PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : عرضه كتابخوان الكترونيكي جديد با نمايشگر لمسي



rezalaghaian
11-20-2010, 03:34 PM
شركت iRex دستگاه كتابخوان الكترونيكي جديدي را با نام DR 300SG توليد كرده كه قرار است از ماه آينده وارد آمريكا شود.


http://pnu-club.com/imported/2010/04/943.jpg


به گزارش فارس به نقل از الكترونيستا، اين دستگاه شامل نمايشگر لمسي 1/8 اينچي مي‌شود و به كاربر امكان مي‌دهد از سرويس‌هاي ارتباطي مربوط به شبكه مخابراتي 3G نيز بهره‌مند شود تا بتواند پس از اتصال بي‌سيم به اينترنت، كتاب‌هاي الكترونيكي مورد علاقه خود را خريداري كند.
اين دستگاه جديد از كتابخانه الكترونيكي Barnes & Noble نيز پشتيباني مي‌كند و به كاربران آمريكايي امكان مي‌دهد كتاب‌هاي الكترونيكي مورد نظر خود را به صورت مستقيم از اين سايت بارگذاري كنند.
براي اين دستگاه قابليت‌ پشتيباني از انواع فرمت‌هاي نوشتاري مانند Fictionwise، LibreDigital، Newspaper Direct و EPUB در نظر گرفته شده است.
شركت iRex روي اين دستگاه همراه پردازنده Gobi ساخت شركت Qualcomm را نصب كرده است و خاطر نشان ساخته است كه DR 300SG در كشور آمريكا از شبكه مخابراتي 3G و HSPA شركت وريزون پشتباني مي‌كند. دستگاه كتابخوان الكترونيكي جديد 2 گيگابايتي حافظه داخلي دارد و قيمت آن 399 دلار اعلام شده است.