PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دوست جديد گيمرها - معرفي صفحه كليدي جديد از سري g لاجي تك



rezalaghaian
11-02-2010, 11:40 AM
شرکت Logitech اخیرا اعلام کرد، تا اواخر سال 2009 میلادی محصول جدیدی از صفحه کلیدهای سری G خود، که مختص طرفداران بازی های رایانه ای ساخته می شوند را به بازار عرضه خواهد کرد. این محصول جدید که G-110 نام دارد حدود ماه نوامبر در آمریکای شمالی و اوایل ژانویه 2010 در اروپا به بازار خواهد آمد. این صفحه کلید جدید که به نوعی پدر مدل قدیمی تر G-11 به شمار می آید امکانات جدیدی نسبت به مدل قبلی در اختیار کاربران قرار خواهد داد که از آن جمله می توان به وجود یک درگاه USB 2.0 بر روی آن اشاره کرد. این درگاه می تواند برای اتصال ماوس یا هر گونه قطعه جانبی دیگر که از طریق USB به سیستم متصل می شود، به کارگرفته شود و قسمتی از مشکلات ناشی از عدم دسترسی به پنل پشت را حل مي كند. ویژگی جالب دیگری که اشاره به آن خالی از لطف نیست، نور پشت کلیدها است که برای اولین بار به لحاظ رنگ، قابل تنظیم طراحي شده است.
http://pnu-club.com/imported/2010/11/89.jpghttp://pnu-club.com/imported/2010/04/1240.jpg
Logitech V550 Nano Mouse(for Notebook) (http://www.avajang.com/articles/1388/logitech_g110_keyboard/index.asp#thumb)
با استفاده از این ویژگی شما به راحتی می توانید رنگ نور پشت صفحه کلید خود را بین آبی، قرمز و یا هر طیفی از رنگ بنفش تغییر و تنظيم دهید. وجود 12 کلید قابل تنظیم G و همین طور سه کلید M در حالات مختلف برای به کارگیری در بازی هایی با سبک های متنوع از دیگر خصوصیات قابل توجه این صفحه کلید به شمار می آید. با استفاده از این خصوصيت شما می توانید تا سقف 36 حالت مختلف را به طور دلخواه در محيط بازی ها و كاربردهاي ديگر به خدمت بگیرید و یا ترکیبی از چند کلید را با کارآیی مشخص تعریف، ذخیره و در حین بازی استفاده کنید. شما همچنین می توانید با استفاده از کلید MR این کاربردها را به صورت لحظه ای و بدون وقفه تغییر دهید. برای هر حالت از کلیدهای M می توانید یک رنگ خاص برای نور پشت کلیدها انتخاب و ذخیره کنید و به این ترتیب تنها با توجه به رنگ کلیدها، متوجه شوید که در حال حاضر در حال استفاده از کدام حالت از تنظیمات صفحه کلید خود هستید. یکی دیگر از مشکلاتی که G-110 حل کرده است، مشکل بیرون آمدن ناگهانی از بازی به صورت سهوی و بر اثر فشردن دکمه های مخصوص Windows است. برای مثال وقتی در حال انجام بازي Call of Duty هستید کافی است به جای فشردن کلید Ctrl تصادفا کلید کناری را فشار دهيد تا پنجره مربوط به بازی minimize شده و شما برای چند ثانیه ارتباط خود را با بازی از دست بدهید. اگر این اتفاق در حین یک بازی چند نفره روی دهد می تواند باعث از دست رفتن بازی و شكست شما يا ناراحتي دوستان شود. با قرار دادن صفحه کلید خود در حالت Gaming این دکمه ها به صورت خودکار قفل می شوند و اگر به صورت نا خواسته در حین بازی یکی از این دکمه ها را فشار دهید، این اتفاق ناخوشایند دیگر نخواهد افتاد.

http://pnu-club.com/imported/2010/11/90.jpghttp://pnu-club.com/imported/2010/04/1241.jpg
Logitech V550 Nano Mouse(for Notebook) (http://www.avajang.com/articles/1388/logitech_g110_keyboard/index.asp#thumb)
یک خروجی برای اتصال هدفون یا هدست هم بر روی این صفحه کلید در نظرگرفته شده که بازیکنان می توانند در صورت عدم دسترسی به پنل پشت یا نبود امکان استفاده از پنل جلويي كيس یا هر دلیل دیگری، هدست یا هدفون خود را به این خروجی متصل کنند و از صدایی با کیفیت بالا و بدون اختلال لذت ببرند. اگر از نزدیک به این صفحه کلید نگاه کنید بلادرنگ متوجه کیفیت بسیار بالای مواد مصرفي به کار گرفته شده در این محصول خواهید شد و این دقیقا همان دلیلی است که باعث می شود این محصول در طول زمان کیفیت و زیبایی خود را از دست ندهد. کلیدها بسیار ظریف و دقیق طراحی شده اند و به جرات می توان گفت به هنگام استفاده از این محصول هیچ گاه با مشکلاتی مثل گیر کردن کلیدها یا عدم کارآیی آنها مواجه نخواهید شد. یک قطعه قابل اتصال به قسمت پایینی صفحه کلید هم برای استراحت دست ها و جلوگیری از تحلیل رفتن نیرو در بسته این محصول موجود است که در صورت لزوم می توانید آن را نصب و از آن استفاده کنید. اگر تجربه کار کردن با صفحه کلیدهایی با کیفیت پایین را داشته باشید حتما به این موضوع واقف هستید که بسیاری از تفاوت های بین یک صفحه کلید مرغوب و یک محصول بی کیفیت در طول زمان مشخص می شوند، با توجه به این موضوع و امکانات مذکور قیمت مناسب این محصول هم از نکات مثبت آن به شمار می آید، به طور کلی اگر قصد تهیه یک صفحه کلید با کیفیت را دارید و به خصوص اگر یکی از علاقه مندان بازی های رایانه ای هستید G-110 شرکت Logitech یک انتخاب ایده آل و کاملا حرفه ای برای شما خواهد بود.