتحاد هستم. مسئول اين مسئله نيستم و براي اينکه زودتر به تهران برسيم برنامه ريزي کرده بوديم. يکسري مسائل پيش آمد که زودتر به تهران نرسيم. هنگامي که بازيکن بنفيکا بودم به تهران آمدم و مقابل پرسپوليس و پاس بازي کردم. 2 سال قبل هم با الشارجه به تهران آمده بودم. قبل از مسابقه با کي‌روش صحبت کردم و او هم با من هم عقيده بود که شما شهر ،کشور و مردمان بسيار خوبي داريد که قابل تقدير هستند.

O M I D
05-04-2011, 04:58 PM
استقلال با تساوي مقابل السد اميدوار ماند


سرنوشت صعود تيم فوتبال استقلال با تساوي برابر السد به روز آخر مسابقات ليگ قهرمانان آسيا کشيده شد.

http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00029737.jpg ديدار تيم‌هاي السد قطر و استقلال ايران در چارچوب هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا در گروه دوم از ساعت 19:55 در ورزشگاه جاسم بن‌حمد قطر آغاز شد که اين مسابقه با نتيجه مساوي 2 بر 2 به پايان رسيد. اين در حالي بود که آبي‌پوشان در نيمه اول با برتري 2 بر صفر به رختکن رفته بودند.
فرهاد مجيدي در دقايق 5 و 39 نيمه اول براي استقلال گلزني کرد. خلفان ابراهيم و حسن خالد الهايدوس هم در دقايق 55 و 76 گل‌هاي السد را وارد دروازه استقلال کرد.
استقلال با اين نتيجه 5 امتيازي شد و همچنان به صعود از گروه خود اميدوار ماند، اما السد با 9 امتياز صعود خود را به مرحله بعد قطعي کرد.
ديدار تيم‌هاي پاختاکور ازبکستان و النصر عربستان هم از اين گروه فردا به ميزباني النصر برگزار مي‌شود.
قضاوت اين مسابقه بر عهده ويليامز بنجامين از استراليا بود که به هوار محمد و کيانوش رحمتي از استقلال و لي جونگ سو از السد کارت زرد نشان داد.
* ترکيب استقلال:
محمد محمدي، اميرحسين صادقي (5+90 - مهدي اميرآبادي)، پژمان منتظري، هادي شکوري، جواد شيرزاد، آندره لوئيز (70 - سيدمهدي سيدصالحي)، کيانوش رحمتي، ايمان مبعلي، مجتبي جباري، هوار محمد (79 - فرزاد آشوبي) و فرهاد مجيدي.
سرمربي: پرويز مظلومي
* جدول رده‌بندي گروه دوم:
1- السد قطر - 5 بازي - 9 امتياز - تفاضل 2+
2- النصر عربستان - 4 بازي - 5 امتياز - تفاضل صفر
3- استقلال ايران 5 بازي - 5 امتياز - تفاضل صفر
4- پاختاکور ازبکستان 4 بازي - 4 امتياز - تفاضل 2-

O M I D
05-04-2011, 05:05 PM
دايي: حذف شديم،‌ اما براي حيثيت‌مان مقابل الاتحاد بازي كرديم


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: امروز مقابل نماينده عربستان براي حيثيت‌مان بازي کرديم، هر چند از ليگ قهرمانان آسيا حذف شديم.

http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00003753.jpg علي دايي در نشست خبري پس از پيروزي 3 بر 2 مقابل الاتحاد اظهار داشت: بازي خوبي بود. نيمه اول حق ما برد بود. بچه هاي ما بازي خوبي انجام دادند و وظايف خود را در زمين پياده کردند.
وي افزود: به غير از يک ضربه ايستگاهي موقعيت ديگري روي دروازه ما ايجاد نشد. در 5 دقيقه پاياني روي آن اشتباه خودمان به خودمان گل زديم ولي در اين بازي حيثيتي سربلند از زمين بيرون آمديم.
دايي ادامه داد: اين تلخ ترين پيروزي در زمان بازيگري و مربيگري من بود و از تمامي بازيکنانم تشکر مي کنم که توانستيم تيم بزرگي مثل الاتحاد را شکست دهيم. بر خلاف آنچه که شما خبرنگاران مي نوشتيد الاتحاد با تمام قوا به تهران آمد ولي ما با اين شکست حسرت روزهاي گذشته را مي خوريم و اميدواريم در ادامه راهمان در ليگ برتر و جام حذفي موفق شويم.
سرمربي اين تيم تاکيد کرد: در مسابقات ما مقابل الوحده و بنيادکار خوب نتيجه نگرفتيم که حاصلش همين مي شود.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا اين شکست براي شما تلخ نبود، گفت: اين همان طور که گفتم اين تلخ ترين حذفم بود. قدر موقعيت هايمان را ندانستيم اما زيبايي فوتبال به همين است و اين درسي براي من و بازيکنانم خواهد شد که در آينده دقت کنيم.
در ادامه خبرنگار مذکور گفت از محروميت پرسپوليس نمي ترسيد، دايي هم با لحن خاص خود پاسخ داد: شما از خودتان ما را به دادگاه مي بريد، محروم مي کنيد و من از شما سوال مي کنم اگر پرسپوليس محروم شود چه نفعي براي شما دارد؟! متاسفانه هميشه نگاه منفي داريد. مگر من مدير باشگاه هستم. راجع به فوتبال حرف نمي زنيد و به حاشيه ها توجه مي کنيد.
در ادامه نشست خبرنگاري پرسيد با پيروزي بنيادکار و برد پرسپوليس ممکن است، شانس صعود داشته باشيد که دايي با تعجب گفت: اصلا اينگونه نيست و به بازي رودر رو نگاه مي کنند. ما عملا حذف شديم و براي حيثيتمان بازي مي کنيم.
دايي در پاسخ به اين سوال که آيا به خاطر شرايط سکوها ممکن است، اتفاقاتي در ديدار الوحده و بنيادکار افتاده باشد و اينکه شايد اين دو تيم نخواهند، يک تيم ايراني به مرحله بعدي صعود کند، اظهار داشت: اين حرف ها چيست که مي گوييد. گفتيم که همه چيز کامپيوتري شده اما نگفتيم ديگر اين قدر زمان به روز است که اين اتفاقات درون مسابقه رخ دهد.
در ادامه دوباره خبرنگاري از دايي پرسيد شايد آنها واقعا دوست نداشتند يک تيم ايراني صعود کند که سرمربي پرسپوليس گفت: من اين حرف هايي که شما مي زنيد را قبول ندارم. به نظرم اين حرف ها ربطي به اين کنفرانس ندارد.

O M I D
05-04-2011, 05:09 PM
ذوب‌آهن با برتري در خانه الامارات به عنوان تيم نخست صعود كرد


تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با برتري يک بر صفر برابر الامارات به عنوان تيم نخست گروه چهارم راهي مرحله بعد شد.

http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00028471.jpg تيم‌هاي فوتبال الامارات و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 20:05 در ورزشگاه الامارات به مصاف هم رفتند که در پايان اين مسابقه ذوبي‌ها با نتيجه يک بر صفر حريف خود را شکست دادند و به عنوان تيم نخست گروه چهارم راهي مرحله دوم شدند.
تک گل ذوبي‌ها را در اين مسابقه محمد قاضي در دقيقه 80 به ثمر رساند تا شاگردان ابراهيم‌زاده با 13 امتیاز در صدر گروه قرار بگيرند و صعود خود را به دور بعد قطعي کنند.
قضاوت اين مسابقه برعهده عبدالبشير عبدالمالک از سنگاپور بود که وي به شاهين خيري از ذوب‌آهن و حاجي بوشقه، احمد ابراهيم الشارجي و البلوشي از الامارات را با کارت زرد جريمه کرد.
با اين نتيجه الاماراتي‌ها 6 امتيازي باقي ماندند.
در ادامه مسابقات اين گروه تيم‌هاي الريان و الشباب به مصاف هم رفته‌اند.

O M I D
05-04-2011, 05:17 PM
قرايري: اشتباهات داوري باعث شكست ما مقابل ذوب‌‌آهن شد


سرمربي تيم فوتبال الامارات گفت:‌ اشتباهات داوري شکست ما را مقابل ذوب‌آهن رقم زد.
http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00026072.jpg قاضي قرايري پس از شکست يک بر صفر تيمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در خصوص بازي اظهار داشت: خيلي خوب بازي کرديم، اما نتوانستيم از اشتباهات تيم حريف به خوبي استفاده کنيم و روي يک اشتباه دروازه خودمان باز شد.

وي ادامه داد: در خصوص داوري حرفي نمي‌زنم چون اشتباهات داوري در فوتبال هميشه وجود دارد و ما بازي را به حريف واگذار کرديم، اما در مجموع راضي هستيم و اميدوارم در آينده بازي‌هاي بهتري انجام دهيم.

سرمربي تيم فوتبال الامارات در خصوص نحوه بازي کريم کرکار مهاجم تيمش که گفته مي‌شد خودخواه بازي مي‌کند، عنوان کرد: اين نظر شماست و من با آن موافق نيستم بهتر است در خصوص اين بازيکن از قول من چيزي منتشر نکنيد چرا که وي با تمام توان براي تيمش بازي کرد.
وي در پاسخ به سؤال خبرنگار اعزامي فارس به امارات در مورد شرايط تيم فوتبال ذوب‌آهن بيان کرد: ذوب‌آهن تيم خوب، با تجربه و داراي بازيکنان بسيار آمده‌اي است براي ما بازي مقابل اين تيم بسيار سخت بود که در پايان نتيجه را هم به آنها واگذار کرديم.

سرمربي تيم فوتبال الامارات ادامه داد: در اين مسابقه دو بازيکن محروم و دو مصدوم داشتيم که غيبت آنها در روند تيمي ما تأثيرگذار بود. در ليگ دسته اول امارات با تيم دوم 10 امتياز اختلاف داشتيم اما به خاطر فشردگي مسابقات با آنها هم‌امتياز شديم.

وي با بيان اينکه نمي‌خواهم از فدراسيون فوتبال امارات انتقاد کنم، گفت: معتقدم در ديدار مقابل ذوب‌آهن بازي را به اشتباهات داوري واگذار کرديم با اين وجود نمي‌خواهم بيش از اين در مورد داوري حرفي بزنم.

سرمربي تيم فوتبال الامارات در مورد غيبت نبيل داوودي مهاجم تيمش خاطرنشان کرد: وي سه هفته است که مصدوم شده و حضورش در اين بازي يک ريسک محسوب مي‌شد. هدفم اين است که به ليگ برتر امارات صعود کنيم و در آنجا نتايج خوبي کسب کنيم.

وي در پايان در خصوص پرتاب اشيا از سوي تماشاگران منتسب به تيم اماراتي اظهار داشت:‌ اين موضوع يک امر طبيعي است و از تماشاگراني که براي حمايت تيم ما به ورزشگاه آمده بودند تشکر مي‌کنم بايد به اين نکته هم اشاره کنم شرايط ذوب‌آهن با ما فرق مي‌کنم چرا که آنها نايب قهرمان آسيا هستند.

O M I D
05-04-2011, 05:24 PM
مظلومي: بي‌جهت عقب كشيديم و به السد فرصت گلزني داديم


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: در مسابقه امشب بي‌جهت عقب کشيديم و فرصت زدن گل‌هاي تساوي را به حريف داديم.
http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00030394.jpg پرويز مظلومي پس از تساوي 2 بر 2 استقلال مقابل السد قطر در جمع خبرنگاران در خصوص اين مسابقه اظهار داشت: بازي خيلي خوبي انجام شد. نيمه اول 2 گل زديم و يکي دو موقعيت خوب را از دست داديم.

وي افزود: گفته بودم که السد تيم بسيار خوبي است ولي آنها نقاط ضعف داشتند که از نقاط همان استفاده کردند. اگر دقت مي‌کرديم مي‌توانستيم برنده بازي باشيم اما معتقدم داور يک پنالتي ما را نگرفت.
مظلومي در ادامه سخنانش گفت: فکر مي‌کنم تيم ما در نيمه دوم بي‌جهت عقب کشيد و فضا و فرصت را در اختيار حريف قرار داد تا آنها مساوي کنند.

خبرنگار قطري از سرمربي استقلال سؤال کرد آيا قبول داريد تيم‌تان عصبي بود که وي در پاسخ گفت: بازي‌هاي ما خيلي فشرده است و 4 روز پيش در بوشهر بازي سنگيني انجام داديم. اين فشردگي و خستگي روي بازيکنانم اثرگذار بود اما قبول ندارم که تيمم عصبي بازي کرد.
مظلومي با اشاره به شرايط جدول گفت: يک امتياز از اين مسابقه گرفتيم ولي موقعيت‌هاي زيادي داشتيم که از دست رفت. بازي پاختاکور و النصر شرايط اين گروه را مشخص مي‌کند ولي من اطمينان دارم که النصر را مي‌بريم و تکليف اين گروه در روز پاياني مشخص خواهد شد.

سرمربي تيم استقلال در پايان در خصوص غيبت عمران‌زاده و برهاني و اينکه آيا نبود اين دو بازيکن تأثيري در عملکرد استقلال داشت يا خير، گفت: آنها بازيکنان کليدي ما هستند و از يک طرف امروز هوار مجيدي و سيدصالحي را با مصدوميت به زمين فرستاديم و گروه پزشکي با تلاشي که انجام داد آنها را به ما رساندند ولي اين 3 نفر تنها 2 جلسه با تيم ما تمرين کرده بودند در مجموع نبود برهاني و عمران‌زاده براي ما تأثيرگذار بود.

O M I D
05-04-2011, 05:24 PM
الشباب عربستان مقابل الريان قطر به برتري رسيد


آخرين ديدار روز اول هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا با پيروزي الشباب عربستان مقابل الريان قطر به پايان رسيد.
http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00026072.jpg در ديدار حريفان ذوب‌آهن ايران، از گروه چهارم اين پيکارها الشباب عربستان در ورزشگاه خانگي خود ميزبان الريان قطر بود که در پايان با نتيجه يک بر صفر به برتري رسيد و با کسب 8 امتياز به مکان دوم جدول رده‌بندي اين گروه صعود کرد.

تک گل اين ديدار را ناصر الشمراني در دقيقه 76 به ثمر رساند.


در ديگر ديدار اين گروه ذوب آهن ايران در خانه الامارات با يک گل به پيروزي رسيد تا به عنوان صدرنشين گروه چهارم ليگ قهرمانان به مرحله يک هشتم نهايي راه يابد.

*جدول رده بندي:
1- ذوب آهن، 5 بازي، 13 امتياز (صعود به مرحله بعد)
2- الشباب، 5 بازي، 8 امتياز
3- الامارات، 5 بازي، 6 امتياز
4- الريان، 5 بازي، يک امتياز

O M I D
05-04-2011, 05:27 PM
تبريك تاج به ذوبي‌ها با حضور در رختكن


نايب رئيس فدراسيون فوتبال صعود مقتدرانه ذوبي‌ها به مرحله بعدي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا را تبريک گفت.
http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00000870.jpg مهدي تاج که براي تماشاي ديدار تيم‌هاي فوتبال ذوب‌آهن و الامارات در ورزشگاه الامارات حاضر شده بود پس از پيروزي يک بر صفر نماينده ايران برابر حريف اماراتي‌ به رختکن ذوب‌آهن رفت و در خوش و بشي با منصور ابراهيم زاده پيروزي آنها را تبريک گفت.


تيم‌هاي فوتبال الامارات و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 20:05 در ورزشگاه الامارات به مصاف هم رفتند که در پايان اين مسابقه ذوبي‌ها با نتيجه يک بر صفر حريف خود را شکست دادند و به عنوان تيم نخست گروه چهارم راهي مرحله دوم شدند.
تک گل ذوبي‌ها را در اين مسابقه محمد قاضي در دقيقه 80 به ثمر رساند.

O M I D
05-05-2011, 06:41 PM
ليگ قهرمانان آسيا
سپاهان با تساوي برابر الهلال به مرحله يك هشتم نهايي صعود كرد


تيم فوتبال سپاهان اصفهان با تساوي يک بر يک برابر الهلال عربستان به جمع شانزده تيم برتر ليگ قهرمانان آسيا راه پيدا کرد.
http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00028497.jpg ديدار دو تيم سپاهان ايران و الهلال عربستان از ساعت 20 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و در حضور بيش از 9 هزار تماشاگر برگزار شد.
عبدالله الدوري در دقيقه 46 براي الهلال گلزني کرد و محرم نويد‌کيا در دقيقه 56 گل سپاهان را به ثمر رساند.
تان هاي از چين داور مسابقه به احمد الفريدي از الهلال کارت زرد نشان داد.

با اين تساوي سپاهان و الهلال هر دو 10 امتيازي شدند و سپاهان با تفاضل گل بهتر همچنان در صدر قرار گرفت و با توجه به اينکه بازي رودرو ملاک است اين تيم در صورت پيروزي الغرافه قطر نيز باز هم به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا صعود خواهد کرد.
الهلال در جايگاه دوم قرار گرفت و در روز چهارشنبه در آخرين بازي مرحله گروهي سپاهان ميهمان الجزيره امارات است و الهلال در رياض ميزبان الغرافه قطر است. نتيجه آن دو ديدار تيم صدرنشين گروه اول را تعيين مي‌کند. تيم صدرنشين در مرحله حذفي ميزبان است.

ترکيب تيم سپاهان:
مهدي رحمتي، خسرو حيدري، محرم نويد‌کيا، هادي عقيلي، سيد جلال حسيني، مهدي کريميان( از دقيقه 62 حسين پاپي)، اميد ابراهيمي، احسان حاج صفي، جان واريو، ابراهيم توره و رضا عنايتي( از دقيقه 70 مهدي جعفرپور)

O M I D
05-05-2011, 06:52 PM
كالدرون: دفاع قدرتمند سپاهان ما را ناكام گذاشت


سرمربي تيم فوتبال الهلال عربستان گفت: خط دفاع مستحکم سپاهان ما را ناکام گذاشت.
http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00029075.jpg گابريل کالدرون پس از تساوي يک بر يک برابر سپاهان در نشست خبري اظهار داشت: بازي سختي بود بهترين‌هاي گروه مقابل همديگر قرار گرفتند و بايد از بازيکنانم تشکر کنم که توانستند تيم قدرتمندي چون سپاهان را کنترل کنند.


وي در مورد اينکه احتمال مي‌دهد تيمش سرگروه شود، گفت: ما براي برد به اصفهان آمده بوديم اما سپاهان تيم‌ قدرتمندي است و به تساوي رضايت داديم. در بازي آينده نيز به برد فکر مي‌کنيم.
کالدرون در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني براينکه غيبت ويلهلمسون بر تاکتيک تهاجمي اين تيم تأثير منفي داشت يا نه، گفت: ويلهلمسون بازيکن مهمي است؛ اما وضعيت ما اکنون نسبت به بازي رفت در رياض بهتر است زيرا در آن مسابقه 7 بازيکن مصدوم داشتيم و اکنون فقط 3 مصدوم داريم. حملات ما خوب بود اما علت ناکامي الهلال در گلزني خط دفاع خوب و مستحکم سپاهان بود.
سرمربي تيم فوتبال الهلال عربستان در مورد اينکه ميزباني تيم سپاهان را چطور ديده است گفت: ‌ميزباني بسيار خوب بود و از آنها تشکر مي‌کنم.

O M I D
05-05-2011, 06:52 PM
الغرافه با پيروزي پرگل مقابل الجزيره به‌صعود اميدوار شد


الغرافه قطر با پيروزي مقابل الجزيره امارات به صعود از گروه اول ليگ قهرمانان اميدوار شد.
http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00006274.jpg در ادامه روز دوم هفته پنجم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا و از گروه اول اين پيکارها الغرافه قطر و الجزيره امارات مقابل يکديگر صف‌آرايي کردند که نماينده قطري با استفاده از امتياز ميزباني به برتري 5 بر 2 دست يافت تا براي صعود از اين گروه اميدوار شود.

الجزيره نير که پيش از حذف شده بود با همان يک امتياز قعرنشين باقي ماند.


در ديگر ديدار اين گروه سپاهان ايران مقابل الهلال عربستان به تساوي يک بر يک رسيد و با 10 امتياز راهي مرحله بعدي ليگ قهرمانان شد.
الهلال با اين تساوي بايد در آخرين ديدار با الغرافه ديدار کند تا برنده اين ديدار تکليف ديگر تيم صعود کرده را مشخص کند.
سپاهان نيز در آخرين ديدار بايد به امارات برود و با الجزيره بازي کند پيروزي در اين ديدار خارج از خانه حکم صدرنشيني سپاهان را دارد و اين تيم در صورت برد در دور يک هشتم نهايي ميزبان خواهد بود.

*جدول رده‌بندي:
1-سپاهان، 5 بازي، 10 امتياز (صعود به مرحله بعد)
2- الهلال، 5 بازي، 10 امتياز
3-الغرافه، 5 بازي، 7 امتياز
4-الجزيره، 5 بازي، يک امتياز

O M I D
05-05-2011, 06:52 PM
امير قلعه نويي:سپاهان در هر دو نيمه صاحب توپ و ميدان بود


سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: بازي خوبي بود، اما بايد بگوييم که سپاهان صاحب توپ و ميدان در هر دو نيمه بود.
http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00018394.jpg سرمربي تيم فوتبال سپاهان پس از تساوي يک بر يک تيمش مقابل الهلال در نشست خبري پس از بازي اظهار کرد: وقتي گل اول را دريافت کرديم، تمرکز تيمي‌مان کمي به هم خورد، ‌اما توانستيم به خوبي تيم را جمع کنيم.

قلعه نويي با بيان اينکه هنوز صد در صد اول شدن‌مان در اين گروه قطعي نشده گفت: تنها يک چيز مسجل شده و آن صعود ماست، اما براي اول شدن در اين گروه بايد الجزيره را در امارات شکست دهيم.

سرمربي سپاهان با ابراز تاسف از فرصت‌سوزي‌هاي تيمش در اين بازي افزود: وقتي تيمي اين همه فرصت گلزني را از دست مي دهد، حتي بايد بازنده‌ي ميدان شود، اما به هرحال بدشانس بوديم که اين همه فرصت گلزني تبديل به گل نشد.

امير قلعه نويي افزود: الهلال نيز بسيار خوب بود و خدا را شکر مي کنم که خيلي زود توانستيم گل خورده را جبران کنيم.

سرمربي سپاهان با تمجيد از بازي خوب عنايتي هم گفت: عنايتي در همه‌ي بازي‌ها معمولا خوب بازي مي کند، اما يک عده شعارهاي نابجا عليه او مي دهند، چون خيلي‌ها دوست ندارند محمدرضا ساکت يا تيمش براي دو بار پياپي قهرمان شوند، زيرا نمي خواهند او در اين پست بماند.

قلعه نويي ادامه داد: ‌از طرفداران سپاهان تشکر مي کنم که امروز با تمام وجود از تيم سپاهان و عنايتي حمايت کردند. امروز از همه بازيکنان و تعويض‌هايم راضي هستم و زماني که حسين پاپي و جعفرپور وارد زمين شدند، فشار روي تيم ما کم شد. بايد بپذيريم که بازيکنان ما خسته هستند و همين امر روي کيفيت بازي ما تاثيرگذار است. با اين حال امروز خيلي با کيفيت بوديم.

سرمربي سپاهان گفت: ما در درجه‌ي اول يک تيم خوب هستيم و اين را قبول ندارم که مي گويند سپاهان داراي مهره‌هاي زيادي است، چرا که خيلي تيم‌هاي ديگر که در ليگ حاضر هستند از سپاهان پرمهره‌ترند و هزينه‌هاي بيشتري نسبت به ما مي کنند.

وي ابراز اميدواري کرد که به زودي مصدوميت جمشيديان و يانوش برطرفت شود.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان در مورد بازي آخر اين تيم مقابل الجزيره در امارات هم اظهار کرد: ما در اين بازي با تمام نفرات و داشته‌هايمان حاضر مي شويم چون مي خواهيم اين تيم را شکست دهيم و به عنوان تيم اول صعود کنيم.

وي در پايان گفت: من اين گونه شنيده‌ام که آقاي فتح الله زاده مدير عامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌اي ادعا کرده‌اند که قصد داريم فصل آينده جان واريو ادينيو را جذب کنيم که البته من بعيد مي دانم ايشان چنين مصاحبه‌اي را انجام داده باشد چرا که هنوز فصل به پايان نرسيده است.

O M I D
05-05-2011, 06:54 PM
شكست سنگين پاختاكور در خانه النصر عربستان


آخرين ديدار هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا با پيروزي پرگل نماينده عربستان مقابل پاختاکور ازبکستان برگزار شد.
http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00026072.jpg در آخرين ديدار هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا و از گروه دوم اين رقابت‌ها النصر عربستان در ورزشگاه فهد ميزبان پاختاکور ازبکستان بود که در نهايت با نتيجه پرگل 4 بر صفر به پيروزي رسيد تا با کسب 8 امتياز در مکان دوم باقي بماند و در آستانه صعود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان قرار بگيرد.

گل‌هاي اين ديدار را احمد عباس در دقيقه 9، بدرالموتاوا در دقايق 25 و 65 و محمد الشهلاوي در دقيقه 61 به ثمر رساندند.


در ديگر ديدار اين گروه سه‌شنبه شب استقلال ايران مقابل السد قطر به تساوي 2 بر 2 دست يافته بود.
استقلال ايران در آخرين ديدار مرحله گروهي در ورزشگاه آزادي ميزبان النصر عربستان است و با توجه به اينکه در دور رفت در خاک عربستان 2 بر يک باخته است بايد در اين بازي علاوه بر پيروزي به‌دليل جدال رودررو با تفاضل گل بيشتر نماينده عربستان را مغلوب کند تا بتواند جواز حضور در جمع 16 تيم برتر آسيا را به‌عنوان تيم دوم کسب کند.

*جدول رده‌بندي:
1- السد، 5 بازي، 9 امتياز
2- النصر، 5 بازي، 8 امتياز
3- استقلال، 5 بازي، 5 امتياز
4- پاختاکور، 5 بازي، 4 امتياز

O M I D
05-05-2011, 06:59 PM
صعود 11 تيم به مرحله يک هشتم نهايي قطعي شد
نتايج کامل هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا


هفته پنجم از مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا در حالي به اتمام رسيد که 10 تيم ديگر از شرق و غرب به الاتحاد عربستان پيوستند که پيش از اين صعود خود به مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌ها را قطعي کرده بود.

http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00026072.jpg در پایان هفته پنجم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های اف سی سئول، جئونبوک موتورز و سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی، سپاهان و ذوب آهن ایران، ناگویا گرامپوس و کاشیما آنتلرز ژاپن، السد قطر، بنیادکار ازبکستان، تیانجین تدا چین و الاتحاد عربستان صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کرده‌اند.
در حال حاضر 11 تیم؛ الهلال، الشباب و النصر عربستان، سرزو اوزاکا و گامبااوزاکای ژاپن، الغرافه قطر، استقلال ایران، الامارات امارات، جیجو کره‌جنوبی، ملبورن ویکتوری استرالیا و شاندونگ لیوننگ چین در انتظار هفته پایانی هستند تا شاید با کسب امتیازات لازم در این هفته صعود خود به جمع 16 تیم برتر آسیا را قطعی کنند.
وداع تیم‌های الجزیره، العین و الوحده امارات، هانگژو گرین تاون و شانگهای شنهوای چین، آرما مالانگ اندونزی، اف سی سیدنی استرالیا، پرسپولیس ایران، پاختاکور ازبکستان و الریان قطر نیز با مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حتمی شده است.
- نتایج دیدارهای هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
گروه A:
* الغرافه قطر 5 - الجزیره امارات 2
گل‌ها: یونس محمود (10، 62 و 80)، امارا سلیم دیانه (47) و میرغنی الزین (61) برای الغرافه و عبدالسلام جمعه (31) و ریکاردو اولیویرا (35) برای الجزیره
سپاهان ایران یک - الهلال عربستان یک
گل‌ها: محرم نویدکیا (54) برای سپاهان و عبدالله الزوری (46) برای الهلال
جدول رده بندی:
1- سپاهان ایران 10 امتیاز، 2- الهلال عربستان 10 امتیاز، 3- الغرافه قطر 7 امتیاز، 4- الجزیره امارات یک امتیاز
گروه B:
* السد قطر 2 - استقلال ایران 2
گل‌ها: خلفان ابراهیم خلفان (58) و لیاندرو داسیلوا (79) برای السد و فرهاد مجیدی (6 و 37) برای استقلال
* النصر عربستان 4 - پاختاکور ازبکستان صفر
گل‌ها: سعود حمود (8)، بدر المطوع (25 و 65) و محمد السهلاوی (61)
جدول رده بندی:
1- السد قطر 9 امتیاز، 2- النصر عربستان 8 امتیاز، 3- استقلال ایران 5 امتیاز ، 4- پاختاکور ازبکستان 4 امتیاز
گروه C:
* پرسپولیس ایران 3 - الاتحاد عربستان 2
گل‌ها: حمید علی عسگری (14 و 69) و اشپیتیم آرفی (16) برای پرسپولیس و محمدالراشد (19) و سکوبرت (3+90 - گل به خودی) برای الاتحاد
* بنیادکار ازبکستان 3 - الوحده امارات 2
گل‌ها: میلوش تریفونوویچ (12 و 36) و انورجان سولیف (85) برای بنیادکار و اسماعیل مطر (2) و هوگو هنریکه (54 - گل به خودی) برای الوحده
جدول رده بندی:
1- الاتحاد عربستان 10 امتیاز، 2- بنیادکار ازبکستان 8 امتیاز، 3- پرسپولیس ایران 5 امتیاز ، 4- الوحده 3 امتیاز
گروه D:
* الشباب عربستان یک - الریان قطر صفر
گل: ناصر الشمرانی (78)
* الامارات امارات صفر - ذوب آهن ایران یک
گل: محمد قاضی (80)
جدول رده بندی:
1- ذوب آهن ایران 13 امتیاز، 2- الشباب عربستان 8 امتیاز، 3- الامارات امارات 6 امتیاز، 4- الریان قطر یک امتیاز
گروه E:
* ملبورن ویکتوری استرالیا یک - گامبااوزاکای ژاپن یک
گل‌ها: آدریان لییر (11) برای ملبورن ویکتوری و سوتا ناکازاوا (43) برای گامبااوزاکا
* تیانجین تدای چین 3 - جیجویونایتد کره‌جنوبی صفر
گل‌ها: استبان لوسیانو (8)، وو ویان (21)، چائو یانگ (72)
جدول رده بندی:
1- تیانجین تدای چین 10 امتیاز، 2- گامبااوزاکای ژاپن 7 امتیاز، 3- جیجو کره‌جنوبی 6 امتیاز، 4- ملبورن ویکتوری استرالیا 5 امتیاز
گروه F:
* ناگویا گرامپوس ژاپن یک - هانگژو گرین تاون چین صفر
گل: یونگ جو فوجیموتو (77)
* اف سی سئول کره جنوبی 3 - العین امارات صفر
گل‌ها: گو یوهان (16) و دژان دامیانوویچ (40 و 72)
جدول رده بندی:
1- ناگویا گرامپوس ژاپن 10 امتیاز ، 2- اف سی سئول کره جنوبی 10 امتیاز، 3- هانگژو گرین تاون چین 4 امتیاز، 4- العین امارات 4 امتیاز
گروه G:
* شاندونگ لیوننگ چین یک - جئونبوک موتورز کره جنوبی 2
گل‌ها: ژو هایبین (40) برای شاندونگ لیوننگ و لی دونگ گوک (31 و 51) برای جئونبوک موتورز
* آرما مالانگ اندونزی صفر - سرزو اوزاکای ژاپن 4
گل‌ها: کیوتاکه هیروشی (31)، رودریگو پیمپائو (43) و اینوی تاکاشی (46 و 61)
جدول رده بندی:
1- جئونبوک موتورز کره جنوبی 12 امتیاز، 2- سرزو اوزاکای ژاپن 9 امتیاز، 3- شاندونگ لیوننگ چین 7 امتیاز، 4- آرما مالانگ اندونزی یک امتیاز
گروه H:
* کاشیما آنتلرز ژاپن 2 - شانگهای شنهوای چین صفر
گل‌ها: شینزو کوروکی (32 و 79)
* سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی 3 - اف سی سیدنی استرالیا یک
گل‌ها: ها تائه جوون (34)، ماتو نرتلیاک (50) و یئوم کیهون (80) برای سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی و برونو کونستانتینو (51) برای اف سی سیدنی استرالیا
جدول رده بندی:
1- سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی 9 امتیاز، 2- کاشیما آنتلرز ژاپن 9 امتیاز، 3- اف سی سیدنی استرالیا 5 امتیاز، 4- شانگهای شنهوا 2 امتیاز

O M I D
05-05-2011, 06:59 PM
ليگ يازدهم از 12 مرداد
عزيز محمدي: منتظر پاسخ AFC در مورد بازي پرسپوليس هستيم


رئيس سازمان ليگ از بررسي اتفاقات ديدار پرسپوليس و الاتحاد عربستان توسط مسئولان اي اف سي خبر داد و گفت: طي روزهاي آينده در اين خصوص پاسخ نهايي به ما داده مي شود.

http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00000664.jpg به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله محمدی در خصوص اتفاقاتی که در جریان دیدار پرسپولیس و الاتحاد عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اتفاق افتاد گفت: قطعا این اتفاقات توسط مسئولان ای اف سی بررسی می شود و طی روزهای آینده نتیجه نهایی آن به ما اعلام خواهد شد اما امیدواریم این اتفاقات مشکل خاصی برای فوتبال ایران ایجاد نکند.
وی با بیان اینکه امیدوارم تماشاگران در بازی استقلال برابر النصر عربستان که هفته آینده برگزار می شود تنها به تشویق تیم خود بپردازند خاطرنشان کرد: برخلاف مسائل مطرح شده ناظر دیدار پرسپولیس برابر الاتحاد گزارش خاصی را تهیه نکرده است.
رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه در دیدار السد قطر و استقلال تهران تماشاگران اندکی به ورزشگاه آمده بودند تاکید کرد: امیدوارم در هفته های پایانی لیگ قهرمانان آسیا و مرحله حذفی تماشاگران بیشتری به ورزشگاه آمده و به تشویق تیم های ایرانی بپردازند تا همچنان فوتبال ایران پرتماشاگرترین دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص دهد.
محمدی با بیان اینکه به احتمال زیاد دیدار پلی آف لیگ دسته اول در روزهای 23 یا 25 اردیبهشت ماه برگزار می شود خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است 11 مرداد لیگ یازدهم آغاز شود که برنامه برگزاری مسابقات را با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی مورد بررسی قرار داده تا تعامل ویژه ای بین مسئولان سازمان لیگ و کادر فنی تیم ملی صورت گیرد.
وی در مورد برگزاری مسابقات جام حذفی هم گفت: ما به علت فشردگی مسابقات لیگ بازی های تیم ملی و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به اجبار جام حذفی را پس از پایان لیگ برگزار کرده و طبق برنامه ریزی انجام شده سعی کرده ایم این مسابقات به بهترین شکل و در زمان مقرر به پایان برسد تا فرصت لازم برای حضور بازیکنان در تیم ملی فراهم شود.
رئیس سازمان لیگ برتر در پاسخ به این پرسش که چرا دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در ایران در ساعات پایانی روز برگزار می شود گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعت پیشنهادی را از باشگاه ها گرفته است و این باشگاه های خودمان هستند که ساعات برگزاری این بازیها را مشخص می کنند.

O M I D
05-05-2011, 07:00 PM
جمشيديان: براي صدرنشيني بايد الجزيره را شكست دهيم


بازيکن مصدوم تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:‌براي صدرنشيني بايد الجزيره را شکست دهيم.
http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00003235.jpg احمد جمشيديان در پايان بازي سپاهان و الهلال عربستان که با تساوي يک بر يک به پايان رسيد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تصور مي‌کردم مشکل کشيدگي کشاله و همسترينگ داشته باشم، اما مصدوميت مربوط به کمرم و سياتيک است. به همين دليل نتوانستم تمرين کنم و پس از آم‌آر‌اي گرفتن مشخص شد اگر بخواهم در ايران عمل جراحي انجام دهم 6 ماه بايد از ميادين دور باشم.


وي ادامه داد: تصميم گرفتيم به آلمان و کلينيک بايرمونيخ برويم و در صورتي که سياتيک حاد نباشد پس از عمل جراحي 10 روزه مداوا مي‌شوم من شنبه‌شب راهي آلمان مي‌شوم.
وي در مورد بازي امروز سپاهان گفت: بازي خوبي انجام داديم در نيمه اول موقعيت‌هاي گل زيادي از دست داديم و در نهايت صعودمان قطعي شد، اما براي صدرنشيني بايد الجزيره را شکست دهيم.
جمشيدان در مورد وضعيت قراردادش با سپاهان گفت: يک فصل ديگر با اين باشگاه قرارداد دارم، اما در نهايت در پايان فصل تصميم‌گيري خواهم کرد.

O M I D
05-05-2011, 07:02 PM
پرسپوليس يكشنبه تهران را به مقصد ابوظبي ترك مي كند


تيم فوتبال پرسپوليس آخرين ديدار از مرحله گروهي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را در ابوظبي برابر تيم الوحده برگزار مي کند.

http://pnu-club.com/admin/asp/Picture/00029043.jpg به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، سرخپوشان آخرين جلسه تمريني خود را قبل از سفر به امارات، روز شنبه ساعت 17:30 برگزار مي کنند.
بر همين اساس، کاروان پرسپوليس يکشنبه ساعت 17:40 تهران را به مقصد ابوظبي ترک مي کند و اولين جلسه تمريني اين تيم در شهر ابوظبي پس از حضور سرخپوشان در امارات برگزار خواهد شد.
تمرين قبل از بازي نيز، روز دوشنبه نوزدهم ارديبهشت ماه از ساعت 20:30 در ورزشگاه اختصاصي الوحده برگزار مي شود و ديدار برگشت پرسپوليس برابر الوحده امارات روز سه شنبه ساعت 20:30 انجام خواهد شد.
گفتني است؛ کاروان تيم فوتبال پرسپوليس ساعت 14:05 روز چهارشنبه بيست و يکم ارديبهشت ماه ابوظبي را به مقصد تهران ترک مي کند.

O M I D
05-08-2011, 06:00 PM
عزيز محمدي خبر داد:ميزباني فولاد شهر در دو ديدار متوالي ليگ قهرمانان/ afc مخالفتي ندارد رئيس سازمان ليگ برتر تاکيد کرد در صورت صدرنشيني دو تيم سپاهان و ذوب آهن در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا دو ديدار مرحله يک هشتم نهايي اين دو تيم بطور متوالي در ورزشگاه فولاد شهر برگزار خواهد شد. -------------------------------------------------------------------------------- عزیز محمدی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در صورتی که تیم های فوتبال ذوب آهن و سپاهان به عنوان صدرنشینان گروه خود راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شوند، ورزشگاه فولاد شهر بطور متوالی طی روزهای 3 و 4 خرداد پذیرای دیدارهای خانگی نمایندگان کشورمان خواهند بود. وی در مورد اینکه آیا برگزاری این دو دیدارمتوالی دریک ورزشگاه مغایر با قوانین برگزاری مسابقات afc نخواهد بود، اظهار داشت : تاکید afc تنها بر روی جدا بودن روزهای تمرینی تیم هاست و برای برگزاری مسابقه چنین محدودیتی وجود ندارد. در صورت سرگروهی تیم های سپاهان و ذوب آهن در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا این دو تیم احتمالا طی روزهای 3 و 4 خرداد ماه پذیرای بنیادکار ازبکستان و برنده استقلال یا النصر عربستان خواهند بود.

O M I D
05-08-2011, 06:06 PM
هفته ششم ليگ قهرمانان آسيا پرسپوليس امروز راهي ابوظبي مي‌شود/ شاگردان دايي و قلعه‌نويي در يک هتل کاروان تيم فوتبال پرسپوليس ايران براي برگزاري آخرين ديدارش در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا عصر امروز راهي امارات مي‌شود. -------------------------------------------------------------------------------- کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 17:45 دقیقه امروز و برای برگزاری ششمین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از فرودگاه امام خمینی(ره) راهی شهر ابوظبی امارات می‌شود. شاگردان علی دایی که صبح امروز یک جلسه تمرین را در تهران برگزار کردند، پس از ورود به شهر ابوظبی در هتل میلینیوم اقامت کرده و عصر دوشنبه هم یک جلسه تمرین را برگزار خواهند کرد. دیدار تیم‌های فوتبال الوحده امارات و پرسپولیس تهران از هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌‍شنبه در ورزشگاه آل نهیان برگزار می‌شود و پرسپولیسی‌ها بعد از این مسابقه چهارشنبه به ایران باز می‌گردند. همچنین کاروان تیم سپاهان ایران هم ساعت 19 فردا دوشنبه با پروازی مستقیم از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان عازم شهر دبی شده و از آنجا به ابوظبی می‌روند و همانند پرسپولیسی‌ها در هتل میلینیوم مستقر خواهند شد. دیدار تیم‌های فوتبال الجزیره امارات و سپاهان ایران از هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20:30 چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی برگزار می‌شود.

O M I D
05-09-2011, 07:26 PM
حاشيه سفر پرسپوليسي ها به امارات سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس هنگام سفر سرخ‌پوشان به ابوظبي، در فرودگاه مهرآباد از سوي هواداران مورد پرسش و پاسخ قرار گرفت. -------------------------------------------------------------------------------- کاروان تيم فوتبال پرسپوليس براي برگزاري ششمين بازي خود برابر الوحده که جنبه تشريفاتي دارد، ساعت 40:17 دقيقه از فرودگاه مهر آباد عازم ابوظبي امارات شد. پرسپوليسي ها پس از ورود به ابوظبي امشب يک جلسه تمرين برگزار خواهند کرد. * وحيد هاشميان و سعيد حلافي اولين نفراتي بودند که در فرودگاه مهرآباد حاضر شدند. * محمود خوردبين، سرپرست پرسپوليس نيز براي رفع نواقص زودتر از سايرين در فرودگاه مهر آباد حضور پيدا کرد تا در صورت بروز مشکلي آن را برطرف کند. * حبيب کاشاني ساعت 16 وارد فرودگاه مهر آباد شد و علي دايي نيز ساعت 20 /16 وارد مهرآباد شد. دايي وکاشاني دقايقي در فرودگاه به سوالات هواداران اين تيم پاسخ دادند .آينده علي دايي وپرسپوليس سوژه اصلي هواداران بود. * از سوي کادر فني برنامه هاي تمرين و استراحت به بازيکنان داده شد. * در اين سفر مازيار زارع ،سپهر حيدري و جلال اکبري پرسپوليسي ها را همراهي نکردند. * در حاشيه ها سفر پرسپوليسي ها به امارات فيلم بازي هاي الوحده امارات به دست کادر فني رسيد. * سعيد حلافي، مهاجم جوان پرسپوليس به دليل صدور گذرنامه جديد در فوردگاه مهرآباد با مشکلاتي مواجه شد، اما با تلاش مسئولان باشگاه مشکل وي براي سفر به امارات حل شد. * پرسپوليسي ها پس از ورود به ابوظبي به هتل ميلينوم خواهند رفت تا در کنار کاروان سپاهان مستقر شوند. * بازيکنان و کادر فني پرسپوليس در آخرين ساعت خروجشان از تهران با خبرشدند که ناصر حجازي از بيمارستان مرخص شده، از همين رو ابراز خوشحالي کردند.

O M I D
05-09-2011, 07:31 PM
فراخوان باشگاه استقلال براي ديدار با النصر؛براي صعود فقط 90 دقيقه فرصت داريم باشگاه استقلال با صدور فراخواني از طرفداران آبي‌هاي پايتخت خواست براي ديدار با النصر عربستان به ورزشگاه بيايند. -------------------------------------------------------------------------------- به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، روابط عمومي باشگاه استقلال با انتشار فراخواني از هواداران اين تيم خواست تا روز چهارشنبه به ورزشگاه يکصد هزار نفري آزادي بيايند و از تيم استقلال در ديدار با النصر عربستان حمايت کنند. متن اين فراخوان به شرح زير است: بارديگر پرافتخاترين‌ تيم سرزمين پارس در آوردگاه آسيايي در مسابقه‌اي حساس و در آستانه صعود به دور دوم ليگ قهرمانان آسيا قرار گرفته است. چهارشنبه 21 اريبهشت منتظر شما هستيم، منتظرم قدوم شما و نفس پاک شما هواداران. تنها 90 دقيقه فرصت براي صعود زمان باقي‌مانده و سکوهاي آزادي شما عزيزان را فرياد مي‌زند. استقلال منتظر استقلالي‌هاست.استقلالي‌ه يي که بدون شک مانند کوه خواهند بود و با رعايت فرهنگ و اخلاق و حفظ کرامات تنها به تشويق تيم فوتبال استقلال خواهند پرداخت. روز چهارشنبه حما‌سه‌اي ديگر با حضور عاشقان استقلال رقم خواهد خورد .وعده ما ساعت 18 روز چهارشنبه ورزشگاه آزادي تهران.

O M I D
05-09-2011, 07:35 PM
سرمربي الشباب: مي‌خواهيم همراه ذوب‌‌آهن به مرحله بعد صعود كنيم سرمربي تيم فوتبال الشباب عربستان گفت: به دنبال ارائه يک بازي خوب هستيم و اميدوارم همراه ذوب‌‌آهن به مرحله بعد راه پيدا کنيم. -------------------------------------------------------------------------------- انزو هکتور در نشست خبري پيش از بازي با ذوب آهن اظهار داشت: اين اولين باري نيست که مقابل تيم هاي ايراني بازي مي کنم و اميدوارم همراه ذوب آهن به دور بعدي مسابقات ليگ قهرمانان راه يابيم. وي ادامه داد: ما در ليگ امسال بازيکنان مصدوم زيادي داشتيم اما با اين وجود جزء تيم هاي برتر ليگ عربستان و ليگ قهرمانان بوديم و نتايج خوبي کسب کرديم. سرمربي الشباب اضافه کرد: فردا به دنبال ارائه يک بازي خوب خواهيم بود و سعي مي کنيم با کسب حداقل يک امتياز با توجه به اينکه ذوب آهن چند بازيکن مصدوم و محروم دارد به دور بعدي مسابقات راه يابيم. هکتور با بيان اينکه از ذوب آهن شناخت کاملي دارد، تصريح کرد: ابراهيم زاده دوست صميمي من است و تيمش سال گذشته به فينال ليگ قهرمانان آسيا راه يافته است، همان طور که من با تيم الاتحاد به نيمه نهايي اين رقابت ها رسيده بودم. هر دو تيم قوي هستند. هم محروم داريم و هم مصدوم اما اين شرايط براي هر دو تيم يکسان است و ما مي خواهيم به دور بعدي صعود کنيم. اين هدف اصلي ما براي بازي فردا است. وي يادآور شد: بازي هاي تيم هاي ايراني و عربستاني تفاوت زيادي با هم ندارد و اينکه در اين ديدارها يک نتيجه شگفت انگيز به دست نمي آيد مويد همين نکته است. هميشه تيم هاي ايراني و عربستاني يا مساوي شده اند يا نهايتا با اختلاف يک گل به پيروزي دست يافته اند. هکتور با تمجيد از بازيکنان ذوب‌آهن گفت: ذوب آهن دو بازيکن مهاجم بسيار عالي و موقعيت سنج دارد که مي توانيم با مهار اين دو بازيکن به شرايط خوبي در اين مسابقه دست پيدا کنيم.

O M I D
05-10-2011, 05:40 PM
ذوب‌آهن با سه محروم مقابل الشباب در ليگ قهرمانان آسيا در هفته ششم ليگ قهرمانان آسيا تيم ذوب‌آهن سه بازيکن محروم دارد. -------------------------------------------------------------------------------- به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، محرومان هفته ششم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا 2011 که در تاريخ 20 و 21 ارديبهشت برگزار مي شود اعلام شد. محمد قاضي، محمد علي احمدي و محمدرضا خلعتبري از تيم ذوب آهن مقابل الشباب عربستان حضور نخواهند داشت. همچنين جاناتان ديويد مک کين از تيم النصر عربستان مقابل استقلال، جمعه عبدالله مبارک و ابراهيم احمد از تيم الجزيره امارات مقابل سپاهان غايب خواهند بود.

O M I D
05-10-2011, 05:43 PM
بي‌انگيزه نيستيم صلصالي: با تمام قدرت مقابل الشباب به ميدان مي‌رويم کاپيتان تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با تمام قوا برابر الشباب به ميدان خواهيم رفت. -------------------------------------------------------------------------------- محمد صلصالي در نشست خبري پيش از بازي با الشباب اظهار داشت: همه فکر مي کنند تيم ذوب آهن در ديدار فردا بي انگيزه است به خاطر اينکه صعودمان از قبل به عنوان صدرنشين قطعي شده اما اين را بدانيد ذوب آهن با تمام قوا وارد زمين خواهد شد و به دنبال ارائه بازي جوانمردانه است. وي افزود: براي اثبات شايستگي هايمان به ميدان مي رويم. اميدوارم از بين تيم هاي الشباب و الامارات که هنوز شانس صعود به مرحله يک شانزدهم نهايي را در ليگ قهرمانان دارند تيمي صعود کند که شايستگي داشته باشد.

O M I D
05-10-2011, 05:45 PM
اعلام اسامي محرومان ايران در هفته ششم ليگ قهرمانان آسيا 2011 کنفدراسيون فوتبال آسيا فهرست محرومان همه تيم هاي حاضر در رقابتها را اعلام کرد. -------------------------------------------------------------------------------- به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال ، در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2011 که در تاريخ 20 و 21 ارديبهشت ماه 90 در بازیهای نمایندگان ایران فهرست محرومان هفته ششم تیم های ایرانی و حریفانشان به شرح زیر است : محمد قاضی ،محمد علی احمدی و محمدرضا خلعتبری از تیم ذوب آهن مقابل الشباب عربستان حضور نخواهند داشت. همچنين جاناتان دیوید مک کین از تیم النصر عربستان مقابل استقلال تهران ،جمعه عبداله مبارک و ابراهیم احمد از تیم الجزیره امارات مقابل سپاهان غايب خواهند بود.

O M I D
05-10-2011, 05:50 PM
قلعه‌نويي تماشاگر بازي پرسپوليس و الوحده کادرفني تيم فوتبال سپاهان امشب نظاره‌گر بازي نماينده ايران مقابل الوحده خواهند بود. -------------------------------------------------------------------------------- ديدار تيم هاي پرسپوليس و الوحده امشب ساعت 21 به وقت تهران برگزار مي شود. قرار است امير قلعه نويي به همراه دستياران خود امشب در ورزشگاه حاضر شود و بازي شاگردان دايي را تماشا کند. تيم هاي سپاهان و پرسپوليس در ليگ برتر و جام حذفي بايد با هم بازي کنند. سپاهان امروز ساعت 19 به وقت امارات اولين تمرين خود را برگزار مي کند. ديدار تيم هاي سپاهان و الجزيره چهارشنبه برگزار مي شود. پرسپوليس و سپاهان اکنون در شهر ابوظبي حضور دارند.

O M I D
05-11-2011, 04:17 PM
سرمربي النصر:براي پيروزي برابر استقلال به تهران آمده‌ايم/ به تساوي هم فکر نمي‌کنيم "دراگان اسکوسيچ" با اشاره به ديدار حساس روز چهارشنبه تيمش برابر استقلال گفت: براي دفاع کردن يا تساوي به تهران نيامده‌ايم و تنها به پيروزي فکر مي‌کنيم. -------------------------------------------------------------------------------- سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان عصر امروز سه شنبه در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال که در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: بازی با استقلال مثل فینال جام حذفی است. هر تیمی که موفق باشد به مرحله بعد صعود می کند و این برای ما بسیار مهم است که در این بازی به پیروزی برسیم. وی ادامه داد: ما برای دفاع کردن و کسب تساوی به تهران نیامده ایم و به دنبال پیروزی برابر استقلال هستیم. هدف ما شکست استقلال در ورزشگاه آزادی است و تلاش می کنیم که به این خواسته خود برسیم. هر چند که می دانیم حریف سرسختی پیش رو داریم. "دراگان اسکوسیچ" در پاسخ به این پرسش که آیا حسین عبدالغنی در دیدار با استقلال به میدان خواهد رفت یا مصدوم است گفت: من 43 سالم شده و فراموشکار شده ام. نمی دانم در ترکیب تیمم بازیکن مصدوم وجود دارد یا نه. فکر می کنم این موضوع در بازی چهارشنبه مشخص شود! دیدار تیم های فوتبال استقلال و النصر در هفته ششم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ساعت 18 روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

O M I D
05-11-2011, 04:20 PM
ليگ قهرمانان آسيا اولين شكست آسيايي ذوب آهن در شب صعود الشباب ذوب آهن در آخرين ديدارش در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الشباب شکست خورد. -------------------------------------------------------------------------------- ديدار تيم‌هاي فوتبال ذوب آهن اصفهان و الشباب عربستان در چارچوب هفته پاياني ليگ قهرمانان آسيا از گروه چهارم از ساعت 20:30 در حضور حدود 2 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد که اين بازي با نتيجه يک بر صفر به سود الشباب به پايان رسيد. تک گل اين ديدار را فيصل سلطان در دقيقه 57 وارد دروازه ذوب آهن کرد. ذوب آهن که پيش از اين ديدار صعودش به مرحله بعد به عنوان تيم اول قطعي شده بود با اين شکست 13 امتيازي باقي ماند. الشباب نيز با اين پيروزي 11 امتيازي شد و به عنوان تيم دوم صعود کرد. قضاوت اين ديدار به عهده روشن ايرماتوف بود که به قاسم حدادي‌فر و حسين ماهيني از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد. ترکيب ذوب آهن: محمدباقر صادقي، فرشيد طالبي، مجيد نورمحمدي (64 - مهدي رجب‌زاده)، محمد صلصالي، قاسم حدادي‌فر، اسماعيل فرهادي، سيدجلال رافخايي، ايگور کاسترو (71 - اميد ابوالحسني)، شاهين خيري (84 - عليرضا حدادي‌فر)، حسين ماهيني و سيداحمد محمدپور سرمربي: منصور ابراهيم‌زاده در ديگر ديدار اين گروه الريان با 2 گل الامارات را مغلوب کرد. *جدول رده‌بندي: 1-ذوب‌آهن، 13 امتياز 2-الشباب، 11 امتياز 3-الامارات، 6 امتياز 4-الريان، 4 امتياز

O M I D
05-11-2011, 04:23 PM
پرسپوليس به الوحده هم باخت پرسپوليس در هفته ششم ليگ قهرمانان آسيا در خانه الوحده امارات شکست خورد و در قعر گروه سوم قرار گرفت تا وداعي تلخ از آسيا داشته باشد. -------------------------------------------------------------------------------- ديدار تيم‌هاي پرسپوليس ايران و الوحده امارات از هفته ششم رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 21 امشب به وقت ايران در حضور حدود 250 هوادار در ورزشگاه آل‌نهيان ابوظبي برگزار شد که در نهايت اين ديدار با نتيجه 2 بر صفر به سود الوحده خاتمه يافت. سالم صالح در دقيقه 12 و محمد الشيهي در دقيقه 70 گل‌هاي اماراتي‌ها را به ثمر رساندند. در دقيقه 40 نيز محمد نوري يک موقعيت را با کوبيدن توپ به تير دروازه براي پرسپوليس از دست داد. دو تيم قبل از اين ديدار از دور رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا حذف شده‌ بودند و نتيجه اين ديدار تأثيري در سرنوشت آنها در جدول رده بندي گروه سوم ايفا نکرد و تنها جاي دو تيم را در جدول رده‌بندي عوض کرد به اين ترتيب که پرسپوليس با قعرنشيني از آسيا وداع کرد. از اين گروه صعود تيم‌هاي الاتحاد عربستان با 10 امتياز و بنيادکار ازبکستان با 8 امتياز قطعي شده است و اين دو تيم تنها براي تعيين صدرنشين امشب در عربستان به ميدان مي‌روند. داور سوري اين ديدار به رحمان احمدي، هادي نوروزي و حميد علي‌عسگري از پرسپوليس کارت زرد نشان داد. ترکيب پرسپوليس: رحمان احمدي، حميد علي‌عسگر، محمد منصوري، سکوبرت، حسين بادامکي، مجتبي شيري، محمد نوري، تياگو (46-مهدي شيري)، هادي نورورزي (65-اميرحسين فشنگچي)، سامان آقازماني و اشپيتيم آرفي (70-هاشميان) سرمربي: علي دايي

O M I D
05-11-2011, 04:25 PM
سرمربي الشباب عربستان از ميزباني ايراني ها تشكر كرد سرمربي تيم فوتبال الشباب عربستان با تقدير از ميزباني باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت : ايراني ها از ما به شايستگي ميزباني کردند. -------------------------------------------------------------------------------- ''انزو هکتور'' سه شنبه شب پس از پيروزي تيمش مقابل تيم ذوب آهن اصفهان ، گفت: براي سومين بار است که به عنوان مربي به ايران سفر کرده ام و در اين مدت ميزباني تيم هاي ايراني بسيار عالي بوده است. وي از صعود تيمش به دور بعدي مسابقات ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا ابراز خرسندي کرد و افزود: بسيار خوشحالم که تيم الشباب با کسب اين پيروزي توانست به دور بعدي مسابقات صعود کند و اين افتخار بزرگي براي من است که در تاريخ فوتبال عربستان ثبت مي شود. سرمربي آرژانتيني تيم فوتبال الشباب اظهارداشت: اين تيم در ديدار رفت 8 بازيکن خود را در اختيار نداشت و به همين دليل نتيجه بازي را در عربستان به تيم ذوب آهن واگذار کرد. هکتور در عين حال هماهنگي تيم ذوب آهن را خوب ارزيابي کرد و گفت: تيم ذوب آهن از چهاربازيکن ملي پوش برخوردار است و ساير بازيکنان نيز از هماهنگي خوبي برخوردار مي باشند و به نظرمن اين تيم مي تواند به مراحل بعدي ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا صعود کند. سرمربي آرژانتيني تيم فوتبال الشباب عربستان درباره ''کارلوس کی روش '' مربي پرتغالي بعنوان سرمربي تيم ملي فوتبال ايران نيز گفت‌: او مربي توانمند و بزرگي است که مي تواند به پيشرفت فوتبال ايران کمک کند . تيم فوتبال الشباب عربستان سه شنبه شب با شکست تيم ذوب‌آهن اصفهان به عنوان تيم دوم گروه چهارم ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا به مرحله يک شانزدهم اين رقابت ها صعود کرد.

O M I D
05-11-2011, 04:27 PM
دايي: بي‌انگيزه و بدشانس بوديم؛ حالا اميدمان به جام حذفي است سرمربي پرسپوليس گفت: مي‌دانستيم صعود نمي‌کنيم به همين خاطر انگيزه بازيکنان ما پايين بود. -------------------------------------------------------------------------------- علي دايي پس از شکست 2 بر صفر پرسپوليس مقابل الوحده امارات گفت: به نظرم بازي خوبي نبود. دو تيم موقعيت‌هايي داشتند، اما متأسفانه دو توپي که بازيکنان اماراتي روي دروازه ما آوردند به گل تبديل شد و موقعيت‌هاي ما با بدشانسي از بين رفت. در نيمه اول مي‌توانستيم از موقعيت‌هايمان بهتر استفاده کنيم تا چنين باختي پيش نيايد. وي ادامه داد: فوتبال همين است و تيمي که گل نزند، گل مي‌خورد و اين موضوع در فوتبال امري طبيعي است. دايي در پاسخ به سؤالی درباره اينکه به نظر مي‌رسيد بازيکنان پرسپوليس در اين ديدار بي‌انگيزه و از قبل شکست‌ خورده بودند، گفت: با نظر شما موافقم. برخلاف چيزي که مي‌خواستم، بازيکنانم بي‌انگيزه بودند. نسبت به بازي قبلي به مراتب بدتر بوديم، اما با اينکه بد بوديم، سه چهار موقعيت داشتيم که يکي از آنها به تيرک دروازه خورد. همين بي‌انگيزگي باعث شد خوب کار نکنيم و نتيجه بدي بگيريم. حريف در زمين خود با انگيزه بود و توانست به پيروزي برسد. وي تصريح کرد: براي آفسايدگيري بازي نمي‌کرديم؛ اما در نيمه اول کمک داور اين ديدار ضعيف ظاهر شد و چندين‌بار آفسايدها را اشتباه اعلام کرد. اگر فيلم بازي را ببنيد متوجه مي‌شويد وي چند بار اشتباه کرده است. نمي‌خواستم دراين باره حرفي بزنم اما سؤال پرسيديد و مجبور بودم پاسخ بدهم. دايي يادآور شد: مي‌دانستيم صعود نمي‌کنيم به همين خاطر انگيزه بازيکنان ما پايين بود. راه بعدي تنها ليگ ايران و جام حذفي است و نتايج خوبي که بايد در آنها بگيريم. اميدوارم جام حذفي را بگيريم و با اينکه کار سخت است، اين امر مهمترين چيزي است که بايد با تمام تلاشي که مي‌کنيم محقق شود. دايي در مورد ناکامي سال گذشته تيمش گفت: متوجه منظور شما از اين سؤال نمي‌شوم. اين سؤال جوابي ندارد و البته به بازي امشب هم ربطي ندارد. چون هرچيزي جاي خود دارد و نمي‌توان در مورد هر اظهارنظري صحبت کرد. پرسپوليس در سال‌هاي گذشته 7 تا 8 ملي‌پوش داشته اما اين تيم در جام ملت‌هاي آسيا تنها دو بازيکن داشت که يکي از آنها فيکس تيم ملي بود که آن‌هم مصدوم است. سرمربي پرسپوليس افزود: قبل از بازي جام حذفي، در ليگ با سپاهان بازي داريم و مي‌توان در اين ديدار شرايط حريف را بررسي کرد. دايي در پايان گفت: موجودي‌مان همين است و با همين نفرات کار مي‌کنيم.

O M I D
05-11-2011, 04:31 PM
گاف سايت afc: استقلال براي صعود تنها مساوي مي خواهد! در حالي که استقلال براي صعود به مرحله‌ي حذفي ليگ قهرمانان آسيا نياز به پيروزي - با اختلاف دوگل - دارد، سايت رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارشي عجيب نوشت که استقلال در آخرين بازي خانگي خود براي صعود فقط به يک امتياز نياز دارد و تنها شکست باعث حذف آبي‌ها خواهد شد. اشتباهي که در اين سطح عجيب و جالب توجه به نظر مي‌رسد. -------------------------------------------------------------------------------- ‌سايت afc در گزارشي از پيش بازي ديدار تيم‌هاي استقلال ايران و النصر عربستان نوشت: پرويز مظلومي، سرمربي استقلال در آخرين ديدار خود در مرحله‌ي گروهي ليگ قهرمانان آسيا براي پيروزي به ميدان مي رود، هرچند تنها به يک امتياز بازي با النصر براي صعود به دور بعد نياز دارد! در ادامه‌ي اين گزارش آمده است: تيم استقلال در صورتي که بتواند از شکست مقابل النصر جلوگيري کند مي‌تواند راهي مرحله‌ي حذفي ليگ قهرمانان آسيا شود! در ادامه‌ي اين گزارش صحبت‌هاي پرويز مظلومي در نشست خبري روز سه شنبه آمده و نگارنده‌ي مطلب با وجود اين که مظلومي در اولين جمله‌ي خود به صراحت بيان کرده که "به همه‌ي امتيازهاي بازي نياز داريم و تمام تلاشمان را براي گرفتن آن انجام خواهيم داد"، باز هم متوجه اشتباه خود در ابتداي گزارش نشده است!

O M I D
05-11-2011, 04:33 PM
سرمربي تيم فوتبال الاتحاد عربستان بركنار شد ' توني اولي ويرا' سرمربي تيم فوتبال الاتحاد عربستان سعودي پس از تساوي اين تيم مقابل بنيادکار ازبکستان در هفته ششم ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا از سرمربيگري اين تيم برکنار شد. -------------------------------------------------------------------------------- به نقل از يک منبع نزديک به باشگاه الاتحاد عربستان، مسوولان باشگاه الاتحاد عربستان در جلسه امروز خود اولي ويرا را از سرمربيگري اين تيم برکنار کردند. تيم فوتبال الاتحاد عربستان سعودي روز گذشته در هفته ششم ليگ قهرمانان باشگاههاي در تاشکند مقابل تيم بنيادکار با نتيجه يک بر يک متوقف شد و با کسب 11 امتياز بعنوان تيم صدرنشين گروه سوم به مرحله بعدي ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا صعود کردند. گفته مي شود مسوولان تيم الاتحاد قصد دارند ايوان مارين سرمربي تيم الاتفاق که تيم الاتحاد را از گردونه رقابت هاي جام وليعهد عربستان خارج کرد ، جايگزين ''اولي ويرا'' کنند. ''پاوزا'' مربي آرژانتيني و ''ديمتري'' مربي بلژيکي ديگر گزينه هاي مربيگري تيم الاتحاد عربستان هستند.

O M I D
05-12-2011, 06:10 PM
قهرمانان آسيا پيروزي گامبا اوزاكا مقابل شاگردان آري‌هان گامبا ازاکا ژاپن موفق شد تيانجين تدا چين را مغلوب کند تا به‌عنوان صدرنشين به‌همراه شاگردان آري‌هان به مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا صعود کند. -------------------------------------------------------------------------------- دومين روز از آخرين هفته ليگ قهرمانان آسيا در گروه پنجم با ديدار گامبا اوزاکا ژاپن و تيانجين تدا چين در ورزشگاه اکسپو 70 شهر اوزاکا آغاز شد که نماينده ژاپن موفق شد با 2 گل به برتري برسد تا به‌همراه شاگردان آري‌هان در تيم تيانجين به مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا راه يابند. گل‌هاي اين بازي را ياساهيتو اندو در دقيقه 73 و اوسامي از روي نقطه پنالتي در دقيقه 90 براي تيم ميزبان به ثمر رساندند. دو تيم با کسب 10 امتياز جواز حضور در مرحله حذفي را کسب کردند که گامبا با تفاضل بهتر صدرنشين شد و تيانجين به‌عنوان تنها تيم صعود کننده چيني در مکان دوم قرار گرفت. شاگردان آري‌هان هلندي در دقيقه 90 با اخراج يانگ کيوپنگ ده نفره بازي را به اتمام رساندند. با پيروزي نماينده ژاپن عملاً ديگر ديدار اين گروه ميان جه‌جو يونايتد کره‌جنوبي و ملبورن ويکتوري استراليا تشريفاتي خواهد بود. ديدار جه‌جو و ملبورن در حال جريان است.

O M I D
05-12-2011, 06:15 PM
تاج: استقلال سرافرازانه و با افتخار حذف شد نايب رئيس فدراسيون فوتبال گفت: استقلال سرافرازانه بازي کرد و حذف شد. -------------------------------------------------------------------------------- مهدي تاج پس از پيروزي دو بر يک استقلال برابر النصر عربستان عنوان کرد: استقلال در اين ديدار بسيار خوب بازي کرد اما حذف شد و در واقع بازيکنان آبي‌پوش سرافرازانه حذف شدند. وي ادامه داد: بازي بسيار خوبي برگزار شد اما اين نکته را بايد بگويم که استقلال با افتخار از ليگ قهرمانان خداحافظي کرد. تاج با اشاره به تشويق هواداران استقلال پس از حذف اين تيم خاطرنشان کرد: نکته‌اي که در اين ديدار بسيار براي من شيرين بود تشويق هواداران استقلال پس از حذف بود. اين نکته بسيار خوب است و بايد تلاش کنيم تا در ساير ديدارها نيز نهادينه شود.

O M I D
05-12-2011, 06:22 PM
سپاهان با برد الجزيره امارات مقتدرانه صدرنشين شد تيم فوتبال سپاهان در هفته ششم ليگ قهرمانان آسيا مقابل الجزيره امارات به برتري رسيد تا مقتدرانه صدرنشين گروه اول شود تا در مرحله يک‌هشتم نهايي ميزبان بنيادکار ازبکستان شود. -------------------------------------------------------------------------------- ديدار تيم‌هاي الجزيره امارات و سپاهان ايران از هفته ششم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه بن‌زايد ابوظبي برگزار شد که اين ديدار با برتري 4 بر يک زردپوشان سپاهان همراه شد. در نيمه اول اين ديدار و در دقيقه 14 بارو برزيلي گل اماراتي‌ها را به ثمر رساند، اما جواد کاظميان در دقيقه 32 کار را براي شاگردان امير قلعه‌نويي به تساوي کشاند. در ادامه کار و در نيمه دوم ابراهيم توره در دقايق 60 و 71 با به ثمر رساندن 2 گل ديگر براي سپاهان کار را براي پيروزي تيمش تمام کرد. در دقيقه 90+2 نيز سپاهان توسط عنايتي گل چهارم را به ثمر رساند تا نماينده زردپوش اصفهان به عنوان صدرنشين گروه اول مقتدرانه به دور بعد صعود کند. سپاهان که با 13 امتياز صعودش به عنوان صدرنشين را قطعي کرد در تک بازي مرحله يک هشتم نهايي در فولادشهر از بنيادکار ازبکستان پذيرايي مي‌کند. همچنين داور کره‌اي اين ديدار به محمد مرزوق، بارو و ياسر مطر از الجزيره و خسرو حيدري و ابراهيم توره از سپاهان کارت زرد نشان داد. *ترکيب سپاهان سيد مهدي رحمتي، هادي عقيلي، محسن بنگر، سيد جلال حسيني، اميد ابراهيمي، هاشم بيک‌زاده (46-محرم نويدکيا)، فابيو جانواريو، خسرو حيدري (90-محمدحسن رجب زاده)، احسان حاج‌صفي، ابراهيم توره و جواد کاظيمان (62-رضا عنايتي) ديگر ديدار اين گروه را امشب تيم‌هاي الهلال عربستان و الغرافه قطر برگزار مي‌کنند که در صورتي که الهلال موفق شود در خانه مقابل حريف قطري تنها به يک تساوي برسد به عنوان تيم دوم گروه اول راهي مرحله حذفي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا خواهد شد.

O M I D
05-25-2011, 07:56 PM
ليگ قهرمانان آسيا
سپاهان 10 نفره با غلبه بر بنيادكار به يك چهارم نهايي رسيد


تيم فوتبال سپاهان با پيروزي مقابل تيم ازبکستاني بنيادکار به جمع 8 تيم برتر آسيا رسيد.

http://pnu-club.com/imported/2011/05/804.jpg ديدار تيم‌هاي سپاهان ايران و بنيادکار ازبکستان از مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 19:30 امروز و در حضور 8 هزار نفر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که در نهايت با برتري 3 بر يک سپاهان و صعود اين تيم اصفهاني به مرحله يک چهارم نهايي همراه شد.
فابيو جان‌واريو در دقيقه 28 و ابراهيم توره در دقيقه 33 بازيکنان خارجي سپاهان در نيمه اول اين ديدار گل‌هاي نماينده اصفهان را به ثمر رساندند و سپاهان را از حريف آبي‌پوش ازبکستاني پيش انداختند.
در نيمه دوم نيز سپاهان ابتدا در دقيقه 51 توره را به دليل دريافت کارت قرمز مستقيم از دست داد، سپس اين ازبک‌ها بودند که در دقيقه 57 توسط جورجوويچ اختلاف را به يک گل رساندند، اما در ادامه کار شاگردان قلعه‌نويي در دقيقه 68 از روي نقطه پنالتي توسط هادي عقيلي به گل رسيدند تا در نهايت سپاهان با برتري 3 بر يک به جمع 8 تيم برتر آسيا راه پيدا کند.
به اين ترتيب نخستين پيروزي سپاهان مقابل بنيادکار در ليگ قهرمانان آسيا مصادف شد با اولين راهيابي امير قلعه نويي و تيمش به جمع 8 تيم برتر آسيا پس از ناکامي با تيم‌هاي ملي، استقلال و سپاهان در سال گذشته.
داور ژاپني اين ديدار به کريموف، حيدراف و سوليف از بنيادکار و ابراهيمي از سپاهان کارت زرد نشان داد.

O M I D
05-25-2011, 07:57 PM
حذف تيم آري‌هان؛
سرزو اوزاكا و چونبوك موتورز به جمع 8 تيم برتر آسيا رسيدند


نمايندگان ژاپن و کره‌جنوبي با پيروزي مقابل حريفانشان به جمع 8 تيم برتر آسيا رسيدند.


http://pnu-club.com/imported/2011/04/200.jpg از مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا عصر امروز دو ديدار از منطقه شرق آسيا برگزار شد.
در نخستين ديدار اين مرحله تيم‌هاي ژاپني و همشهري سرزو اوزاکا و گامبا اوزاکا به مصاف هم رفتند که در نهايت اين سرزو بود که با تک گل دقيقه 90 تاکاهاشي مقابل حريف به برتري رسيد و به عنوان نخستين تيم راهي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا شد.
سرزو در حالي به اين موفقيت رسيد که در ديدار امروز مهمان بود و گامبا در ورزشگاه اوزاکا اکسپو اين ديدار را ميزباني مي‌کرد.
در ديگر ديدار اين مرحله تيم‌هاي چونبوک موتورز کره‌جنوبي و تيان‌جين تدا چين به مصاف هم رفتند که اين ديدار نيز با برتري 3 بر صفر نماينده کره جنوبي به پايان رسيد.
جونيور دردقايق 33، 44 و 84 هر سه گل ميزبان را به ثمر رساند تا بهترين تيم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا به جمع 8 تيم برتر آسيا بپيوندد.
به اين ترتيب نماينده چين که هدايت آن را آري‌هان هلندي بر عهده داشت نيز از دور رقابت‌ها حذف شد.
* برنامه ادامه رقابت‌هاي امروز:
سپاهان ايران - بنيادکار ازبکستان (ورزشگاه فولادشهر اصفهان)
الاتحاد عربستان - الهلال عربستان (ورزشگاه ملک فيصل)

O M I D
05-25-2011, 07:58 PM
كاسيموف: سپاهان بازيكنان قدرتمندي دارد


سرمربي بنيادکار گفت: مسابقه دشواري را پشت سر گذاشتيم چرا که حريف ايراني در همه پست‌ها بازيکنان خوب و قدرتمندي داشت.
http://pnu-club.com/imported/2011/05/805.jpgميرجلال کاسيموف پس از شکست 3 بر يک تيمش مقابل سپاهان در نشست پس از بازي اظهار داشت: به سپاهاني‌ها بابت بازي خوبي که انجام دادند تبريک مي‌گويم.
وي ادامه داد: مسابقه دشواري را پشت سر گذاشتيم، چرا که حريف ايراني در همه پست‌ها بازيکنان خوب و قدرتمندي داشت.

کاسيموف تأکيد کرد:‌ پس از خوردن گل دوم تيم ما از لحاظ روحي و رواني به هم ريخت. معتقدم گل اول را روي اشتباه خط دفاعي دريافت کرديم، اما روي گل دوم نمي‌توانم مقصر خاصي را معرفي کنم.
وي افزود:‌ انتظار ما اين است که در اين مرحله از مسابقات که بازي‌هاي حساسي برگزار مي‌شود، داوران خوبي انتخاب و از آنها استفاده شود.

سرمربي بنيادکار در پاسخ به اين سؤال که تيمش با اخراج توره موقعيت خوبي براي جبران نتيجه بازي داشت، گفت: قبول داريم موقعيت خوبي داشتيم اما موقعيت‌ها را از دست داديم چرا که سپاهان 10 بازيکن قوي داشت.
وي تأکيد کرد: به پنالتي که براي سپاهان گرفته شد اعتقادي ندارم. به نظرم داور مي‌توانست اين صحنه را پنالتي اعلام نکند.

کاسيموف در پاسخ به اين سؤال که چرا تيمش مانند گذشته فوتبال بازي نمي‌کند، گفت: موافق اين موضوع نيستم. بازيکنان من امشب با تمام توان بازي کردند و تنها يک يا دو بازيکن دور از انتظار بودند.
وي درخوص ميزباني سپاهان گفت: من از سپاهاني‌ها متشکرم، آنها مهمان‌نوازي خوبي انجام دادند و اميدوارم بتوانند تا فينال ليگ قهرمانان آسيا پيش بروند.

O M I D
05-26-2011, 04:45 PM
ليگ قهرمانان آسيا
صعود قاطعانه ذوب‌آهن به جمع هشت تيم


ذوب‌آهن ايران توانست با نتيجه 4 بر يک النصر عربستان را در اصفهان شکست دهد تا همراه سپاهان ديگر نماينده ايراني باشد که به جمع هشت تيم برتر آسيا مي‌پيوندد.
http://pnu-club.com/imported/2011/05/830.jpgديدار تيمهاي ذوب آهن ايران و النصر عربستان از ساعت 19:15 امروز در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که نماينده کشورمان موفق شد با نتيجه چهار بر يک پيروز شود و به جمع هشت تيم برتر آسيا بپيوندد.

محمد قاضي (ثانيه 33)، ايگور کاسترو (6 و 63) و شاهين خيري (74) گلهاي ذوب آهن را به ثمر رساندند.

پس از اينکه داور به نشانه آغاز بازي در سوت خود دميد و مسابقه دو تيم ذوب آهن و النصر آغاز شد، اين نماينده ايران بود که به سمت دروازه عربستاني‌ها هجوم برد و در ثانيه هاي آغازين مسابقه محمد قاضي توسط پاسي که خلعتبري به او داد صاحب موقعيت شد و با فريب دادن تمام مدافعان النصر توپ را وارد دروازه کرد تا سريع ترين گل‌ ليگ قهرمانان را به ثمر برساند.

حمله‌هاي ذوب آهن همچنان ادامه پيدا کرد تا اين که ايگور کاسترو روي کرنري که از سمت چپ دروازه النصر ارسال شد گل دوم را وارد دروازه عبدالله العنزي کند.

در ادامه بازي‌ درخشش خلعتبري محسوس بود و از زمين تيمش پاس بلندي را براي کاسترو ارسال کرد اما موقعيتي که کاسترو در شرايط تک به تک به دست آورد با اختلاف از کنار دروازه النصر به بيرون رفت.

در دقيقه‌هاي پاياني اين نيمه بازيکنان النصر پشت محوطه جريمه ذوب آهن صاحب موقعيت شدند اما نتوانستند از آن بهره‌اي ببرند.
ذوب آهن که با اندوخته دو گل براي آغاز نيمه دوم وارد زمين شده بود بازي را آرام‌تر شروع کرد. اما باز هم انديشه‌هاي ابراهيم‌زاده بر دراگان اسکوکيچ چربيد و در نهايت ايگور کاسترو در شصت و سومين دقيقه بازي روي پاس قاسم حدادي فر صاحب موقعيت شد و توانست دومين گل خود را وارد دروازه النصر کند و ذوب‌آهن را 3 بر صفر از النصر پيش بيندازد.
چهار دقيقه پس از اين گل النصري‌ها توسط بدر ‌المطاوا توانستند يکي از گل‌هاي خورده را جبران کنند.
در محوطه جريمه النصر توپي نصيب خلعتبري شد اما پس از چند حرکت نمايشي مدافعان حريف توپ او را دفع کردند که در برگشت اين توپ به شاهين خيري رسيد و او توانست با شوتي از پشت محوطه جريمه در دقيقه 74 توپ را به کنج دروازه العنزي بچسباند.
حسين عبدالغني در دقيقه 88 بازي با کارت قرمز داور مواجه شد تا النصر دقيقه هاي پاياني را 10 نفره ادامه دهد.
ذوب آهن با اين برد توانست همراه سپاهان، ديگر نماينده اصفهاني ايران به جمع هشت تيم برتر آسيا بپيوندد.

O M I D
05-26-2011, 04:49 PM
درخشش ايران و کره جنوبي
يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا


تيم‌هاي عربستاني و ژاپني با وجود عملکرد خوبي که در مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا داشتند، نتوانستند اين برتري را در مرحله يک چهارم نهايي نيز حفظ کنند و تنها يک نماينده در جمع هشت تيم برتر مسابقات خواهند داشت.

http://pnu-club.com/imported/2011/04/200.jpg مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در حالی به اتمام رسید که تمامی نمایندگان کشورهای ژاپن و عربستان توانستند به جمع 16 تیم برتر مسابقات صعود کنند و عملکردی کاملا موفق داشتند اما در مرحله یک هشتم نهایی ورق برگشت و این تیم‌های ایرانی و کره‌ای بودند که گوی سبقت را از دیگر رقبا ربودند و حضوری حداکثری در جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها خواهند داشت.
در پایان مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا سه تیم جئونبوک موتورز، اف سی سئول و سوون سامسونگ بلووینگز از کره جنوبی به همراه ذوب آهن و سپاهان ایران، السد قطر، سرزو اوزاکای ژاپن و الاتحاد عربستان جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات را بدست آوردند.
تیم‌های سوون سامسونگ و جئونبوک موتورز کره جنوبی و ذوب آهن ایران سال گذشته نیز در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور داشتند. تیم‌های سپاهان ایران، الاتحاد عربستان و السد قطر در حالی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده‌اند که فصل گذشته در مرحله گروهی از دور رقابت‌ها کنار رفته بودند.
در میان تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم‌های سوون سامسونگ بلووینگز و جئونبوک موتورز کره جنوبی، الاتحاد عربستان و السد قطر موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های آسیا یا مسابقات لیگ قهرمانان شده‌اند و از این بابت نسبت به دیگر تیم‌ها برتری دارند.
سال گذشته در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا چهار تیم از کره جنوبی، 2 تیم از عربستان، یک تیم از ایران و یک تیم از قطر حضور داشتند که امسال ترتیب حضور تیم‌ها در مرحله یک چهارم نهایی به شکل؛ سه تیم از کره جنوبی، 2 تیم از ایران، یک تیم از عربستان، یک تیم از قطر و یک تیم از ژاپن تغییر کرده است.
تمامی تیم‌هایی که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق به شکست حریفان خود شدند، صدرنشین‌های گروه‌های هشتگانه بودند به غیر از تیم سرزو اوزاکای ژاپن که به عنوان تیم دوم گروه G به جمع 16 تیم برتر مسابقات صعود کرده بود. تیم‌هایی که با توجه به صدرنشینی در مرحله گروهی امتیاز میزبانی در تک بازی مرحله یک هشتم را بدست آوردند از این فرصت نهایت بهره را برده و جمع هشت تیم برتر مسابقات صعود کردند.
- نتایج کامل دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
* گامبا اوزاکا ژاپن صفر - سرزو اوزاکای ژاپن یک
گل: دایسوکه تاکاشی (88)
* جئونبوک موتورز کره‌جنوبی 3 - تیانجین تدای چین صفر
گل‌ها: انیو اولیویرا جونیور (33، 44 و 84)
* سپاهان ایران 3 - بنیادکار ازبکستان یک
گل‌ها: فابیو جانواریو (28)، ابراهیم توره (33) و هادی عقیلی (69 - پنالتی) برای سپاهان و یورویچ (57) برای بنیادکار
* الاتحاد عربستان 3 - الهلال عربستان یک
گل‌ها: نونو آسیس لوپز دی آلمیدا (15 و 59) و عبدالمالک زیایا (17) برای الاتحاد و عبدالعزیز الدوساری (82) برای الهلال
* اف سی سئول کره جنوبی 3 - کاشیماآنتلرز ژاپن صفر
گل‌ها: بانگ سئونگ وان (38)، دژان دامیانوویچ (55) و کو میونگ جین (90)
* سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی 2 - ناگویاگرامپوس ژاپن صفر
گل‌ها: کی هون یئوم (23 و 57)
* ذوب آهن ایران 4 - النصر عربستان یک
گل‌ها: محمد قاضی (2)، ایگور کاسترو (6 و 64) و شاهین خیری (74) برای ذوب آهن و بدر المطوع (66) برای النصر
اخراج: حسین عبدالغنی (89 - النصر عربستان)
* السد قطر یک - الشباب عربستان صفر
گل: عبدالله کانی (12)
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا روز سه شنبه 17 خردادماه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود و هشت تیم حاضر در این مرحله از مسابقات حریفان خود را خواهند شناخت. مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از روز چهارشنبه 14 سپتامبر 2011 (23 شهریورماه 1390) پیگیری خواهد شد.