PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سارقان 300 قطعه سيم کارت ايرانسل در کرمانشاه دستگير شدند



Borna66
01-05-2011, 02:40 PM
سارقان 300 قطعه سيم کارت ايرانسل
در کرمانشاه دستگير شدند

با تلاش ماموران آگاهي انتظامي استان کرمانشاه دو سارق که 300قطعه سيم کارت ايرانسل را به سرقت برده بودند، دستگير شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس ، سرهنگ " اميدي " رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان کرمانشاه در خصوص دستگيري 2 سارق سيم کارت هاي ايرانسل در شهر کرمانشاه گفت : در پي وصول يکفقره پرونده از کلانتري 20 کرمانشاه مبني بر سرقت از نمايندگي ايرانسل و بسرقت رفتن 300 قطعه سيم کارت ايرانسل و همراه اول و 5 ميليون ريال وجه نقد ، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران شعبه دوم اداره مبارزه با سرقت اين پليس قرار گرفت .

سرهنگ " اميدي " بيان داشت : با توجه به اينکه احتمال بفروش رساندن اموال مسروقه در مغازه هاي سطح شهر کرمانشاه متصور بود ، با همکاري مالباختگان و بکارگيري منابع خبري تعدادي از سيم کارت هاي مسروقه در داخل مغازه 2 نفر مالخر شناسايي و کشف شد .

اين مقام انتظامي ادامه داد : در تحقيقات و بازجويي هاي بعمل آمده از 2 مالخر دستگير شده مشخص شد فردي که سيم کارت ها را به آنها فروخته است ، جواني سابقه دار مي باشد که قبلا نيز بارها به اتهام سرقت دستگير شده است ، لذا دستگيري وي در دستور کار ماموران قرار گرفت .

سرهنگ " اميدي " افزود : سرانجام پس از مدتي پيگيري و کنترل و مراقبت ، متهم که در خصوص اختلاف خانوادگي توسط ماموران کلانتري 26 کرمانشاه دستگير شده بود شناسايي و به آگاهي انتقال داده شد .

وي اظهار داشت : متهم در بازجويي هاي بعمل آمده ، علاوه بر سرقت از نمايندگي ايرانسل ، به يکفقره سرقت منزل با همکاري يکي از دوستانش نيز اعتراف کرد که با تلاش ماموران متهم دوم نيز دستگير و به بزه انتسابي اعتراف کرد .

رييس پليس آگاهي انتظامي استان کرمانشاه تصريح کرد : متهمان با دستور مقام قضايي روانه زندان مرکزي کرمانشاه شدند .

گفتني است ، ارزش اموال مسروقه 40 ميليون ريال مي باشد .