PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : محبوبيت درايو هاي نوري اکسترنال مديون چيست؟



rezalaghaian
11-06-2010, 07:46 PM
کمپانی Lite-On یکی از بزرگترین و موفق ترین تولید کنندگان درایو های نوری در دنیا مدتی است که تبلیغات وسیعی در زمینه درایو های نوری اکسترنال خود می کند.بخش تحقیقات بازار شرکت سازگار ارقام بر این باور است که در دنیای امروز کاربران برای انتقال و جابه جایی کالا و نیز ظاهر زیبا اهمیت زیادی قائل می شوند لذا درایو های نوری اکسترنال این کمپانی در سال های اخیراز استقبال بالایی نسبت به محصولات دیگر کمپانی Lite-On بر خوردار شده اند.
در این مقاله از میان تولیدات اکسترنال کمپانی Lite-On دو درایو نوری اکسترنال متفاوت انتخاب شده است که هر کدام از آنها دارای کاربری متفاوت و مزایای منحصر به خود می باشند.
انتخاب اول:

http://pnu-club.com/imported/2010/11/256.jpg
DVD-RW 8X External Slim مهمترین مزیت این محصول جدید کمپانی Lite-On عدم نیاز آن به آداپتور برای تامین برق مورد نیاز خود می باشد زیرا انتقال اطلاعات و نیز تامین برق مصرفی فقط توسط یک کابل USB2.0 که در ارتباط با کامپیوتر شما می باشد انجام خواهد شد.
DVD-RW مذکور با ویندوز ویستا هماهنگ بوده و از DVD-RAM و DVDهای دولایه (Dual Layer)نیز پشتیبانی می نماید. این DVD-RW کوچک با قابلیت جا به جای و زیبایی خود دل هر کاربری را ربوده و قادر است با سرعت 8X عملیات رایت را بر روی DVD انجام دهد.
این درایو نوری زیبا با استفاده از پایه مخصوص خود که در بسته بندی آن وجود دارد قادر است تا بصورت عمودی بر روی میز شما قرار گیرد و در همان حالت نیز عملیات رایت را انجام دهد.
در ضمن این کوچولوی قدرتمند از دو تکنولوژی Smart-X و Smart-Burn برای انجام بهتر عملیات رایت بر روی CD/DVD استفاده می کند تا بهترین رایت را در کمترین زمان به کاربر تحویل دهد.

rezalaghaian
11-06-2010, 07:46 PM
انتخاب دوم:

http://pnu-club.com/imported/2010/11/257.jpg


DVD-RW EXTERNAL EZ-DUB


http://pnu-club.com/imported/2010/11/258.jpghttp://pnu-club.com/imported/2010/11/259.jpg
Lite-on فوريه گذشته نسل دوم DVD burner هاي خود را با قابليت EZ-DUB عرضه كرد.یک امكان انحصاري كه عملیات كپي كردن را آسان و بدون مشكل ساخته است.

محتويات بسته DVD-RW EZ-DUB :
1. Lite-On DX-20A4PU EZ-DUB external drive
2. راهنماي نصب و كاربري سريع
3. نرم افزار EZ-DUB و Nero Essential
4. كابل استانداردUSB 2.0
5. مبدل برق AC/DC (100v-240v)
6. و يك كيس اكسترنال با طراحي منحصر به فرد براي درايو
مهمترين ويژگي اين دستگاه ، قابليتي است كه آنرا EZ-DUB یا در واقع Easy dubمي نامند. استفاده از اين قابليت نيازمند نصب نرم افزار آن كه در بسته محصول وجود دارد، مي باشد.
دو دکمه موثر بر روي اين درايو اكسترنال تعبيه شده است كه به كاربر اجازه مي دهد تا به سادگي به كپي كردن و ساختن يك DVD از داده ها بدون نياز به برنامه هايي نظير Nero بپردازد. دکمه "FILE" كه در بالاي درايو وجود دارد اين اجازه را به كاربر مي دهد تا از داده هاي مورد نظر خود بر روي PC ، در سه مرحله ساده نسخه پشتیبان (Back-up ) تهيه كند.
بعد از فشردن كليد FILE"" پنجره اي باز مي گردد كه از كاربر مي خواهد تا فايل مورد نظر خود را بصورت Drag-and-Drop در قسمت مشخص شده نرم افزار EZ-DUB وارد كند.بعد ازتشخيص حجم فايل، نرم افزار آنرا با فضاي ديسك داخل درايو مقایسه مي كند. اگر ميزان فضاي ديسك مورد استفاده كمتر از فايل مورد نظر باشد با فشار دادن مجدد كليد FILE باید ديسكی با حجمي مناسب را جايگزين ديسك قبلي كنيم.بعد از قرار دادن دیسک مناسب ابتدا نرم افزار شروع به ساخت فولدرها روي فضاي ديسك سخت مي كند و سپس عمل رايت كردن آغاز مي شود و بعد از اتمام عمليات رايت،ديسك را از داخل درايو خارج می كند .اما در نظر داشته باشيد كه با استفاده از اين نرم افزار نمي توان سرعت رايت را مشخص نمود و بهترین سرعت با استفاده از تکنولوژی Smart-X به صورت اتوماتیک تعیین می شود.
كليد DUB که آن هم در بالای درایو وجود دارد به كاربر اجازه مي دهد تا به راحتي و در سه مرحله به سادگي يك CD و يا DVD را كپي نمايد.بعد از فشار دادن كليد DUB ، ديسك مورد نظر را درون درايو قرار مي دهيم. برنامه EZ-DUB شروع به تهيه Image بر روي هارد ديسك مي كند. بعد از انجام اين مرحله ديسك خام را قرار مي دهيم و رايت ديسك جديد آغاز مي شود. EZ-DUB با گارانتی سازگار و سرعت بالاي رايت خود که 20X است،جايگاه نخست در ميان درايوهايRe-Writer اكسترنال را به تسخير خود درآورده است.همچنين سرعت خواندن آن نيز به ميزان قابل توجهي زياد است.
درايو اكسترنال Lite-On ، يعني DH20A4P از سرعت 20X براي رايت مدياي DVD پشتيباني مي كند، اين محصول يكي از بهترين رايترهاي موجود اكسترنال در بازار مي باشدکه توسط گارانتی سازگار در بازار ایران ارائه می شود.Lite-On طراحي اين درايو را به نحو احسنت انجام داده است، درايوي که به دلیل ظاهر زیبایش به راحتي جايي روي ميزتان پيدا خواهد كرد.
قابليت EZ-DUB بسيار كارآمد است و مي توان به وسيله آن در كمترين زمان به كپي كردن و گردآوري اطلاعات تنها با يك Drag-and-Drop ساده پرداخت.


نقل از سازگار ارقام