PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آب شرب به دانشگاه پیام نور شوشتر رسید



sunyboy
12-25-2010, 09:33 PM
رئیس دانشگاه پیام نور شوشتر از اتصال این دانشگاه به شبکه آب شهری خبر داد.

مصطفی عابدی اظهار داشت: اصلی‌ترین مشکلی که برای بهره‌برداری از این دانشگاه وجود داشت، نبود آب شرب و سالم شهری در این دانشگاه بود که این مشکل با تدبیر ریاست دانشگاه پیام نور خوزستان برطرف شد.



وی با اشاره به قرارداد این پروژه با اداره آب و فاضلاب شوشتر منعقد شده بود، خاطرنشان کرد: قرارداد اجرایی این پروژه با شرکت آب و فاضلاب شوشتر منعقد شد که این قرارداد زودتر از موعد مقرر اجرایی و به اتمام رسید.



این مقام مسئول با اشاره به اینکه قرارداد آبرسانی به دانشگاه پیام نور شوشتر چهار ماهه بود، عنوان کرد: قرار بود در مدت چهار ماه آب به این دانشگاه برسد که این پروژه توسط اداره آب و فاضلاب شوشتر در مدت سه هفته اجرا شد.



عابدی با تأکید بر اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرایی شدن این پروژه از محل استانی دانشگاه پیام‌نور تأمین شد، گفت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه توسط دانشگاه پیام نور خوزستان تأمین شده است.



وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر۱۴۰ میلیون تومان اجرایی شده و تاکنون ۸۰ میلیون تومان به شرکت آب و فاضلاب شوشتر تحویل داده شده است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور شوشتر تأکید کرد: بقیه اعتبار مورد نیاز برای این پروژه در ماه‌های آینده به شرکت طرف قرارداد تحویل داده می‌شود.



دانشگاه پیام نور شوشتر با داشتن۲۰ رشته و بیش از یک هزار و ۷۰۰ دانشجو در شمال خوزستان واقع است.


فارس