PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نسخه بتای Adobe Flash Player 10



Borna66
11-27-2010, 01:57 PM
شرکت Adobe (http://www.adobe.com/) امروز نسخه بتای پلاگین مرورگر Adobe Flash Player 10 (http://labs.adobe.com/wiki/index.php/Astro) (قبلا به نام Astro شناخته می شد) را معرفی کرد. این نسخه قابلیتهای جدیدی را به طراحان و برنامه نویسان وب می دهد تا بتوانند افکتهای ویژه و جلوه های سینمایی به کار خود بدهند. این نسخه جدید پشتیبانی از افکتها و فیلترهایی که از بسته Pixel Border استفاده می کنند را می دهد. Adobe گفته که این بسته در نرم افزار Adobe After Effects CS3 به کار برده شده است، که امکان ایجاد افکتهای ویژه تصویری و متحرک را دارد.
"ما داریم کارهایی انجام می دهیم که آنچه در دنیای وب امکان دارد را تغییر می دهد." این جمله را آقای تام بارکلی مدیر ارشد بازاریابی بخش Flash Player گفته است. او اضافه کرد : "انجمن الان این قابلیت را دارد که قابلیتهایی را به کاربر اضافه کند که بتواند افکتهای ویژه ای را بوجود بیاورد که تا به حال در هیچ مرور گری دیده نشده است."
نسخه بتای این پلاگین همچنین دارای قابلیت های سه بعدی برای متحرک سازی، محیط متنی بسیار پیشرفته و واحد توسعه دهنده سخت افزاری پردازش گرافیکی می باشد.
او اضافه کرد : " پشتیبانی جدید از حالت سه بعدی واقعا برای ما سه بعدی است ! " این ویژگی به کاربر اجازه می دهد که آنچه را که در دنیای دو بعدی ایجاد کرده تغییر حالت بدهد و به دنیای سه بعدی وارد کند. این قابلیت درون این پلاگین است و برای همین بسیار سریع است و منجر به افزایش حجم فایل نمی شود.
این شرکت می گوید، نرخ بیت جدید برای Video Streaming بین Flash Player و نسخه های آتی Flash Media Server این امکان را می دهد که به صورت اتوماتیک کیفیت ویدئو بر حسب پهنای باند تغییر کند بدون آنکه لازم به بافر کردن دوباره (Rebuffer) باشد. بارکلی اضافه کرد : "این قابلیت این امکان را می دهد که کاربر بر حسب پهنای باند خود ویدئو را بدون وقفه و نیاز به بافر کردن ببیند. "
علاوه بر این، موتور متن جدید در Flash Player 10 به طراحان و برنامه نویسان این امکان را می دهد که کنترل بیشتری بر روی فونتها از جمله چرخش و Style ها داشته باشند. نسخه جدید حالتهای جدید متن از جمله Vertical و Bidirectional (عمودی و دو سمتی) را ایجاد کرده است که امکان ساخت Interactive E-Books و نشر آنلاین را برای زبانهای مختلف فراهم کرده است.
نسخه بتای Adobe Flash Player 10 بر روی سیستم عاملهای Vista، XP، 2000، Windows Server 2003 و Mac OSX و Linux قابل اجراست. Adobe Pixel Bender برای کاربرانی که بخواهند افکتهای خاصی را ایجاد کنند قابل دریافت است.
نسخه نهایی به نظر می رسد اواخر امسال آماده شود.