PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : برگزاری نشست «اهمیت نماز و چگونگی ترویج آن» در دانشگاه پیام‌نور شازند



sunyboy
11-24-2010, 12:16 AM
نشست تخصصی با عنوان «اهمیت نماز، چگونگی توسعه و ترویج آن و آسیب‌شناسی اجتماعی» در دانشگاه پیام‌نور شازند برگزار می‌شود.

قاسم نصیری، مدیر امور فرهنگی دانشگاه پیام‌نور مرکز شازند از برگزاری نشست تخصصی با عنوان «اهمیت نماز، چگونگی توسعه و ترویج آن و آسیب‌شناسی اجتماعی» خبر داد و افزود: این نشست ۲۲ آذرماه همراه با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در این مرکز دانشگاهی برگزار می‌شود.


وی هدف از برگزاری این نشست را آگاهی هر چه بیشتر دانشجویان به عنوان سرمایه‌های آینده جامعه اسلامی با نماز، گسترش فرهنگ نماز و آشنایی دانشجویان با آسیب‌های اجتماعی و راه‌های مقابله با این آسیب‌ها عنوان کرد.


نصیری در ادامه گفت: جشن ازدواج دانشجویی سوم آذرماه در آستانه عید غدیرخم و هم‌زمان با دهه ولایت و امامت در این مرکز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه زوج‌های شرکت‌کننده در این جشن بر اساس تاریخ عقد تعیین شدند، ادامه داد: در جشن ازدواج دانشجویی امسال ۴۴ زوج دانشجویی این مرکز حضور دارند.
نصری با اشاره به اینکه در جشن ازدواج دانشجویی سال‌جاری هدایای مقام معظم‌رهبری به همه زوج‌ها اهدا می‌شود، افزود: از سوی دانشگاه نیز هدایای به زوجین اهدا خواهد شد.
مدیر امور فرهنگی دانشگاه پیام‌نور مرکز شازند در پایان خاطرنشان کرد: در جشن ازدواج دانشجویی که هم‌زمان با شب عیدسعید غدیر برگزار می‌شود، از سادات کارمند این مرکز دانشگاهی تجلیل می‌شود.


ایکنا