PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رييس مركز سنجش آموزش پزشكي: كليد نهايي آزمون دكتراي تخصصي پزشكي فردا اعلام مي‌شود



Borna66
11-25-2010, 11:27 AM
ييس مركز سنجش آموزش پزشكي وزارت بهداشت با اشاره به اعلام كليد نهايي سوالات آزمون دكتراي تخصصي پزشكي در فردا، گفت: حدود يك‌هزار نفر در اين دوره آزمون پذيرفته مي‌شوند.
دكتر جبرائيل نسل سراجي در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه گروهي از داوطلبان به علت عدم آماده شدن مدرک معتبر زبان نتوانسته‌اند تا چهار آبان ماه نسبت به اسکن و ارسال آن اقدام كنند، اظهاركرد: اين دسته از افراد مي‌توانند تا فردا 25 آبان ماه نسبت به اسکن و ارسال مدرك زبان از طريق سايت مركز سنجش آموزش پزشكي به نشاني www.sanjeshp.ir (http://www.sanjeshp.ir/) اقدام كنند.

وي افزود: در صورتي كه داوطلب مدرک زبان خود را ارائه ندهد، علاوه بر عدم اعلام نتيجه آزمون و حذف داوطلب از گردونه رقابت، مسئوليت هرگونه تبعات ناشي از آن به عهده خود داوطلب است.

سراجي با اشاره به رقابت4 هزار و775 داوطلب در آزمون دكتراي تخصصي، گفت: يكي از ويژگي‌هاي اين دوره افزايش تعداد داوطلبين زن بود به طوريكه دو هزار و423 زن و دوهزار و59 داوطلب مرد در اين آزمون شركت كردند.

رييس مركز سنجش آموزش پزشكي با اشاره به پذيرش يك‌هزار نفر در اين دوره، خاطرنشان كرد: افزايش ظرفيت نسبت به سال گذشته حدود50 درصد رشد داشته است.