PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : همایش زوج‌های دانشجوی دانشگاه پیام نور کرمان برگزار شد



sunyboy
12-07-2010, 02:17 AM
پیش از ظهر امروز همایش زوج‌های دانشجوی دانشگاه پیام نور کرمان با حضور 240 زوج دانشجو برگزار شد. همایش زوج‌های جوان سال ۸۸ دانشجوی دانشگاه پیام نور کرمان پیش از ظهر امروز با حضور ۲۴۰ زوج دانشجو در پیام نور کرمان برگزار شد.
ابوالفضل شیرازی استاد دانشگاه‌های پیام نور اصفهان در این همایش با اشاره به اهمیت ابراز محبت میان زن و شوهر در روایات اسلامی اظهار داشت: ابراز محبت زن و شوهر نسبت به یکدیگر در تحکیم و استحکام بنیان خانواده مؤثر است.
وی خاطرنشان کرد: زوج‌های جوان باید تا مدت چهار سال مشاوره داشته باشند و هر شش ماه یک بار مراجعه کنند.
این استاد دانشگاه با اشاره به ارتباط زوج‌ها با خویشاوندان تصریح کرد: قطع ارتباط با خویشاوندان بریدن ریشه است و ضربات جبران‌ناپذیری را بر پیکره خانواده جوان وارد می‌کند.
شیرازی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید با همسرتان دوستی کنید، با چیزهایی که همسرتان دوست دارد، دوستی کنید.
شیرازی با اشاره به پیوند محکم خانواده در کشورهای اسلامی افزود: در کشورهای غربی پیوند خانواده کمتر است.
وی با اشاره داشتن خانواد محکم بیان داشت: مهارت‌های همدلی را در خودتان تقویت کنید.
شیرازی افزود: از تبعیض در مورد همدلی بپرهیزید که موجب مشکلات خانوادگی می‌شود و هر رفتاری که با کوچک‌ترها دارید، با بزرگ‌ترها نیز داشته باشد.
وی با بیان اینکه در زندگی باید رابطه احساسی قوی داشته باشید، تصریح کرد: این رابطه موجب همدلی، همبستگی و پیوستگی در بدنه خانواده می‌شود.
در این همایش به هر زوج دانشجو یک سکه بهار آزادی که هدیه مقام معظم رهبری بود و بن کتاب هدیه رئیس جمهور اهدا شد.


فارس