PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : يافته‌های تازه از مرگ يك كودك در پرواز كيش – تهران



مژگان
10-13-2010, 10:58 AM
تحقیقات درخصوص مرگ كودكی سه ساله در هواپیمایی كه از كیش به مقصد تهران پرواز می‌كرده، یافته‌هایی تازه در اختیار بازپرس ویژه قتل پایتخت گذاشت.

به گزارش ایسنا، روز 21 شهریورماه سال جاری قاضی محمد شهریاری بازپرس كشیك قتل تهران از طریق گزارش پلیس در جریان مرگ پسر بچه‌ای سه ساله به نام ایمان در هواپیمای پرواز كیش – تهران قرار گرفت و بلافاصله دستورات قضایی لازم را جهت انتقال جسد به پزشكی قانونی و انجام تحقیقات اولیه صادر كرد.

در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد كه این كودك دچار بیماری سرماخوردگی بوده و لحظاتی پس از پرواز، بر اثر خفگی جان باخته است.

بازپرس ویژه قتل با اشاره به تحقیقات بیشتر در مورد این حادثه به ایسنا، گفت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده متوجه شدیم كه خلبان این پرواز روسی بوده و در اولین لحظات، از تغییر حال كودك مطلع شده است.

وی افزود: به دنبال احضار مدیرعامل شركت هواپیمایی كه پرواز متعلق به آن بوده، تحقیق از این شخص آغاز شد و این فرد ادعا كرد كه خلبان به محض اطلاع یافتن از بدحالی كودك، از فرودگاه شیراز تقاضای فرود اضطراری كرده اما فرودگاه به وی اجازه فرود نداده است.

شهریاری با بیان اینكه مدیرعامل این شركت مدعی شده نوار مكالمات خلبان با فرودگاه شیراز موجود است، خاطرنشان كرد: مسوولان شركت هواپیمایی از این جهت مقصرند كه باید تیم پزشكی برای چنین مواردی در هواپیما مستقر باشد، اما ظاهرا در این پرواز، تیم پزشكی حضور نداشته است.

بازپرس جنایی تهران از ادامه تحقیقات در مورد این حادثه خبر داد.