PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : واحدهای پیام نور باید تلاش بیشتری در جهت تحقق اهداف آموزشی داشته باشند



sunyboy
12-21-2010, 01:05 AM
معاون دانشگاه پیام‌نور خوزستان گفت: با تقاضای افزایش رشته واحدهای تحت نظر هیات موسس که در دوره 3 ساله به تعهدات خود عمل نکرده‌اند، موافقت نمی‌شود.

دکتر عبدالزهرا جلالی با تاکید براینکه لازم است واحدها تلاش بیشتری در جهت تحقق اهداف آموزشی داشته باشند، اظهارکرد: اداره واحدهای تازه تاسیس تا ۳ سال نخست فعالیت، برعهده هیات موسس است و آنان در این دوران باید به تعهدات و مسئولیت‌های خود به خوبی عمل کنند و نسبت به آسایش و آرامش کارکنان و دانشجویان کوشا باشند.


وی افزود: درباره ادامه فعالیت واحدهای آموزشی که هیات موسس آن‌ها به تعهدات خود پایبند نبوده‌اند، با برگزاری جلسه‌ای تصمیم گرفته می‌شود و لازم است این افراد فعالیت بیشتری داشته باشند.


جلالی با اشاره به اینکه به هیات موسس تاکید می‌کنیم که نسبت به مسئولیت‌های خود تلاش بیشتری داشته باشند، اظهارکرد: فضای دانشگاه فضای فرهنگ‌سازی است و می‌توان احداث دانشگاه را به عنوان سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت در نظر گرفت، چرا که هزینه‌هایی که صرف دانشگاه می‌شود به مرور زمان سوددهی برای دانشجویان آن شهرستان دارد و از مسئولان شهرستان می‌خواهیم تا از هزینه‌های غیر ضروری دوری و در ساخت دانشگاه سرمایه‌گذاری کنند.


معاون دانشگاه پیام‌نور استان خوزستان درباره افزایش رشته‌ها در واحدها گفت: در صدد هستیم در هر منطقه یا شهر در زمینه رشته‌های مورد تقاضا نیازسنجی کنیم و با توجه به شرایط و اقلیم آن شهر یا منطقه، رشته‌ها را افزایش یا کاهش دهیم.



ایسنا