PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : درگیری لفظی مایلی کهن و قلعه نوعی



pnugirl
04-21-2009, 02:21 AM
همه ی این جدال ها از بازی استقلال و سایپا شروع شد. بازی ای که در روز پنج شنبه برگزار شد و در آخر با نتیجه 1-1 پایان یافت و استقلال رو تا حد زیادی از رسیدن به قهرمانی ناامید کرد.

pnugirl
04-21-2009, 02:23 AM
حاشيه ديدار استقلال و سايپا/ شعار هواداران استقلال عليه مايلي‌كهن
خبرگزاري فارس: هواداران تيم فوتبال استقلال با شعار دادن عليه مايلي كهن از سرمربي سايپا استقبال كردند.
http://pnu-club.com/imported/2009/04/2157.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس، محمد مايلي كهن كه به دليل محروميت نمي‌توانست روي نيمكت سايپا بنشيند بلافاصله پس از ورود به ورزشگاه به جايگاه ويژه رفت. هواداران استقلال با ديدن سرمربي تيم ملي او را هو كردند.

* حدود 45 هزار هوادار استقلالي در ورزشگاه حضور دارند.

* امير قلعه نويي در حين طي كردن پله‌هاي تونل ورزشگاه با عيز محمدي به خوش و بش پرداخت.

* بازيكنان استقلال با در دست داشتن عكس هوادار مرحوم تيم خود كه پس از ديدار استقلال مقابل الاتحاد دچار ايست قلبي شده بود، وارد ميدان شدند.

* هواداران استقلال با ديدن امير قلعه نويي به شدت او را تشويق كردند و او هم براي آنها دست تكان داد.

* سيد جلال حسيني، كيانوش رحمتي و ابراهيم صادقي به سمت نيمكت استقلال رفته و از جمع آبي‌پوشان نيز خسرو حيدري، سياوش اكبرپور و مهدي اميرآبادي به سمت نيمكت سايپا رفتند.

*‌هواداران استقلال پس از اينكه متوجه شدند ذوب آهن يك گل به ثمر رسانده، مغموم شدند.

* هيچ عكاسي پشت دروازه استقلال حضور نداشت.
خبرگزاری فارس

pnugirl
04-21-2009, 02:25 AM
توی مصاحبه های هردو مربی بعد از بازی الفاظی به کار رفت که باعث شدت یافتن درگیری و ایجاد حاشیه شد

در مصاحبه های مایلی کهن در بخشی از صحبتهایشان این مسائل مطرح شده است:
۱- درود به شرف طرفداران لیورپول
- منظور آقای مایلی کهن چیست؟ این حرف یعنی چی؟ یعنی شرف انگلیسی هایی که در به آشوب کشیدن شهرشون سابقه و ید طولانی دارند از شرف هواداران استقلال (و ایرانی) بیشتر است؟ یعنی قبول ندارید که ایرانینان فرهنگ و تمدن و شرافت دیرینه ای دارند؟ انقدر این حرفتان واضح بود که لزومی به غیره مستقیم صحبت کردنتان نبود. برای خودم متاسفم که شما نیز خودتان را مثل من ایرانی می دانید.
۲- پارسال هم قهرمانی اسقلال عجیب بود / بعید نیست استقلال چند سال پیش تبانی کرده باشد!
- یعنی چی؟ یعنی استقلال تبانی کرده؟ شما خودت چی؟ چرا در سه بازی قبلی تان ۷ تا از بازیکنهای اصلی تیمتات را روی نیمکت نشاندی؟ اونهم بازی هایی که می توانستند تیمهای سقوط کننده به لیگ یک را مشخص کنند؟ چرا تیمتان در مقابل تیمهای دیگه سرشونو جلو توپ نمیذاشتند؟ من نمیگم چرا روبروی استقلال همیشه با تمام قدرت بازی میکنید، میگویم چرا همیشه تیمتان اینجوری نیست؟ چرا برای امتیاز گرفتن از تیمهای دیگر پاداشهای اینچنینی برای بازیکنانتان در نظر نمی گیرید؟
۳- تیم قلعه نویی سیستم ندارد!
- خیلی جالبه! تیمهای شما سیستم دارند مثلا دو سال پیش همین تیم فولاد با سیستم شما به لیگ دسته یک رفت در صورتی که سال قبلش با مربیگری بوناچیچ قهرمان لیگ برتر شده بود! و یا تیم سایپا که چند سال پیش خودتان به قعر جدول فرستادینش و یا مقدماتی جام جهانی ۹۸ که در آستانه حذف از ورود به جام جهانی قرار گرفتیم و شانس آوردیم که فدراسیون فوتبال سریعا جانشینی برای شما پیدا نمودند. البته نمیدانم شما چطور به قلعه نویی می گویید سیستم ندارد در صورتی که اگر دو یا سه بازی از استقلال را امسال دیده باشید می دیدید که استقلال بازی سازی را به زیبایی از دفاع آغاز می کرد ، از عمق نفوذ می کرد ، از جناح چپ نفوذ می کرد و بعضا توپ به روی دروازه ارسال می کرد و هم از جناح راست نفوذ می کرد و بیشتر از همه هم از جناح راست توپهای بیشتری بر روی دروازه های حریفان می ریخت، غیره، سیستم استقلال شناور بود ولی برنامه ریزی شده که نشان میداد در تمرینات روی این مسائل کار کرده اند… شما چطور؟ سیستم تیم شما چیست؟ شمایی که دروازه بان تیم هایتان کلی از وقت بازی را میکشند سیستم تیمتان چیست؟
آقای مایلی کهن، شما سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران هستید… هرکدام از این کلمات برای ما مقدس است… چرا شما تماشاگران ایرانی را با قماربازان انگلیسی مقایسه میکنید؟ چرا با رفتارتان قصد دارید استقلالیها و هوادارانشان را با تنش روبرو نمایید؟ چرا؟
هنوزم به یاد دارم که در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۹۸ فرانسه به پیروانی و مهدوی کیا (در پست غیر تخصصی اش) بازی میدادید فقط به خاطر اینکه زرینچه در ترکیب قرار نگیرد، زرینچه ای که آن زمان در اوج فوتبالش قرار داشت و از مهدوی کیا و پیروانی بسیار سرتر بود (به عنوان نمونه پاس گلش در جام جهانی) و یا از پاشازاده استفاده نمیکردید و بسیاری از این موارد… اما زمانی که تیمتان نتیجه نگرفت همین بازیکنان توسط ویرا به تیم ملی دعوت شدند و دیدید که تیم ملی در مقابل تیم استرالیا چه کرد و چگونه خاطره انگیز شد…
آقای مایلی کهن، شما اکنون سرمربی تیم کشورمان هستید… بسیار زشت است که علیه استقلالیها مصاحبه کنید در صورتی که این تیم و تیم پرسپولیس میتوانند ساختار تیم ملی را تشکیل بدهند.
آقای محمد مایلی کهن، شما دیگر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هستید، تیمی که در آسیا بسیار ابهت دارد و حریفان از نام آن وحشت… چرا در حالی که استقلال رکورد گلزنی در فوتبال ایران را شکسته است میگویید این تیم سیستم ندارد؟ امیدوارم از توهین هایی که به سرمربی تیم استقلال هم کردید و زمانی که او می خواست با شما دست بدهد (بعد از بازی استقلال و سایپا) و رویتان را برگرداندید بعدا پشیمان شوید و عذرخواهی نمایید ، همانطور که از علی دایی معذرت خواهی نمودید…
weblog.4reh

pnugirl
04-21-2009, 02:30 AM
سعی می کنم صحبت های این دو مربی رو طی روزهای اخیر با روزنامه ها و شبکه های تلویزیونی خصوصا برنامه ورزش 2 بعدا براتون بذارم. اما فعلا نظرتون رو جلب می کنم به بیانیه باشگاه استقلال و نیز بیانیه بسیار جنجالی مایلی کهن در انتقاد از قلعه نوعی
بیانیه باشگاه استقلال علیه محمد مایلی کهن
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg ظرف دو روز گذشته جناب آقای محمد مایلی کهن، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و تیم سایپا به اظهار نظر درباره باشگاه استقلال پرداخته است که لازم می دانیم مواضع باشگاه را نسبت به گفته های ایشان اعلام داریم:
1- ایشان در مصاحبه با برنامه ورزش از نگاه دو در شب گذشته عده ای از تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی در روز پنجشنبه گذشته را با قماربازان و شرط بندها در انگلیس مقایسه کردند. سرمربی تیم ملی ایران قطعا آگاه هستند فعل حرامی مانند قمار و شرط بندی جایگاهی برای دفاع و قیاس با دیگر رفتارها در دین مبین اسلام از خود باقی نمی گذارد. مقایسه اوباش های انگلیسی با عده ای از طرفداران قیاس نامناسبی بود و فراموش نکرده ایم در سال های نه چندان دور آشوبگرهای انگلیسی چه فجایع خونباری را در بروکسل بلژیک به وجود آوردند. چگونه است که اکنون آقای محمد مایلی کهن با شنیدن چند شعار زشت، غیراخلاقی و ناپسند علیه خود، قماربازان و شرط بندهای انگلیسی را ترجیح می دهند؟ گرچه اعتقاد داریم تعدادی از تماشاگرنماها همواره تلاش می کنند با رفتارهای زشت خود فضای ورزشگاه ها را آلوده کنند، اما کاش آقای مایلی کهن برای خیل عظیم تماشاگران فوتبال ما که به اصول تشویق و حمایت پایبند هستند، در گفته هایشان تفکیکی قائل می شدند. از ایشان انتظار می رود ضمن اصلاح ادبیات خود به گونه ای برخورد کنند که نشان از بزرگی، تواضع و گذشت سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان داشته باشد و مطمئنا این گونه رفتار ها و اظهارات در شان فردی که خود را مقید به آموزه های دینی می داند، نخواهد بود.

2- از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به عنوان نماینده تمامی مربیان فوتبال کشورمان انتظار می رود افتخارات یک باشگاه را بدون ارائه مدارک و مستندات قانونی و محکمه پسند با نام «تبانی» به سخره نگیرند و مبادرت به نکاتی نکنند که فاقد ارزش اخلاقی و قانونی است. بدیهی به نظر می رسد باشگاه استقلال حق رسیدگی و شکایت های قانونی را برای خود محفوظ می داند.

3- باشگاه استقلال هرگونه توهین به فرد و گروهی را توسط عده ای از تماشاگر نماها محکوم کرده و از هواداران تیم استقلال می خواهیم فقط به تشویق و حمایت از تیم خود بپردازند.

pnugirl
04-21-2009, 02:32 AM
این هم اون بیاینیه مایلی کهن که نقل محافل ورزشی و غیرورزشی شده

به گزارش خبرگزاري فارس، محمد مايلي كهن، سرمربي سايپا و تيم ملي در واكنش به اظهارات امير قلعه نويي و باشگاه استقلال بيانيه اي را به شرح زير منتشر كرد:
بسمه‌تعالي
مردم عزيز، قهرمان و دوست داشتني ايران سربلند و هميشه جاويد. اين روزها پس از بازي شرافتمندانه اي كه تيم سايپا با جوانان برومند و شايسته اش برابر رقيب خود انجام داد و به اذعان همه؛ تيم سايپا صرفا به ارائه يك بازي با برنامه، كاملا جوانمردانه و پاك پرداخت؛ اما متاسفانه هم به هنگام مسابقه و هم طي روزهاي اخير مورد هجوم ناجوانمردانه ترين الفاظ در ميدان مسابقه و بيرون از آنكه تنها از شعبان بي‌مخ‌ها و نوچه هايشان بر مي‌آيد؛ پرداختند و درصدد آن هستند كه ضعف‌هاي فني خود را به اين و آن نسبت بدهند و هر آنچه كه خود و نوچه هايشان لايق آن هستند با سياه نمايي هر چه تمام‌تر به اين و آن نسبت داده، تا شايد بتوانند ضعف هاي فني خود را به نوعي از چشم اين و آن پنهان و لاپوشاني كنند.
لذا به همين منظور به اين آقايان كوتوله و عوام فريب (كل يوم) كه حتي فاقد مدرك تحصيلي براي گروهبان قندلي شدن هستند اما لقب ژنرال را يدك مي‌كشند مي‌گويم كه از گل دقيقه 90 سايپا و پيامي كه آن گل به پهناي ايران عزيز اسلامي داشته؛ پند گرفته و هر چه سريعتر دست از نوچه بازي و نوچه پروري برداشته از كارهاي ناصواب و عوام فريبي دست بردارند.
بديهي است هيچ دستي برتر و بالاتر از دست خداوند عزوجل نيست و اوست كه اگر بخواهد كسي را خوار نمايد، خوار و اگر كسي را عزيز بداند عزيز خواهد كرد. اين مطلب شامل حال گنده باقالي‌هايي كه به عنوان نوچه در كنار اين آدم كوتوله هستند نيز مي‌شود.
محمد مايلي كهن

pnugirl
04-21-2009, 02:33 AM
اميررضا خادم درگفتگو با برنا:
انتظار چنين الفاظي را نداشتم/ بيانيه مايلي کهن اخلاق را زير سوال برد

ملي پوش اسبق تيم ملي کشتي ايران و نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي گفت:"از آقاي محمد مايلي کهن که به عنوان يک چهره اخلاق گرا در سطح ورزش مطرح است، صدور آن بيانيه بعيد بود."
http://pnu-club.com/imported/mising.jpg
اميررضا خادم نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي و از قهرمانان اسبق ورزش ايران به خبرنگار ورزشي برناگفت:" بنده از آقاي مايلي کهن شناخت کاملي دارم و مي دانم که ايشان انسان صادق و سلامتي است اما اتفاقي که اخيراً افتاده و بيانيه اي که ايشان صادرکردند عجيب و درشان ايشان نبود." وي ادامه داد:"زماني است که ايشان از جايگاه شخصي خود صحبت مي کنند و زماني هم بعنوان يک شخصيت حقوقي که سرمربي تيم ملي باشد اظهارنظر مي نمايد لذا صدور چنين بيانيه اي از سوي ايشان که حالا سرمربي تيم ملي هستند بعيد بود." خادم افزود:"متاسفانه آقاي مايلي کهن که همواره به عنوان چهره اي اخلاقي و ورزشي مطرح بوده اند با صدور اين بيانيه مسائل اخلاقي را زير پا گذاشته و اين حرکت ايشان نه برازنده ورزش و فضاي اخلاقي و فرهنگي آن بود و نه در شان ايشان." وي در ادامه گفت:" بسيار متاسف هستم که آن الفاظ از سوي فردي استفاده شد که به عنوان چهره اخلاقي مطرح است. يک زمان است که فردي بدون سابقه فرهنگي و اخلاقي چنين کاري مي کند و حرکت او تاثيري در جامعه نمي گذارد اما حرکت اخير آقاي مايلي کهن که براي گروهي الگو تلقي مي شود قطعاً در سطح جامعه بازتاب هاي فراواني خواهد داشت و به معناي زير سوال بردن اخلاق خواهد بود.

pnugirl
04-21-2009, 02:34 AM
سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران به دنبال انجام مصاحبه اي از سوي محمد مايلي كهن، از وي به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال شكايت كرد.

به گزارش مهر، محمد مايلي كهن كه اواسط فروردين ماه سالجاري به عنوان سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان انتخاب شد، در مصاحبه جنجالي كه بعد از ديدار تيم فوتبال سايپا برابر استقلال اهواز انجام شد، حرف هايي بر زبان آورد كه به نوعي امير قلعه نويي را نشانه رفته بود.


پس از اين اظهار نظرها سرمربي تيم فوتبال استقلال به فكر شكايت از سرمربي فعلي تيم ملي افتاد و از وي به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال شكايت كرد.

pnugirl
04-21-2009, 02:36 AM
ولین واکنش قلعه نویی به اهانت‌های بی ریشه مایلی کهن .
(http://esteghlaltehranfc.com/newsdetail-4351-fa.html)
دست طرفداران استقلال را می‌بوسم و مخلص همه لیدرهای تیم هستم


امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما برای دیدار با ام صلال آماده می‌شود. ما دور رفت مسابقات را خوب شروع نکرده‌ایم ولی قصد داریم در دور برگشت با انجام بازی های خوب اعاده حیثیت کرده و به مرحله بعد صعود کنیم. ام صلالی‌ها خوب دفاع می‌کنند و در بازی رفت نیز بازی قابل قبولی به نمایش گذاشته‌اند اما قصد داریم با ارائه یک بازی خوب به پیروزی برسیم.
سرمربی استقلال در خصوص حاشیه‌های اخیر عنوان کرد:‌ ‌این حاشیه‌ها مربوط به یک ماه و دو ماه نیست، یک فصل است که برای استقلال حاشیه درست می‌کند. اول که بحث تبانی را مطرح کردند و سپس پروژه‌های جدید رو شد.
قلعه نویی تاکید کرد: من در مقابل این حاشیه‌ها سکوت می کنم و هیچ چیز نمی‌گویم. بزرگان فوتبال که عضو تیم‌های استقلال، پرسپولیس و پاس بوده‌اند در تماس با بنده خواستند که جواب کسی را ندهم. این افراد کسانی بودند که من آرزو داشتم روزی در کنار آنها فوتبال بازی کنم. من ادعا نمی‌کنم که بزرگ هستم چون بزرگان فوتبال ما امثال پروین‌ها هستند.
وی ادامه داد: در این فصل در دیدار مقابل پیکان، ذوب‌آهن و سایپا پنالتی‌های ما را نگرفتند. در دقیقه 93 بازی با سایپا گلی را دریافت کردیم که باعث شد بازی مساوی شود اما مردم خیلی به من لطف دارند و مطمئنا آنها جلوتر از ما هستند.
وی در خصوص اینکه چرا این حاشیه‌ها برای استقلال بوجود آمد؛ گفت: دلیلش را نمی‌دانم. من و سایر همکارانم کار خودمان را انجام می‌دهیم و با وجود برد و باخت به کسی توهین نمی‌کنیم ولی بقیه این کار را انجام می‌دهند. مثلا آقای بهرام شفیع در برنامه ورزش و مردم اشاره می‌کند که الکس فرگوسن در هنگام بازی تیمش هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد اما اگر شما بازی دیشب اورتون و منچستریونایتد را نگاه کرده باشید با وجود اینکه این بازی زیاد مهم نبود اما همه دیدند که فرگوسن به خاطر یک صحنه مشکوک پنالتی چه واکنش‌هایی نسبت به داور مسابقه داشت.
قلعه نویی ادامه داد: در این فصل 16 پنالتی ما را نگرفتند که 5 پنالتی در بازی آخر اتفاق افتاد؛ اما آقای شفیع هر چه دلش خواست در برنامه‌اش به ما گفت. لازم است همین جا به آمارهای اشاره کنم. استقلال بهترین گل زده تاریخ لیگ را دارد و بعد از بارسلونا صاحب بهترین خط حمله است. در این مدت دو بار توانستیم آسیایی شویم. ضمن اینکه آقای گلی لیگ را در اختیار داریم اما همه این اتفاقات را جوانان استقلال انجام دادند نه قلعه‌نویی.
این مربی اضافه کرد: دست طرفداران استقلال را می‌بوسم و مخلص همه لیدرهای تیم هستم. آنها جانشان را در کف دستشان می‌گذارند و در سرما و گرما و به عشق پیراهن آبی بازیکنان را تشویق می‌کنند و تازه پشت سرشان این همه عشق حرف و حدیث به وجود می‌آوردند. در حالی که خدای ناکرده در مسیر رفت و آمد این جوانان به استادیوم‌ها مشکلی یا تصادفی به وجود بیاید کسی پاسخگو نیست.
قلعه نویی درباره اظهارات مایلی کهن یادآور شد: به خاطر تیم ملی سکوت می کنم. وظیفه همه ماست که از تیم ملی حمایت کنیم. به همین خاطر در این باره صحبت نمی کنم.
/esteghlaltehranfc.com

pnugirl
04-22-2009, 02:07 AM
آخرشم قلعه نوعی کار خودش رو کرد. مایلی کهن از سمت سرمربیگری تیم ملی استفعا داد و توسط سازمان تربیت بدنی هم پذیرفته شده