PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : عرضه هدفون اسوس سازگار با سیستم‌عامل Mac



rezalaghaian
11-04-2010, 08:24 PM
مجموعه هدفون اسوس سازگار با سیستم عامل Mac عرضه شد.







اسوس به عنوان یکی از تولید کنندگان محصولات کامپیوتری Hi-Fi، جدیدترین محصول تولیدی خود را در این زمینه تحت عنوان مجموعه هدفون HP-100U ویژه صدای دالبی معرفی کرد. از جمله امکانات این مجموعه صوتی می‌توان به دستگاه Xonar U1 اشاره کرد که با قابلیت پشتیبانی از چهار تکنولوژی عمده دالبی، می‌تواند صدای بدون نویز را ایجاد کند.

همچنین این وسیله می‌تواند امکانات دیگری نظیر DirectSound ، EAX 2.0 و همینطور Open AL را برای افزایش کیفیت صدا درسیستم عامل‌های ویندوز Vista® / XP™ و پلتفرم مک پشتیبانی کند. این دستگاه حتی به یک آمپلی‌فایر Hi-Fi نیز مجهز است که در زمان استفاده کاربر از هدفون، میزان شفافیت صدا را افزایش می‌دهد.

یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران پلتفرم Mac امکان استفاده از تکنولوژی صدای دالبی بوده است که این مجموعه صوتی قادر است تا این نگرانی کاربران سیستم عامل مک را مرتفع سازد. بدین ترتیب کاربران نوت‌بوک‌های مجهز به سیستم عامل ویندوز و یا مک با استفاده از این مجموعه می‌توانند صدای دالبی سینماهای خانگی را ازطریق نوت‌بوک‌های خود نیز تجربه کنند.

این مجموعه صوتی در چهار رنگ به کاربران ارائه می‌شود و با توجه به نوع سلیقه و نیاز کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند. گوشی‌های هدفون این مجموعه از پوشش چرم مصنوعی برخوردار است تا راحتی بیشتر را در زمان‌های طولانی برای کاربران به ارمغان آورند.

علاوه بر این، این گوشی‌ها درواقع یک عایق خوب هستند که می‌توانند مانع ورود نویز و صداهای مزاحم محیط اطراف به گوش کاربران شوند. گفتنی است مجموعه HP-100U دارای یک میکروفون با قابلیت‌های ضد نویز است که می‌تواند صدایی شفاف را از طریق برنامه‌های VoIP نظیر اسکایپ، اMSN و یا درحین انجام بازی‌های کامپیوتری منتقل کند.