PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : افزایش ۱۶ درصدی تعداد دانشجویان پیام‌نور قاین



sunyboy
12-13-2010, 06:39 PM
رئیس دانشگاه پیام نور قاین گفت: تعداد دانشجویان پیام‌نور قاین 16 درصد افزایش یافت.

احمد اکبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قاین با بیان اینکه این دانشگاه در سال ۷۲ به عنوان نخستین مرکز آموزش عالی شهرستان با سه رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی فعالیت خود را آغاز کرد، اظهار داشت: هم اکنون این دانشگاه با بیش از ۳۰ رشته و ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۱۶ کارمند و ۱۴ نفر عضو هیئت علمی و بیش از ۷۰ استاد مدعو و ۱۴ استاد ثابت مشغول به فعالیت است.
وی افزود: در نیمسال اول سال جاری به تعداد ۱۱۸ نفر و هر نفر ۱۵۰ هزار تومان وام تحصیلی تعلق گرفته است و وام ازدواج در سه ترم اخیر پرداخت نشده و حذف شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور قاین ادامه داد: از افتخارات ورزشی کسب شده می‌توان به کسب مقام اول مسابقات فوتسال کارکنان ادارات قاین جام دهه فجر در بهمن ۸۸ و مقام اول مسابقات کبدی شهرستان توسط تیم کبدی دانشجویان مرکز در آبان ۸۹ اشاره کرد.
اکبرزاده افزود: سالن اجتماعات و امتحانات با یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد، نمازخانه و سلف سرویس با مساحت یک‌هزار متر مربع با پیشرفت ۳۰ درصد از جمله پروژه‌های در دست احداث است و کانون بسیج استادان دانشگاه نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود.
وی تاکید کرد: فاز دو اداری و آموزشی با ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع با پیشرفت صد درصد، سالن ورزشی با ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع، استادسرا با مساحت ۴۰۰ متر مربع نیز از پروژه‌هایی بود که به تازگی به بهره‌برداری رسیده‌اند و یا تا دهه فجر افتتاح می‌شوند.
رئیس دانشگاه پیام نور قاین گفت: امسال رشته‌های معماری، طراحی لباس، مهندسی و جهانگردی و صنایع دستی به ۲۳ رشته تحصیلی دانشگاه اضافه شده است و یک‌هزار و ۴۵۰ دانشجو از این دانشگاه دانش‌آموخته شده‌اند.
اکبرزاده تصریح کرد: مجموعه فرهنگی دانشگاه نیز با ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار و ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.


فارس