PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تمام تولد‌هاي مهم و رند سال 2010 در جهان فوتبال



pnugirl
12-28-2010, 10:18 AM
در سال 2010 برخي از بزرگان جهان فوتبال اعم از بازيکن و مربي و پيشکسوت به سنين 30، 40، 50 يا 70 رسيدند.
به نقل از سايت رسمي فيفا، پديا مياتوويچ نايب رئيس سابق رئال مادريد و زننده گل مهم براي همين تيم در فينال سال 1998 در سالي که گذشت تولد 40 سالگي خود را جشن گرفت.
يواخيم لو 50 ساله شد، کسي که هنوز هم عده‌اي معتقدند در سايه کلينزمان رشد کرد و بسيار خوش‌شانس بود اما فوتبال آلمان هميشه مديون افکار ناب او در فوتبال آکادميک خواهد بود.
سباستيم فري 30 ساله شد و همچنان به درخشش خود در کالچو ادامه داد. اين فرانسوي الاصل از سال 2008 به بعد ديگر براي تيم ملي به ميدان نرفت.
رافائل بنيتس 50 ساله شد. او با اينترميلان قهرماني در باشگاه‌هاي جهان را جشن گرفت اما بلافاصله از سمت خود برکنار شد و جايش را به لئوناردوي برزيلي داد. فرانکو بارسي بازيکن محبوب سال‌هاي دور فوتبال ايتاليا در سالي که گذشت تولد 50 سالگي خود را جشن گرفت. او از سال 1977 تا 1997 در ميلان درخشيد و به استناد آمار هيچ بازيکني نتوانست شبيه او باشد.
الکسي لالاس آمريکايي 40 ساله شد، او با لباس تيم ملي کشورش دو بار حضور در جام جهاني را تجربه و 7 سال پيش براي هميشه با فوتبال خداحافظي کرد. او اکنون تحليلگر فوتبال در تلويزيون ملي کشورش است.
استبان کامبياسو 30 ساله شد، قرارداد 10 ساله او با اينترميلان يکي از کم‌نظيرترين قراردادهاي تاريخ فوتبال اروپا است. او به تازگي در لباس اين تيم قهرماني در جام باشگاه‌هاي جهان را نيز تجربه کرد.
پله 70 و مارادونا 50 ساله شدند. اين دو را در کنار هم نوشتيم تا شايد لااقل به اين بهانه کنار هم باشند. در سالي که گذشت باز هم اين دو نام بزرگ در جهان فوتبال به ضديت با يکديکر ادامه دادند و در حداقل سه برنامه فيفا به علت دعوت ديگري، حاضر نشدند.
و سرانجام يکي ديگر از تولد‌هاي مهم و رند سال 2010 ميلادي مربوط مي‌شد به جان تري 30 ساله که هفتم ماه دسامبر ثبت شد. او در شب تولدش به هواداران چلسي قول قهرماني در اين فصل در ليگ برتر را داد.