PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : افزایش ۲۵ درصدی ورود دانشجویان پیام نور اردبیل / ۶۵ درصد دانشجویان پیام‌نور اردبیل دختر هستند



sunyboy
12-05-2010, 01:50 AM
رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل از افزایش 25 درصدی ورود دانشجویان به دانشگاه پیام نور استان اردبیل خبر داد اعلام کرد 65 درصد دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور استان اردبیل را دختران تشکیل می‌دهند.

ولی‌الله خوش‌طینت ظهر امروز در نشستی با فرماندار کوثر اظهار داشت: از این تعداد دانشجو حدود ۶۵ درصد دختر و ۳۵ درصد نیز دانشجویان پسر هستند.
وی افزود: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان دانشگاه پیام نور کشور رشته‌های زبان انگلیسی، ریاضی، آمار و علوم اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد به رشته‌های این دانشگاه افزوده می‌شود.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با اشاره به اینکه هم‌اکنون دانشگاه پیام نور استان دارای ۱۳ واحد و مرکز دانشگاهی است، خاطرنشان کرد: ۲۲ هزار و ۴۳۶ دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
خوش‌طینت رودیکرد جدید دانشگاه پیام نور را با محوریت علمی و پژوهشی عنوان کرد و افزود: امسال برای افزایش کیفی مراکز آموزشی و رشته‌های تحصیلی در این دانشگاه تاکید و برنامه‌ریزی شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل از راه‌اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های پیام نور استان اردبیل خبر داد و افزود: تقویت تعامل و همکاری اهالی دانشگاه با مبانی تحقیق و پژوهش و وارد شدن به مباحث علمی و پژوهشی از اهداف راه‌اندازی این کرسی‌های آزاد اندیشی است.
وی در ادامه بر لزوم توسعه مناظره‌های علمی و فرهنگی در فضاهای دانشگاهی تاکید کرد و گفت: راه‌اندازی این مناظره‌ها می‌تواند بستر توسعه واقعی علمی، فرهنگی و پژوهشی را در دانشگاه‌ها و بین دانشجویان دانشگاهی فراهم کند.
در این جلسه فرماندار کوثر نیز در سخنانی اظهار داشت: برخی رشته‌های کاربردی مورد نیاز در این شهرستان باید در دانشگاه پیام نور گیوی ایجاد شود.
رسول معصومی نبود سنخیت رشته‌های موجود با نیازهای بازار کار را یکی از دلایل وجود تحصیل کرده‌های بیکار در این شهرستان ذکر و تصریح کرد: هم‌اکنون هشت رشته تحصیلی در دانشگاه پیام نور گیوی دایر شده و یک رشته نیز به مجموع رشته‌های موجود این دانشگاه افزوده شده است.
معصومی افزود: فرمانداری برای توسعه کیفی و کمی این دانشگاه آمادگی لازم را دارد.


فارس