PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شرط ورود به دانشگاه پیام نور ثبت نام در موسسات آمادگی فراگیر نیست



sunyboy
11-19-2010, 01:30 AM
دکترعلیرضا موغلی در جمع خبرنگاران گفت:۷ موسسه مورد تایید وزارت علوم در استان فارس، فقط برگزار کننده کلاس‌های آمادگی دوره دانشپذیری هستند و نماینده دانشگاه پیام نور نیستند. وی با بیان اینکه اخیراً در سطح شهر شیراز مشاهده شده که برخی از این موسسات در تبلیغاتشان، خود را به نام دانشگاه پیام نور معرفی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این موسسات هیچ گونه وابستگی به دانشگاه نداشته و مانند موسسات آمادگی کنکور، صرفاَ کلاس‌های آمادگی فراگیر در دوره دانشپذیری را برای تقویت بنیه علمی داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور برگزار می‌کنند.


رییس دانشگاه پیام نور فارس، تصریح کرد: شرط ورود به دانشگاه پیام نور ثبت نام در موسسات آمادگی فراگیر نیست و بسیاری از داوطبان با مطالعه دروس دانشپذیری در منزل، با رتبه‌های بسیار بالا دوره دانشپذیری را پشت سرگذاشته و در ترم دوم دانشگاه مشغول به تحصیل شده‌اند.

موغلی با اعلام ثبت نام دوره جدید فراگیر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از دی ماه، ادامه داد: با توجه به تغییرات هر ساله در منابع دوره دانشپذیری فراگیر، برگزاری کلاس از سوی موسسات آمادگی فراگیر، قبل از توزیع دفترچه از سوی سازمان سنجش واعلام منابع درسی ممنوع است.
وی اظهارکرد: حداکثر شهریه رشته‌های علوم انسانی برای یک ساعت تدریس در مقطع کارشناسی ۲ هزار تومان و در مقطع کارشناسی ارشد ۳ هزار تومان است.
رییس دانشگاه پیام نور فارس به شهریه رشته‌های علوم پایه اشاره کرد و افزود: در دوره علوم پایه برای هر ساعت تدریس در مقطع کارشناسی ۲ هزار و۲۵۰ تومان و برای مقطع کارشناسی ارشد ۳ هزار و ۲۵۰ تومان تعیین شده است.
موغلی اظهارکرد: همچنین در رشته فنی مهندسی برای هر ساعت تدریس در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ۲ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.
.