PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : كاهش قيمت اينترنت ادامه مي‌يابد؟



O M I D
12-24-2010, 08:12 PM
كاهش قيمت اينترنت ادامه مي‌يابد؟
عضو انجمن شركت‌هاي اينترنتي:
قيمت اينترنت باوجود افزايش هزينه‌ شركت‌ها كاهش يافته است
هزينه شركت‌هاي اينترنتي در حال افزايش است و اين در حاليست كه قيمت اينترنت در اين چند سال نه تنها افزايشي نداشته بلكه كاهش داشته است و اين موضوع باعث كاهش درآمد شركت‌هاي اينترنتي شده است.
طالب شرفي - عضو انجمن شركت‌هاي اينترنتي - در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين مطلب اظهار كرد: شركت‌هاي اينترنتي نمي‌توانند هزينه‌هاي خود را كاهش دهند و از طرفي نمي‌توانند قيمت اينترنت را افزايش دهند و اين موضوع تاثير بدي براي شركت‌ها داشته و آن‌ها را به ورشكستگي نزديك مي‌كند و تا به حال شركت‌هايي از دور فعاليت در اين حوزه خارج شده‌اند.
دبير انجمن شركت‌هاي اينترنتي فارس تاكيد كرد: قيمت تمام شده اينترنت براي شرکت‌هاي کوچک isp بايد کاهش يابد زيرا فاصله بسياري بين خريد پهناي باند وعرضه آن به ispها وجود دارد.
او در ادامه اظهار كرد: دادن وام به شرکت‌هاي کوچک اينترنتي يکي ازراه‌هاي مهم و تاثيرگذار در اين زمينه و جلوگيري از ورشکستگي شرکت‌هاي کوچک isp خواهد بود.
وي هم‌چنين با اشاره به راه‌اندازي سرويس in در استان فارس گفت: چند هفته‌اي است كه سرويس in در اين استان راه‌اندازي شده اما آنچنان كه بايد و شايد از آن استقبالي نشده است؛ مدتي است كه تقاضا براي خريد كارت‌هاي اينترنتي و سرويس in هوشمند كاهش يافته است.