PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کف بینی



مژگان
10-12-2010, 07:29 PM
تاريخچه کف بينی



کف بينی تاريخچه ای قديمی دارد و زادگاه آن شرق باستان است و بعدها با رونق گرفتن داد و ستد و بازرگانی احتمالاً از طريق يونان به کشورهای غربی راه يافت .
کف بینی با ظهور و گسترش دين مسيحيت با آن مخالفت هایی شد و چون آن را نوعی جادوگری میدانستند ممنوع اعلام شد وهر کس را که به کف بينی می پرداخت مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار میدادند و به زندان می انداختند.
در نتيجه از آن به بعد کف بينی توسط کولی ها به حيات خود ادامه داد زيرا آنها در يک جا ساکن نبودند و امکان دستگریشان کمتر بود .
شکل و خطوط کف دست هرکس همانند اثر انگشت او منحصر به فرد است و هيچ دو انسانی را نمیتوان يافت که خطوط کف دست آنها کاملا مشابه باشد.
کف بينان معتقدند که کف دست هر کس اطلاعات بسيار زيادی راجع به شخصيت ، منش ، خصوصيات رفتاری ، مدت عمر و حوادث و وقايعی را که در زندگی فرد رخ میدهد بيان میکند.
بر کف دست هر کس سه خط اصلی وجود دارد که خط زندگی ، خط قلب و خط سر ناميده میشوند.
چون اين سه خط کاملا مشخص و آشکار هستند احتمال هيچ گونه اشتباهی در شناسايی آنها وجود ندارد و در نتيجه تمام کف بينان در مورد اطلاعاتی که اين سه خط به ما میدهند نظرات مشابهی دارند.

مژگان
10-12-2010, 07:30 PM
http://pnu-club.com/imported/2010/10/783.jpg



¤¤¤ ¤¤¤

گاهی اوقات رنگ کف دستان شما میتواند تغییر کند .
اغلب اوقات کف دست سایه ای به رنگ صورتی خواهد داشت اما گاهی نیز بر حسب شرایط زندگی ممکن است به رنگ های دیگری نیز دیده شود که این رنگ میتواند بیانگر وضعیت روحی و جسمی فرد باشد .
در ادامه به بررسی رنگ های مختلف کف دست خواهیم پرداخت ...

کف دست صورتی :
رنگ صورتی رنگ طبیعی کف دست بوده و نشان دهنده این است که فرد حس بسیار خوبی دارد و از نظر سلامتی تندرست بوده و در وضعیت متعادلی میباشد .

کف دست قرمز :
وقتی کف دستان فردی قرمز باشد بدین معناست که او فردی ناراحت و عصبی میباشد و مهمترین دلیلش این است که فرد در محدودیت قرار گرفته و تحت فشارهای روانی قرار دارد .
این فرد باید به خلق و خوی خود بسیار توجه کند و احساس خشونت و مبارزه طلبی را در خود کنترل نماید .
این فرد بهتر است برای رهایی از این حالت و رسیدن به آرامش به ورزش مورد علاقه یا تمرینات آرامش بخشی مانند یوگا ، مدیتیشن و ... روی آورد تا از حالت های منفی رها شود .

کف دست زرد :
وقتی کف دستان فردی به رنگ زرد است این یعنی او در مورد مسئله ای نگران میباشد و مدام در حالت عذاب و پریشانی بسر میبرد .
کف دست بسیار زرد نشان دهنده این است که فرد بسیار منتقد و عیب جو میباشد و گاهی نیز دیگران را مورد تمسخر خود قرار میدهد .
بهتر است این فرد سعی نماید با دیگران بهتر برخورد نموده و با آنها گفتگوی دوستانه ای داشته باشد ، این فرد بهتر است کمتر از مردم توقع داشته باشد که حرف های او را بی چون و چرا اجرا کنند .

کف دست آبی :
رنگ کف دست آبی نشان دهنده این است که فرد درگیری های ذهنی بسیاری دارد و اگر این رنگ رو به کبودی بگذارد یعنی فرد بسیار غمگین ، آشفته حال و ناراحت است .
این فرد بهتر است از تنهایی بیرون آمده و با فردی که مورد اعتماد اوست درد و دل نماید تا از غم هایش کاسته شود .

کف دست سفید :
اگر کف دستان فردی سفید باشد بدین معنی است که این فرد به تنهایی نیاز دارد و حتی ممکن است نخواهد برای لحظه ای هم که شده با کسی صحبت کند .
کف دست بسیار سفید نشان دهنده این است که فرد احساس کسالت و تنبلی بسیار زیادی میکند و احتمال بسیار زیاد دوست دارد تمام روز را در رختخواب خود باقی بماند .

مژگان
10-12-2010, 07:30 PM
http://pnu-club.com/imported/2010/10/784.jpg



¤¤¤ ¤¤¤


شکل کف دست :
شکل کف دست از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا بیانگر شخصیت اصلی هر فرد میباشد و ویژگیهای شخصیتی که توسط کف دست اثبات شده اند بخشی جداناپذیر از زندگی افراد است .
شکل کف دست میتواند حتی بیانگر نوع و نحوه زندگی هر فرد نیز باشد .
کف دست هر فرد بصورت یکی از اشکال مثلثی ، مدور ، مربع ، مستطیل است ، شما نیز کف دست خود را بررسی نمائید و در ادامه توضیحات مربوط به آن را مطالعه نمائید ...

http://pnu-club.com/imported/2010/10/785.jpg

کف دست مثلثی :
اگر کف دست شما به شکل مثلث است پس شما فردی نا ارام هستید .
شما همواره دوست دارید کارهای ماجراجویانه انجام دهید مانند : صعود به کوهستان ، قایق سواری در رودخانه و ...
شما دوست ندارید زیاد در خانه بمانید و مایلید تمام ناشناخته ها را کشف نمائید و همیشه پرکار و پر انرژی هستید .
شما عاشق آزادی هستید و دوست ندارید دیگران به شما امر و نهی کنند ، دوست دارید در همه کارها نفر اول باشید و دیگران همیشه نقش رهبری را به شما بدهند .

http://pnu-club.com/imported/2010/10/786.jpg

کف دست مدور و گرد :
اگر کف دست شما گرد است یعنی شما مایلید تا دوستان زیادی داشته باشید و از حضور در جشن ها و میهمانی ها لذت میبرید .
دوست دارید همواره با افراد جدید ملاقات کنید و با آنها تبادل افکار و اندیشه داشته باشید .
شما دوست دارید به دیگران چه از نظر مالی و چه از نظر روحی کمک کنید و از توجه دیگران به خودتان بسیار خوشحال و شادمان میشوید .
شما همیشه روشنفکرید و دوست دارید زندگیتان را وقف یاری و کمک به دیگران نمائید اما در عین حال از انجام کارهیا یکنواخت و تکراری زود خسته میشوید .

http://pnu-club.com/imported/2010/10/787.jpg

کف دست مربع :
اگر کف دست شما به شکل مربع میباشد پس شما فردی هستید که از بودن در هوای آزاد بسیار لذت میبرید و بیشتر وقتتان را نیز در هوای آزاد سپری میکنید .
معمولا" دارای بدنی قوی بوده و فردی پر تحرک میباشید .
برایتان اهمیتی ندارد که اطرافتان پر از دوست باشد و تنها داشتن چند دوست خوب برایتان کافی و لذت بخش است .
شما مایل نیستید تغییرات زیادی در زندگی خود ایجاد نمائید و اگر بتوانید برنامه ریزی منظمی داشته باشید میتوانید کارهای بسیاری را به انجام برسانید .
شما به احتمال بسیار زیاد فردی ماهرید که توانایی ساخت بسیاری از چیزها را دارد .

http://pnu-club.com/imported/2010/10/788.jpg

کف دست مستطیل :
شما دارای قدرت تخیل بسیار زیادی هستید و احتمالا" خواب های بسیار زیادی تا کنون دیده اید .
شما دارای فکر پویا و خلاقی هستید و بهتر است اندیشه هایتان را هر روز بر روی کاغذ یادداشت کنید و شاید حتی بتوانید شعر یا داستان کوتاهی بنویسید .
برخورد شما با دیگران بسیار گرم و صمیمانه است و فردی بسیار حساس هستید و گاهی ممکن است در برخورد با مسائل بسیار احساساتی شوید .
شما همواره خواهان آرامش در زندگی خود هستید و از بحث و جدل به شدت بیزارید .
شما از گذراندن وقت در تنهایی بسیار لذت میبرید اما در عین حال به اطرافیان بویژه خانواده تان بسیار علاقه مندید و در کل فردی مهربان میباشید .
شما فردی هستید با روحیه ای رمانتیک و در عین حال بسیار هنرمند و خلاق میباشید .

مژگان
10-12-2010, 07:30 PM
http://pnu-club.com/imported/2010/10/22.png



کف بینی و تپه های کف دست


كف بينان قديمي يونان كف دست را به نواحي مختلفی تقسيم كرده اند و هر كدام را با نام يكي از سيارات نامگذاري كرده اند و آنها را داراي معاني خاصي ميدانند و كيفيات و ويژگي هاي مختلفي را به آنها نسبت داده اند .
از جمله تپه خورشيد را مسئول موفقيت و ثمر بخشي ، سياره تير را مسئول علم و دانش و عقل و خرد و تجارت ، سياره مريخ را مسئول شجاعت و جنگندگي و انرژي حيات میدانند.
همچنین سياره ناهيد را مسئول شور و هيجان و عاطفه ، سياره مشتري را مسئول جاه طلبي و قدرت ، سياره كيوان را مسئول حس كنجكاوي و دور انديشي و افسردگي و كره ماه را مسئول احساسات رمانتيك و تخيل دانسته اند.

مژگان
10-12-2010, 07:31 PM
خط سر يا خط نيروهای ذهنی ، مهمترين خط د کف بینی است و نحوه قرار گرفتن اين خط در روی هر دو دست مهم و تعيين کننده میباشد و به طور کلی خط سر در روی دست راست ويژگی تربيتی را در شخص مشخص میکند.
کف بينان متقعدند اگر وضعيت و نحوه قرار گرفتن اين خط در روی دست چپ و دست راست باشد اين شخص دوران اوليه زندگی خود را بدون مشکل و گرفتاری طی کرده و نيروهای مغزی او به گونه طبيعی رشد يافته اند .
چنانچه خط سر در دست چپ يا دست راست نازک يا کلفت ، پر رنگ يا کم رنگ باشد ، آنگاه کف بينان معنای مختلفی را برای آن قائل میشوند ، همين طور اگر اين خط کاملاً صاف باشد يا در دو انتهای ان خميدگی داشته باشد باز هم اطلاعات متفاوتی را در مورد شخص بازگو میکند.

http://pnu-club.com/imported/2010/10/23.png

همانطور که در شکل بالا مشاهده میکنيد خط سر ممکن است در يکی از این سه حالت باشد

الف
خط زندگی را قطع کرده باشد (خط شماره 1 )
ب
بر خط زندگی مماس شده باشد (خط شماره 2 )
پ
با خط زندگی فاصله داشته باشد (خط شماره 3 )

اگر خط سر در کف دست کسی به حالت الف باشد : يعنی خط زندگی را قطع کرده باشد نشانگر آن است که اين شخص آدمی ترسو و محافظه کار است ، صاحب اين دست همچنين ممکن است فردی بسيار حساس و زود رنج باشد که خيلی زود به خشم می آيد و عصبی میشود .
چنانچه سمت چپ اين خط به طرف مچ دست متمايل شده باشد اين فرد به مرور زمان آدمی عصبی تر و حساس تر میشود ولی اگر اين خط از سمت چپ همانطور مستقيم جلو رفته باشد و به طرف مچ دست متمايل نشده باشد بيانگر آن است که فرد مورد نظر به مرور زمان آرامتر شده و میتواند احساسات و عواطف خود را بهتر کنترل کند .

اگر خط سر در کف دست کسی به حالت ب باشد : يعنی ابتدای آن بر خط زندگی مماس شده باشد نشانگر آن است که شخص از اعتماد به نفس ضعيفی در زندگی برخوردار است و دچار نوعی عقده خود حقارت است.
چنين خط سرهايی همچنين برخی اوقات نشانگر افراد عاطفی و بسيار احساساتی است ؛ چنين خط هايی عمدتاً متعلق به آدمهای هنرمند است که از روحيه ای لطيف و ظريف برخوردارند.
خط سر مماس بر خط زندگی اگر در دست چپ متمايل به مچ دست شود نشانگر آن است که در آينده اين خصوصيت رفتاری فرد تشديد میشود و ممکن است به اعتياد روی بياورد ولی اگر خط سر همان طور مستقيم پيش رفته باشد بيانگر آن است که اين فرد به مرور زمان از اعتماد به نفس بيشتری برخوردار شده و بر احساسات خود کنترل بيشتری خواهد داشت .

اگر خط سر در کف دست فرد به حالت پ باشد : يعنی با خط زندگی فاصله داشته باشد بيانگر آن است که وی شخصيتی قائم به ذات و مستقل دارد و از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است و هر هدفی را که در زندگی اتحاذ میکند و با جسارت در راه دستيابی به آن میکوشد .
حال اگر اين خط سر از سمت چپ به طرف پايين ، مچ دست متمايل شده باشد بيانگر آن است که خصوصيت مزبور در فرد از استحکام برخوردار نيست و فقط در برخی مواقع دارای جسارت فکر و اعتماد بنفس قوی است و دارای عملکرد اجتماعی خوبی میباشد .
اما اگر اين خط سر به طور مستقيم جلو رفته باشد و به بالا يا پايين منحرف نشده باشد بيانگر آن است که خصوصيت مزبور به مقدار زياد در فرد وجود دارد و به مرور زمان تقويت نيز خواهد شد .


http://pnu-club.com/imported/2010/10/24.png
همچنين بايد دانست كه چنانچه انتهاي سمت راست خط سر از خط زندگي كاملاً فاصله گرفته باشد بيانگر آن است كه فرد مورد نظر با محافظه كاري و احتياط بيگانه است و در همه امور زندگي خود دست به ريسك و خطر ميزند و با شجاعتي بسيار خواسته هاي خود را دنبال ميكند و فردي بسيار جاه طلب بوده و با شور و هيجان جلو ميرود .

مژگان
10-12-2010, 07:31 PM
خط احساسات از زير انگشت كوچك شروع ميشود و به طرف پايه انگشت اشاره ميرود و بيانگر مكنونات قلبي فرد است و احساسات و عواطف وي را نشان ميدهد .
اين خط نيز ممكن است مسيرهاي مختلفي را طي كند ؛ اگر خط احساسات مسير 4-3-2-1 را طي كرده باشد و به تپه مشتري رسيده باشد بيانگر آن است كه فرد در زمينه عشق داراي احساسات تند و آتشيني است و وقتي كه به كسی دل ميبندد با تمام وجود به او عشق ميورزد و در زندگي همواره به اخلاقيات پايبند است.


http://pnu-club.com/imported/2010/10/789.jpg

اما اگر خط احساسات مسير 5-3-2-1 را طي كرده باشد و به نقطه اتصال انگشت اول و دوم رسيده باشد دلالت بر اين دارد كه فرد داراي عشق و عاطفه اي عميق است ولي آن را با آب و تاب نشان نميدهد و اهل تظاهر كردن نيست.
اما اگر خط احساسات مسير 4-2-1 را طي كرده باشد دلالت بر اين دارد كه فرد كمی خود خواه است و در ابراز عشق و علاقه به ديگران كمي خساست به خرج ميدهد و كمی بدبين و سخت گير است .
و بالاخره اگر خط احساسات مسير 7-3-2-1 را طي كرده باشد و به سمت قسمت پايين تپه مشتری رفته باشد بر اين دلالت دارد كه فرد در زندگی خود دجار يك شكست و ناكامی عاطفی ميشود.





خط احساسات ، خط قلب


به كف دست راست خود با دقت بنگريد و خط احساس را در روي آن پيدا كنيد ؛ سپس ببينيد با كدام يك از تصاوير زير مشابهت دارد و با خواندن تفسيري كه در زير آن آمده است شناخت بيشتری راجع به احساسات و عواطف خود پيدا كنيد.



۱

احساسات عميق و دروني خود را بپذير و حقايق را قبول كن بپذير و از خيالبافی و افكار بلند پروازانه دست بردار
بايد ميان احساسات و عقل خود تعادل برقرار كني و بيش از حد توان ، خود را مديون ديگران نكنی


http://pnu-club.com/imported/2010/10/790.jpg


۲

از طريق تفريح و سرگرمی و انحام كارهای خلاقانه و ذوقی ميتوانی روحيه شاد تری پيدا كنی
بايد خلق و خوی را كمی تغيير بدهی و روابط عاطفی خود را با ديگران گسترش بدهی و از بی احترامی و تحقير ديگران پرهيز كنی




http://pnu-club.com/imported/2010/10/791.jpg

۳

در ابراز احساس خود كمی صرفه جو و مقتصد هستی ؛ بهتر است عواطف و احساسات خود را بيشتر بروز بدهی تا رابطه ات با ديگران لذتبخش تر شود
با فعاليت های گروهی میتوانی اوقات خوشی داشته باشی
تفكر و انديشه صحيح راجع به مسايل باعث ميشود قدم های بعدی را بهتر برداری و پيشرفت كنی


http://pnu-club.com/imported/2010/10/792.jpg

۴

فردی معاشرتی و رفيق باز هستی و از فعاليتهای گروهی لذت ميبری
به تنهايی نميتوانی تصميم بگيری و در هر كاری بايد با ديگران مشورت كنی و ترجيح ميدهی نظر آنها را بدانی
بهتر است چند دوست جديد بگيری و روابط خود را گسترش دهی


http://pnu-club.com/imported/2010/10/793.jpg



۵

با احساسات و عواطف خود همدم و يار هستی
همواره به فعاليت های گروهي و اجتماعي علاقه داری و فقط در مواقعي كه با دوستان خود هستی احساس خوبي داری
سعي كن با كساني كه خيلي زود رنج هستند با سياست و احتياط رفتار كنی




http://pnu-club.com/imported/2010/10/794.jpg

۶

شما از احساسات قوی و نيرومندی برخوردار هستيد و هر اتفاقی كه در دنيای اطراف رخ ميدهد عميقاً حس ميكنيد
وقتی كه احساس كنيد وظيفه ای بر عهده شما گذاشته شده است هرگز از آن شانه خالی نميكنيد
ضمناً از حس رهبری خوبی برخوردار هستيد ؛ فعاليت های گروهی خود را بيشتر كنيد


http://pnu-club.com/imported/2010/10/795.jpg

۷

احتمالاً از نظر احساسی ، رفاقت ، و روابط اجتماعی به سمت كسانی كه با شما تفاوت دارند جذب ميشويد
در برخورد با ديگران سعي كنيد با مهربانی و عطوفت بيشتری رفتار كنيد


http://pnu-club.com/imported/2010/10/796.jpg

۸

شما فردی اجتماعی و برونگرا هستيد و به تقريحات و سرگرميهای بيرون از خانه علاقه داريد
دوست داريد شادی خود را با ديگران تقسيم كنيد و عشق را به اتفاق ديگری بسازيد
بايد كارهای خود را به بهترين وجه انجام دهيد تا راه را بر هر گونه بحث و جدل ببنديد


http://pnu-club.com/imported/2010/10/797.jpg
حالت غیر از اینها

زيبايي ، جذابيت ، صميميت و دوستي به آساني احساسات رويايي و عاشقانه را به دنبال مي آورند و شما هيچ كمبودی از اين نظر نداريد
بسيار تيز هوش و زيرك هستيد ؛ شما بايد احساسات خوب و مثبت خود را با دوستان و علاقمندان خود در ميان بگذاريد
سعي كن صداقت و حس وظيفه شناسي يكي از دوستان خود را مورد تمجيد و ستايش قرار دهی
بايد ارزشهاي انساني و معنوي انسانها را مورد توجه قرار دهي و بر همين اساس راجع به دوستان خود قضاوت كني



------------

مژگان
10-12-2010, 07:33 PM
به کف دستان خود نگاه کنید ، سپس از میان ۹ تصویر زیر تصویری را که به دستان شما شباهت بیشتری دارد انتخاب و شرح کلی کف دست تان را مطالعه نمائید




http://pnu-club.com/imported/2010/10/801.jpg

کف دست شماره یک : شما فردي هستيد كه روابط گسترده اي با دوستان خود داريد ، بسيار معاشرتي و مردم گرا هستيد و از همين رو ميتوانيد ايده ها و افكار خود را با ديگران در ميان بگذاريد.
بيشتر به موضوعات فكري علاقه داريد و عاشق سفر هستيد ؛ خيلي ميل داريد با ديگران ارتباط برقرار كنيد و از تنهايي به شدت بيزار هستيد.
انگار هميشه حرف هاي زيادي براي گفتن داريد و معمولاً نيز آنها را به نحو مطلوبي با ديگران در ميان ميگذاريد ، هر يك از دوستانتان را همچون يك دستگاه ضبط صوت خوب ميدانيد كه حرف هاي شما را ضبط كرده و به ديگران انتقال ميدهند ، همه دلشان ميخواهد به شما نزديك شوند و با شما طرح دوستي بريزيند.
از گشت و گذار در شهرها و سفر به سرزمين هاي ديگر لذت ميبريد ، تفريح ، سرگرمی و بازي روحيه شما را شاداب ميكند و باعث لذت و شادی تان ميشود ، از نظر جسمي نيز در وضعيت خوبي بسر ميبريد و اغلب سالم و تندرست هستيد .

پيشنهاد : بايد به پيام هايي كه ميان شما و يكي از نزديكان رد و بدل ميشود بيشتر توجه كنيد ، اين رابطه ميتواند عاقبت خوبي به همراه داشته باشد.
سعي كن زياد كج خلقي نكنی و با ديگران مهربان و خوشرو باشی ؛ از حرفهاي كنايه آميز و رفتار دو پهلو پرهيز كن زيرا باعث سوء تفاهم ميشود.
همواره بايد براي تمدد اعصاب خود به سفر بروي يا خود را با طراح هاي آموزشي سرگرم كني ، همچنين ميتواني دوستان خود را در لحظات شاد خود شريك كنی.




http://pnu-club.com/imported/2010/10/802.jpg

کف دست شماره دو : شما فردي هستي كه در زندگي بيشتر به فكر شغل و حرفه خود هستي و به ماديات علاقه دای ، با شريك خود سازگاري و توافق خواهی داشت و علايق مشتركي شما را به هم پيوند میدهد ، رابطه شما با او بر اساس تفاهم و همكاري دو جانبه شكل میگیرد.
خيلي به سير وسفر علاقمند هستي و دوست داري مدام به گردش وتفريح بروي ، دوستانت هميشه به كمك شما احتياج دارند و رابطه شما با آنها خوب است.
همه هوش و حواس شما متوجه كار يا تحصيل است و دغدغه ديگري نداري ، به كسي علاقمند خواهي شد و با او ابطه اي عاطفي و ظريف برقرار خواهي كرد كه بسيار شاد يبخش و مطلوب خواهد بود.
به نظر ميرسد آدم صبور و پر طاقتي هستي و با يكي از اعضاي خانواده خود بيش از بقيه صميمت و نزديكي داري و معمولاً در اكثر كارها با همديگر اشتراك نطر داريد ، از نظر سلامت و بهداشت نيز در وضعيت مناسبي قرار داري و اغلب كسالت يا بيماري شما را کمتر تهديد ميكند .

پيشنهاد : ممكن است در خانواده ، محيط كار ، يا مدرسه هيچ كس با شما موافق نباشد ولي شما بايد سعي كني كه خونسردي و متانت خود را از دست ندهی ، در ارتباط با اعضاي خانواده خود بايد صبورتر و با گذشت تر باشي و از مشاجره و دعوا پرهيز كني.
در محيط كار يا در مورد مسايل شخصي نيز بايد خونسردي خود را حفظ كني و از درگيري و اختلاف با ديگران خودداری كنی ، زياد سخت نگير و نگذار مسايل و مشكلات بر قلبت سنگيني كند ، بردباري و گذشت باعث ميشود احساس بهتري داشته باشی.




http://pnu-club.com/imported/2010/10/803.jpg

کف دست شماره سه : در زندگي بيشتر به مسايل شغلي ، تحصيلي يا روابط عاطفي خود با ديگران توجه داري ، شما شخصي هستي كه رفتارهايت غير قابل پيش بيني است.
انكار و ايده هاي زيادي در سر داري ولي انگار براي بيان آنها مشكل داري و دلت نميخواهد آنها را با كسي در ميان بگذاري ، به هر حال صحبت وگفتگو با يك مشاور ميتواند مفيد و سودمند باشد.
سوداي عشقی در سر خواهید داشت و زمانی به ياد فردی میافتيد كه مدتي ممکن است از شما جدا شود و در شهري دور زندگي كند ، از نظر سلامت و بهداشت در وضعيت خوبي به سر ميبريد و كاملاً شاداب و سرحال هستيد.

پيشنهاد : با دوستان و همكاران خود رفتاري با نزاكت و مبادي آداب داشته باش ، ايجاد تفاهم و سازگاري با ديگران چندان هم مشكل نيست.
در ارتباط با طرحي كه ارائه داده اي از جانب يكي از دوستان خود پيشنهادي دريافت ميكني ، بايد با روي باز به نظرات ديگران گوش كني و از آنها سپاسگزار باشي ، براي رسيدن به تفاهم و هماهنگي با ديگران بايد به سهم خود قدم پيش بگذاريد تا موفق شويد.




http://pnu-club.com/imported/2010/10/804.jpg

کف دست شماره چهار : شما فردي هستي كه معمولاً درگير درس و تحصيل ، مسايل خصوصي و يا مشغوليات ذهني خود هستی ولي در درون خود از آرامش برخورداري .
پيشرفت در زندگي باعث شادي و نشاط شما ميشود چون با ديگران برخورد مناسبي داري و از قدرت بيان خوبي نيز برخوردار هستي ؛ معمولاً از جانب اعضاي خانواده ، دوستان و همسايگان مورد لطف و محبت قرار ميگيري و هديه دريافت ميكنی.
رابطه عاطفي شما با دوستتان در وضعيت بسيار مناسب و دلپذيري است ، از لحاظ مالي موقعيت خوبي خواهی داشت و به نظر میرسد كه از هر لحاظ يك فرد حرفه اي و كاردان هستی.

پيشنهاد : شما بايد شادي و نشاط خود را با دوستان خود تقسيم كني ، سعي كن در مورد مشكلات و گرفتاريهاي شخصي ، از هر گونه بحث و مشاجره با ديگران پرهيز كنی ، شما از آن دسته افراد نيستيد كه براي مشكلي كه برايشان بوجود مي آيد راه حلي را در آستين دارند.




http://pnu-club.com/imported/2010/10/805.jpg

کف دست شماره پنج : ظاهراً به نظر ميرسد كه شما از آن دسته افراد هستي كه در مورد مسايل مالي بسيار صبور و پر طاقت هستند ، مشكلي در زندگيتان پيدا میشود كه مدتی فكرتان را به خود مشغول میکند اما برطرف میشود.
احتمالاً به زودي ميفهمي آن كسي كه در محيط كار خود با او آشنا شده اي ميتواند براي شما يك دوست خوب نيز باشد ، اغلب همه توجه ات بر روي تحصيل متمركز است و در ارتباط با عشق ، تحصيلات و كار ، آدم بسيار خوش شانسي هستی ، از لحاظ سلامت و بهداشت نيز در وضعيت خوبی قرار داري.

پيشنهاد : بهتر است به دنبال راهي براي بهبود كارائي خود باشی ، همچنين بايد به مسايل مالي خود بيشتر توجه كنی و محتاطانه تر عمل نمايی ، مواظب دخل و خرج خود باشي و معقولانه تر خرج كن.




http://pnu-club.com/imported/2010/10/806.jpg

کف دست شماره شش : اغلب همه سعي و تلاش خود را بر روي تحقيق در مورد مسايل مالي متمركز میکنی ، خیلی زود به اهداف خود ميرسي و از اينكه موفق ميشوي كار مفيدي انجام دهي خوشحال خواهي شد.
شما آدمي برونگرا و معاشرتي هستي و به فعاليت هاي اجتماعي خيلي علاقه داري اما بايد مراقب خرج و هزينه هاي خود باشي و زياد ولخرجي نكنی.
شما فردي رفيق باز هستي كه هر لحظه دوست جديدي ميگيريد ، رفتاري صميمانه و پر محبت داري و از گسترش روابط خود با ديگران لذت ميبري ، با كسي آشنا ميشوي كه به تدريج به او دل ميبندي و عاشق او ميشوي و اين دوستي و پيوند عاقبت خوشي برايت دارد ؛ در مورد سلامتي و بهداشت نيز بايد بيشتر مراقب خود باشيد.

پيشنهاد : در مورد بهداشت و سلامت خود بايد بيشتر مراقب باشي ، اگر مواظب دخل و خرج خود نباشي و در اين مورد عاقلانه عمل نكني آنگاه ممكن است هر چه در مي آوريد يك شبه خرج كني و دچار مشكل مالي شوي ، به هر حال بايد مشكلات مالي خود را به نحو مطلوبي حل كني تا به آرامش برسي.




http://pnu-club.com/imported/2010/10/807.jpg

کف دست شماره هفت : در زمينه ارتباطات خود با ديگران ، آدم خوش شانسي هستي و روابط خوبي با مردم برقرار ميكني ، ضمناً آدم خوش سفري نيز هستي و از اين لحاظ نيز شانس با شما همراه است.
در روابط عاطفي خود با ديگران بارها قلبت ميشكند و در عشق شكست ميخوري ولي اهميت نميدهي و دوباره دل در گرو عشق جديدي میسپاري ، در اين ماجرا ممكن است بعضی ها به شما حسادت بورزند.
خيلي دوست داري براي انجام مأموريت به سفر بروي و خلاصه از يكجا ماندن نفرت داري ، به عشق در يك نگاه اعتقاد داري ، از نظر سلامت در وضعيت خوبي به سر ميبري.

پيشنهاد : بايد كمي خويشتندار و صبور باشي و خونسردي خود را از دست ندهي ، نبايد بر سر مسايل جزيي با دوستان خود درگير شوي ، اگر متانت خود را حفظ كني با دوستان و رفقاي خود اوقات خوشي خواهي داشت.
به درك شهودي و مبتني بر حدس و ابهام خود ايمان داشته باش ، اجازه نده يك موضوع خانوادگي شما را از پا بيندازد ، در ابتدا ممكن است عصباني و بعد گيج و آشفته شوي ، به زمان نياز داری تا بتوانی راه حل مناسبي براي مشكلات خود در خانه ، مدرسه يا محيط كار پيدا كنی.




http://pnu-club.com/imported/2010/10/808.jpg

کف دست شماره هشت : اين كف دست براي شما خوش شانسي مي آورد ، به نظر ميرسد آدم شاد و بانشاطي هستي ، شما دوست داري اوقات خوش خود را با دوستان خود تقسيم كني و عاشق گردش و سفر هستيد و از يكنواختي و تكرار بدت مي آيد.
در زمينه عشق ، كار و مسايل مالي خيلي خوش شانس هستيد ، در قلب خود فقط يك نفر را داري كه به او بسيار علاقمندي ، در راه علم و دانش تلاش كن ، از نظر سلامت و بهداشت نيز در وضعيت مطلوبي قرار داري.

پيشنهاد : لزومي ندارد با كسي كه از هيچ نوع خرد و منطقي پيروي نميكند وارد بحث و جدل شوي ، در حيطه شغل و حرفه ، به اندازه قدرت و توان خود مسئوليت قبول كن ، زياده روي در كار ممكن است به شما آسيب بزند ، شما در زمره كساني هستيد كه به عشق در يك نگاه اعتقاد داري ، سفرهاي غير قابل انتظاري در پيش داري.




http://pnu-club.com/imported/2010/10/809.jpg

کف دست شماره نه : خطوط كف دست شما نشان ميدهد كه بايد در ارتباط با روابط عاطفي خود كمي صبور و خويشتندار باشي ، ممكن است هيچ كس با شما موافق نباشد اما در زمينه شغل و حرفه خود قابليت هاي بسياري داري و از لياقت و شايستگي خوبي برخورداري.
دوست داري افكار و ايده هاي خود را با دوستان خود در ميان بگذاري و از اين كار لذت ميبري ، در حيطه شغل خود با يك فرصت طلايي روبرو ميشوي كه براي پيشرفت شما بسيار مهم است ، در ارتباط با كار و مسايل مالي خيلي خوش شانس هستيد ؛ از نظر بهداشت و سلامت در وضعيت بسیار خوبي قرار داري.

پيشنهاد : در محيط كار خود سعي كن با ديگران مهربان و صميمي باشي ، اگر به كار خود فكر كني و به راه هاي پيشرفت در شغل خود بينديشي بدون شك پله هاي ترقي را طي خواهي نمود ؛ به احتمال زياد با يك ماجراي عشقي جديد روبرو خواهيد شد.
محيط خانه براي شما آرامش بخش است بنابراين سعي كن آن را تزئين كني و آنجا را مركز فعاليتهاي خود بداني ؛ يكي از دوستانتان شما را مورد حمايت خويش قرار ميدهد.

مژگان
10-12-2010, 07:33 PM
http://pnu-club.com/imported/2010/10/810.jpg


مقدمه ای بر خطوط کف دست

خطوط کف دست بوسیله امواج مغزی ایجاد میشود و نقطه ضمیر ناخود اگاه است .
تصور کنید که هر یک از این خطوط رودخانه در حال حرکت میباشند و هر چه این خطوط عمیق تر و گسترده تر باشند میتوانند قدرت بیشتری به شما ببخشند و این بدان معناست که انرژی های انها در زندگی فرد قوی تر خواهد بود .
بعنوان مثال اگر خط هوای دست شما عمیق باشد نشانگر این است که شما بیشتر وقت خود را صرف تفکر میکنید .

اصول صحیح کف بینی :
¤ شما و فردی که کف بینی را روی او انجام میدهید باید در کنار هم بنشینید .
¤ هر دو شما باید در وضعیت راحتی قرار داشته باشید .
¤ از شخص مورد نظرتان بپرسید که آیا چپ دست یا راست دست است ، به هر دو دست باید نگاه کنید اما بیشتر توجه تان باشد به دست اصلی فرد باشد .
¤ برای خواندن صحیح کف دست به نور کافی نیاز دارید که میتوانید برای این منظور از نور خورشید یا نور چراغ قوه استفاده نمائید .
¤ کار کف بینی را در مکانی آرام و خصوصی انجام دهید .
¤ همیشه پس از خواندن کف دست سکوت کنید و به جز فرد مورد نظرتان به کسی چیزی نگوئید .
¤ همیشه برای انجام کار کف بینی یک ذره بین مورد نیاز است .
¤ در زمان کف بینی تنها بروی دست فرد تمرکز کنید و از صحبت درباره مسائل جانبی و اضافه خودداری کنید و تنها از چیزی حرف بزنید که بروی دستان او میبینید .
¤ هموار صادق و راستگو باشید تا مردم به شما اعتماد داشته باشند .
¤ این کار را برای کمک و آگاهی رساندن به دیگران انجام دهید و نه برای پز دادن و خودنمایی تا در این کار شاهد پیشرفت خود باشید .

مژگان
10-12-2010, 07:34 PM
¤¤¤ ¤¤¤


کف دست و انگشتان ما حاوی استعداد ها و توانایی های ماست و شست دست نیز همانند یک موتور یا ایستگاه قدرت است که میتواند موجب احیای این استعدادها شود .
نکته : شما تنها با تلاش و تمرین مداوم و بررسی دست های متعدد خواهید توانست در مورد چاقی ، لاغری ، بلندی و کوتاهی شست دست نظر بدهید .
اگر مشخص کردن دقیق نوع شست دست برایتان مشکل است نگران نباشید زیرا این کار همانطور که گفته شد با تمرین و ممارست آسان خواهد شد .




¤¤¤ بررسی انواع شست دست ¤¤¤


http://pnu-club.com/imported/2010/10/811.jpg

شست چاق :
شست چاق نشانگر طبیعت عصبانی فرد است ، همچنین فردیکه دارای شست چاق و پهن است از نظر امور جن سی دارای قدرت بالایی میباشد .

http://pnu-club.com/imported/2010/10/812.jpg

شست لاغر :
فردی که دارای شست لاغر میباشد فردی آرام و خجالتی است .

http://pnu-club.com/imported/2010/10/813.jpg

شست بلند :
فردی که دارای شست بلند میباشد شخصی آرام و دقیق است و به شدت پیگیر کارها و مسئولیت های خود میباشد .

http://pnu-club.com/imported/2010/10/814.jpg

شست کوتاه :
فردی که دارای شست کوتاه میباشد فردی عجول است که همواره دوست دارد کارهایش را به سرعت انجام دهد .

مژگان
10-12-2010, 07:34 PM
http://pnu-club.com/imported/2010/10/25.png



¤¤¤ ¤¤¤

اگر به كف بيني علاقه داشته باشيد لابد خطوط مربوط به ازدواج را هم در كف دست ميشناسيد.
اين خطوط كه در تصوير فوق به رنگ قرمز نمايش داده شده اند، خطوطي افقي هستند كه در مرز ميان كف و پشت دست بين انگشت كوچك تا خط قلب (خط مشكي ممتدي كه در پايين خطوط قرمز و موازي با آنها مي بينيد) قرار دارند.
تعداد اين خطوط قرمز، نمايشگر تعداد ماجراهاي جدي مربوط به ازدواج شماست كه ازيك خواستگاري جدي اما ناكام مانده تا نامزدي به هم خورده و ازدواج ها را شامل ميشود.
اگر خط ازدواج در انتها روي كف دست به سمت پايين متمايل شود، به اين معني است كه شما بيشتر ازهمسرتان عمر خواهيد كرد و اگر به بالا متمايل باشد يعني هرگز ازدواج نخواهيد كرد!
نکته : البته این مطالب ۱۰۰ درصد قابل تایید نیست و خطوط دیگری که در کف دست وجود دارد میتواند باعث تغییرات زیادی در سرنوشت فرد شود .

مژگان
10-12-2010, 07:35 PM
کف بینی و خطوط کف دست






خط سرنوشت


خط تقدير يا خط سرنوشت يكي از مهمترين خطوط كف دست است كه در برخي افراد از همان بدو تولد بر كف دست آنها ظاهر ميشود و در ديگران سال ها بعد به وجود می آيد .
در برخی از افراد پر رنگ و واضح و در برخی نیز كمرنگ و نامشخص است ولی به هر حال اين خط بازگو كننده تقدير و سرنوشت فرد در زندگيست و ممكن است به چهار حالت زير ظاهر شود :



حالت اول

خط سرنوشت ممكن است از نقطه اي واقع بر خط زندگی شروع شده و به طرف انگشتان صعود كند
در اين حال بخت و اقبال و محيط زندگي تأثير قاطعي بر سرنوشت فرد ندارند
بلكه اين اراده و همت خود اوست كه تعيين كننده مسير سرنوشتتش ميباشد و هيج شخص يا عاملي نمي تواند در سرنوشت او دخالت كند

http://pnu-club.com/imported/2010/10/815.jpg

حالت دوم

خط سرنوشت ممكن است از ناحيه مچ شروع شده و به طرف انگشتان صعود كند
در اين حالت معمولاً فرد داراي بخت و اقبال خوبي در زندگي خواهد بود و سرنوشت او را به سمت سعادت و نيكبختي سوق ميدهد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/816.jpg

حالت سوم

اگر از خط سرنوشت پاره اي به سمت تپه تير متمايل شده باشد بيانگر آن است كه فرد براي كسب موفقيت در زندگي بايد به سمت فعاليتهاي مشخصي از قبيل تجارت و بازرگاني يا كسب علم و مدارج دانشگاهي حركت كند
اما اگر از خط سرنوشت ، پاره خطي به سمت تپه خورشيد صعود كرده باشد بيانگر آن است كه فرد در زندگي بسيار خوش اقبال بوده و به هر آنچه كه مي خواهد دست خواهد يافت
اما اگر از خط سرنوشت پاره خطي به سمت مشتري پيشروي كرده باشد نشانة بسيار خوبي براي موفقيت در زندگي مي باشد و دلالت بر اين دارد كه فرد در زندگي به شهرت و معروفيت دست ميابد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/817.jpg
http://pnu-club.com/imported/2010/10/818.jpg

حالت چهارم

خط سرنوشت ممكن است از وسط كف دست شروع شده و به طرف انگشتان صعود كند
اين حالت بيانگر آن است كه شخص در زندگي خود براي دستيابي به سعادت و نيكبختي بايد به مبارزه اي جانانه بپردازد و براي كسب موفقيت بر موانع و مشكلات زيادي غلبه كند
يعني سرنوشت و تقدي او به همت خودش بسته است و به اتكاي سعي و تلاش خويش ميتواند سرنوشت خود را تعيين كند

http://pnu-club.com/imported/2010/10/819.jpg


به كف دست راست خود بنگريد و ببينيد خط سرنوشت شما مشابه كدام يك از خطوط زير است ؛ آنگاه تفسير مربوط به آن را بخوانيد تا راجع به خودتان شناخت بيشتری كسب كنيد ...


۱

سرنوشت شما با انجام برخی تغييرات ضروری در زندگيتان و همراه كردن ديگران با خود ، دگرگون میشود و به سعادت و نيكبختي خواهد رسيد
از شايعه پراكني يا گوش كردن به شايعات و حرف های بی اساس پرهيز كنيد


http://pnu-club.com/imported/2010/10/820.jpg
۲

با برنامه ريزي صحيح و اقدام به موقع میتوانيد سرنوشت خود را تغيير دهيد و به موفقيت و كاميابی برسيد
بايد از تلف كردن انرژی خود پرهيز كنيد و به خود سستي راه ندهيد . پر تلاش و كوشا باشيد


http://pnu-club.com/imported/2010/10/821.jpg
۳

سرنوشت زندگی و حرفه شما بستگي به ارتباطات اجتماعی و همكاری و تعادل شما با ديگران دارد
نبايد بيش از حد توان كار كنيد همچنين نبايد به قابليت ها و ارزش های دوستان خود بی اعتنا باشيد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/822.jpg
۴

سرنوشت شما به همكاری و تعادل با اشخاص مهم بستگي دارد و برای پيشرفت در كار بايد تدابير جديدی اتخاذ كنيد
از درگير كردن خود در مشكلات ديگران احتراز كنيد و کمی به فكر خود باشيد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/823.jpg
۵

سرنوشت شما بستگي به انجام برخی تغييرات ضروری دارد
برای كسب پول و ثروت بايد به منابع جديد فكر كنيد و از استعدادها و قابليتهای خود كمك بگيريد و زندگی خود را به بطالت نگذرانيد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/824.jpg
۶

سرنوشت شما بستگي زيادی به فعاليت های اجتماعی شما دارد و بايد سعي كنيد برای ديگران مفيد و سودمند باشيد
باید روش های جديد و مؤثری را برای انجام كارها ابداع كنيد و نبايد اجازه دهيد كه استعدادها و قابليت های شما به هدر رود


http://pnu-club.com/imported/2010/10/825.jpg
۷

سرنوشت شما در گرو مشورت با افراد مسن و با تجربه است و در چنين حالتي ميتوانيد با قاطعيت و نيروي بيشتري به انجام كارهاي خود بپردازيد
اما بايد از نتيجه گيری های عجولانه پرهيز كنيد و فرصت های شغلي خوب را از دست ندهيد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/826.jpg
۸

سرنوشت شما بستگي به حفظ موقعيت خودتان دارد و بايد سعي كنيد وضع موجود را حفظ كنيد و كمتر دست به تغييرات بزنيد
البته در انجام كارهای ضروری كوتاهی كنيد همچنين از رفتار تند و خشن با ديگران پرهيز نماييد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/827.jpg
۹

سرنوشت شما بستگي به عملكرد خودتان دارد
بايد رهبری و كنترل كردن امور را تمرين كنيد و از تعجيل در كارها بپرهيزيد و سعي كنيد دچار افراط و تفريط نشويد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/828.jpg
۱۰

سرنوشت تان بستگي به ايمان شما به آينده دارد
بايد به منابع جديدی برای كسب در آمد فكر كنيد و شگردهای جديدی را در حيطه كار و حرفه خود به كار ببنديد تا پيشرفت كنيد
سياست های مالی غلط خود را كنار بگذاريد و در مورد آنها لجاجت به خرح ندهيد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/829.jpg
۱۱

اعتماد به نفس را در خود تقويت كنيد و اوضاع و شرايط را بهبود ببخشيد تا سرنوشتتان تغيير كند
از درگيری و اختلاف نظر با قوم و خويش همسر خود اجتناب كنيد زيرا پايان خوشی ندارد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/830.jpg
۱۲

سرنوشت شما بستگي به عوامل مختلف و بخصوص عملکرد خودتان دارد
همچنين در مورد تصميم گيری راجع به موضوعاتی كه راحع به آنها چندان شناختي نداريد بايد به حدس و گمان متوسل شويد ، سرمايه مالی خود را به مخاطره نيندازيد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/831.jpg
۱۳

سرنوشت شما با انجام تغييرات و يافتن روشهای كار آمدتر در شغل خود تغيير خواهد كرد
بايد سعي كنيد مسئوليتهايی را كه بر عهده میگيريد به نحو احسن انحام دهيد و از سهل انگاری در كار بپرهيزيد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/832.jpg
۱۴

بايد سعي كنيد با كسانی كه شما در مورد حمايت قرار داده اند دلسوز و مهربان باشيد
اعتماد به نفس خود را بالا ببريد و اشتباهات گذشته خود را تصحيح كنيد تا سرنوشت تان تغيير كند
در هنگام تصميم گيری ترديد به خود راه ندهيد و از محافظه كاری بيش از حد پرهيز كنيد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/833.jpg
۱۵

سرنوشت شما بستگي به برنامه ريزی هايتان ، همراه كردن ديگران با خود ، و همياری و تعاون با ديگران دارد
نبايد بيش از حد توان خود كار كنيد ، خستگي و كار زياد تأثير منفي به همراه دارد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/834.jpg
۱۶

برای تغيير سرنوشت بايد در كار و زندگی خود تغييرات ضروری به عمل بياوريد و خود را با سيستم های كار آمدتر سازگاركنيد
از بدبيني و منفي بافی احتراز كنيد و با ديد مثبت قدم به جلو بگذاريد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/835.jpg
۱۷

برای تغير سونوشت خود بايد روش زندگی خود را تغيير دهيد و با ديگران بيشتر معاشرت كنيد و به آنها ياری برسانيد
به آينده ايمان داشته باشيد و از افراط و زياده روی در هر كار بپرهيزيد و حد تعادل را حفظ كنيد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/836.jpg
۱۸

شما آدم صرفه جو و با تدبيری هستيد و خود را با تغييرات هماهنگ ميكنيد
برای تغيير سرنوشت خود بايد افق های ديد خود را وسعت ببخشيد و از ايجاد تنش و درگيری با همكاران خود پرهيز كنيد و به شايعات بی اساس گوش نكنيد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/837.jpg

مژگان
10-12-2010, 07:35 PM
http://pnu-club.com/imported/2010/10/838.jpg






خط زندگي يا خط حيات ، خطي خميده است كه بر دور پايه انگشت شست چرخيده و در روي يك رگ خوني قرار گرفته است كه با قلب ، شكم و ديگر دستگاههاي حياتي ارتباط دارد .
از روي خط زندگي ميتوان ميزان طول عمر فرد ، همچنين وضعيت سلامتي يا بيماري او را در دوره هاي مختلف زندگي مشخص كرد .


http://pnu-club.com/imported/2010/10/839.jpg


اگر خط زندگي صاف و بدون شكستگي و واضح و عميق باشد نشانگر سلامتي و طول عمر فرد است و در صورتيكه اگر كمرنگ و سطحي و توأم با شكستگي باشد دلالت بر ضعف مزاج فرد ميكند .
اگر اين خط به شكل زنجيري باشد و پيچ و خم هاي ريز داشته باشد نشانگر ضعف و عدم سلامتی فرد است .


http://pnu-club.com/imported/2010/10/840.jpg
اگر خط زندگي به طرف تپه ناهيد برود و آن را باريك و كوچك كند نشانگر كمبود نيرو و ضعف شهوت غريزي است ولي اگر طوري به طرف تپه ناهيد برود كه اين تپه منطقه بزرگ و نسبتاً وسيعتري را شامل شود بيانگر آن است كه فرد داراي نيروي غريزي و شور و شهوت قدرتمندي است .


http://pnu-club.com/imported/2010/10/841.jpg
اگر خط زندگي از سمت راست بيشتر به سمت تپه مشتري كشيده شود دلالت بر اين دارد كه فرد كنترل ببيشتري بر خود دارد و داراي جاه طلبي بيشتري است .


http://pnu-club.com/imported/2010/10/842.jpg
اگر خط زندگي از سمت راست به درون تپه مريخ نفوذ كند نشانگر آن است كه فرد از اعتماد به نفس كمتري برخوردار است و در كارهاي خويش چندان پيگير نيست .


http://pnu-club.com/imported/2010/10/843.jpg
خط بهرام : خط بهرام در داخل تپه ناهيد و در نزديكي خط زندگي قرار گرفته است و فقط در برخي از دست ها ديده ميشود و بيانگر نيروي حياتي بسيار زياد و مقاوم بودن فرد در مقابل بيماريهاست .
كساني كه خط بهرام بر كف دست آنها وجود داشته باشد افرادی بسیار شجاع و دلير هستند كه از هيچ چيز باك ندارند و همواره به استقبال خطر ميروند و از نيروي زندگي بسيار فراواني برخوردار ميباشند.





در تصاوير زیر انواع ۲۴ مدل مختلف کف دست و خط زندگي را مشاهده ميكنيد ، با دقت به آنها بنگريد و ببينيد كدام يك از اين تصاوير با كف دست راست شما مشابهت بيشتري دارد ، بعد از انتخاب تصوير مورد نظر ، تفسيري كه در زير آن نوشته شده است بخوانيد تا نسبت به خود شناخت بيشتري پيدا كنيد .



۱

بطور كلي عمر طولاني و درازي خواهيد داشت و زندگيتان همواره رو به پيشرفت و تعالي خواهد بود اما فراموش نكنيد در مواقع نياز بايد به ديگران كمك كنيد


http://pnu-club.com/imported/2010/10/844.jpg
۲

شما فردي هستيد كه معمولاً كارهاي خود را با شتاب و عجله انجام ميدهيد و اصولاً شخصي كم حوصله و بي صبر هستيد ، از بحث و گفتگو با ديگران لذت ميبريد و دوست داريد افكار و ايده هاي خود را با ديگران در ميان بگذاريد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/845.jpg
۳

خط زندگي شما نشان ميدهد كه اگر فقط به فكر خودتان باشيد آنگاه در زندگي با مشكلات عده اي مواجه خواهيد شد بنابراين بهتر است به نيازها و خواسته هاي ديگران نيز فكر كنيد و نسبت به ديگران بي اعتنا نباشيد


http://pnu-club.com/imported/2010/10/846.jpg
۴

زندگي پر و پيمان و مرفهي خواهيد داشت و سود و منفعت زيادي از جانب يكي از دوستانتان به شما خواهد رسيد اما براي زندگي خود بايد هدف ارزشمندي را در نظر بگيريد و با همة توانايي در راه رسيدن به آن بكوشيد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/847.jpg
۵

در طول زندگي ممكن است با افراد خانواده و يا همكاران خود دچار اختلاف نظر شويد و اين امر احتمالاً منجر به درگيري و برخورد شود ، هر چه بيشتر خوشبختي را در خود تقويت كنيد فرصت هاي بيشتري براي رفع اختلافات خود با ديگران بدست خواهيد آورد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/848.jpg
۶

اگر در انجام كارهاي خود تعلل و سستي به خود راه ندهيد و به موقع شروع كنيد ، آنگاه در رقابتهاي يك زندگي يك گام جلو خواهيد بود ، بايد كمي جاه طلبي داشته باشيد و با همت و تلاش به خواسته هاي خود دست يابيد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/849.jpg
۷

در انجام هدف هاي كوتاه مدت موفق خواهيد بود بنابراين براي توفيق در زندگي بهتر است اهداف بلند مدت خود را به چند مرحله تقسيم كنيد تا انجام آنها بهتر ميسر شود و مواردي را كه ممكن است پيشرفت شما را به تأخير بيندازد از برنامه زندگي حذف كنيد


http://pnu-club.com/imported/2010/10/850.jpg
۸

در برخي معاملات و داد وستد هايي كه در زندگي خواهيد داشت ممكن است با مشكلاتي روبرو شويد ولي در هدف هاي عمده شغلي خود موفق خواهيد بود ، شما بايد با افراد خانواده ، همكاران و دوستان خود فعاليت هاي مشترك بيشتری داشته باشيد


http://pnu-club.com/imported/2010/10/851.jpg
۹

در زندگي شانس به شما لبخند ميزند و يك فرصت طلايي براي پولدار شدن نصيبتان ميشود اما ممكن است در خرج كردن آن ، كمي دچار شتابزدگي و افراط شويد ، در ارتباط با پول بايد هوشيارانه تر عمل كنيد و احتياط را از دست ندهيد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/852.jpg
۱۰

زندگي شما از نظر خانوادگي و كسب مال و ثروت توأم با موفقيت و رضايت خواهد بود اما از نظر سرمايه گذاري مالي بايد محتاط باشيد چون خطراتي شما را تهديد ميكند ، فكرتان رابايد راجع به چيزي كه در نظر داريد بخريد تغيير دهيد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/853.jpg
۱۱

موفقيت هاي غير منتظره اي در زندگي تان رخ خواهد داد ، يك موفقيت غير عادي برای پولدار شدن بدست خواهيد آورد كه بايد به خوبي از آن استفاده كنيد اما در زمينه كار و حرفه با مشكلات و دشمنی هايي روبرو خواهيد شد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/854.jpg
۱۲

خط كف دست شما نشان ميدهد كه در زندگي تان در رابطه با يكي از دوستان خود يا يكي از فرزندان تان دچار مشكل ميشويد ولي خوشبختانه اين مشكل رفع ميشود ، سعي كنيد در ارتباط با دوستان و بچه ها رفتار ملايم تری داشته باشيد و با آنها بيشتر رفت و آمد كنيد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/855.jpg
۱۳

در يك معامله مخاطره آميز احتمالاً شانس مي آوريد و زندگيتان سر و سامان ميگيرد ، برخي تفريحات و سرگرمي ها شما را به طرف خود جذب ميكنند ، در ارتباط با شغل و حرفه يا مسايل خانوادگي خود ممكن است به نوعي دردسر و گرفتاری دچار شويد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/856.jpg
۱۴

پيشرفت و ترقی در زندگی ممكن است دير به سراغتان بيايد اما اميد خود را از دست ندهيد چون بلاخره بخت و اقبال به شما لبخند میزند ، خود را آماده كنيد و كاملاً گوش به زنگ باشيد تا زمانی كه شانس در خانه تان را زد از آن بهره بگيريد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/857.jpg
۱۵

در زندگی به پيشرفت های مالی شگفت انگيزی دست ميابيد و به رفاه و سعادت میرسيد اما بايد در مورد مسايل مالی كاملاً محتاط باشيد و با خردمندی تصميم بگيريد و گرنه دچار ضررهای جبران ناپذير میشويد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/858.jpg
۱۶

به طور کلی از زندگی خوبی بهره مند خواهيد شد و اين موفقيت ها عمدتاً در زمينه فعاليتهای اجتماعی و شغلی شما خواهد بود ، ولی به مدد همين پيروزی ها ، زندگيتان نيز توأم با نيکبختی و سعادت خواهد شد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/859.jpg
۱۷

احتمالاً در ارتباط با مسايل و موضوعات دچار مشكلاتی میشويد اما شما به كمك ذهن خلاق و نوآور خود میتوانيد بر مشكلات غلبه كنيد و در زمينه شغل و حرفه خود نيز موفق باشيد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/860.jpg
۱۸

خيلي معاشرتی و اجتماعی هستيد و بيشتر وقت و زندگی خود را با رفقا و دوستان خود ميگذرانيد و زندگی شما بدون ديگران معنا ندارد ، از همين رو بايد در انتخاب دوستان خود بسيار مراقب باشيد تا دچار دردسر و گرفتاری نشويد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/861.jpg
۱۹

در زندگی بسيار محبوب ديگران خواهيد بود و همه خواهان ايجاد دوستي با شما هستند و اين موضوع فرصت خوبی برای شما ايجاد میكند تا بهتر بتوانيد براي آينده خود برنامه ريزی كنيد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/862.jpg
۲۰

در زندگی ممكن است به راحتی نتوانيد تصميم بگيريد از همين رو بهتر است كه با ديگران به مشورت بپردازيد و نظر آنها را در مورد مسايل خود جويا شوید ، با درگير كردن خود در مسايل مختلف زندگی، كم كم با‌ تجربه تر میشويد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/863.jpg
۲۱

زندگی شما عمدتاً در زمينه هنرهای نمایشی مانند سينما ، تئاتر ، راديو ، تلويزيون و ... جريان دارد و هر لحظه آماده به نمايش در آوردن يك فكر و ايده هستيد ، اين حرفه ، موقعيت خوبی را در اختيار شما قرار میدهد تا بتوانيد افكار و نظريات خود را به اطلاع ديگران برسانيد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/864.jpg
۲۲

از لحاظ اجتماعی و مالی ، با موفقيت های خوب و مساعدی روبرو خواهيد شد ، هشيار باشيد و از آنها به خوبی بهره بگيريد ، راجع به يكي از روابط اجتماعی خود بيشتر فكر كنيد چون در ارتباط با شغل و حرفه شما امتياز خوبی محسوب میشود

http://pnu-club.com/imported/2010/10/865.jpg
۲۳

در زندگي خود احتمالاً با آدم های جالبی آشنا خواهيد شد ، شما همچنين به فعاليتهای ذهنی اهميت زيادی میدهيد و افكار و احساسات خود را به خوبی بيان كنيد و از اين طريق ديگران را تحت تأثير قرار دهيد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/866.jpg
۲۴

زندگي شما بستگی به معامله و مذاكره ای دارد كه خود بايد شروع كنيد ، در يك ميهمانی مهم كه در ارتباط با همان معامله است و بايد با درايت و تيز هوشی عمل كنيد و با روشی منصفانه و معقول وارد مذاكره با طرف مقابل شويد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/867.jpg

مژگان
10-12-2010, 07:36 PM
به كف دست راست خود توجه كنيد و خط عشق را در روي آن پيدا كنيد ، سپس به تصاوير زير بنگريد و ببينيد كف دست شما به كدام يك از اين تصاوير شبيه است ، آنگاه با خواندن تفسير آن در مورد حس عشق در وجود خود شناخت بيشتري پيدا كنيد .


۱

خط عشق در كف دست تو چنين ميگويد كه بيش از يك هوا خواه و ستايشگر خواهي داشت اما از اين موضوع نبايد زياد هيجان زده شوي چون بهر حال ، عشق و دلبستگي عميق و صميمانه يك نفر ، معناي عميقتري دارد
بنابراين سعي كن همه وقت خود را به عشق فعلي خود معطوف كني ولي اگر تنها هستي و هنوز كسي در زندگيت پيدا نشده است به جرقه هاي كوچك عشق و عاطفه كه در اطراف زندگي ات گهگاه روشن ميشود بيشتر توجه كن
به شخصي كه به تازگي در آن احتمالاً علاقمند شده اي و ممكن است او نيز همين احساس را نسبت به تو داشته باشد


http://pnu-club.com/imported/2010/10/868.jpg
۲

در زمينه عشق بسيار نيرومند مستحكم هستي و مجنون وار عاشق هستی
به نظر ميرسد تنها یک نفر عشق زندگی توست ، سعي كن روابط عاطفي خود را پاك و صميمانه نگهداری و همين طور پيش بروی
بعضي اوقات يار محبوب باعث غم و اندوه و ناراحتي تو ميشود ولي تو محكم در جاي خود ايستاده اي و مواضع را از پيش پاي بر ميداری
اين قدر در مورد يار محبوب خود سختگير نباش و بردباري و صبوری پيشه كن


http://pnu-club.com/imported/2010/10/869.jpg
۳

تو فرد دوست داشتني و جذابي هستي و به طور همزمان دو محبوب يا خواستگار خواهی داشت
اما محبوب تو فردی آزاد است و سخت ميتواني آن را كنترل كنی و به دام اندازی ، محبوب تو آدم عجيب و غريبي است و ديگران او را به سختي درك ميكنند
ميل داري در زمينه عشق بيشتر تجربه كسب كني با ظرافت ها و جذابيت هاي آن بيشتر آشنا شوی ، البته به خوبي نيز از عهده اين كار بر مي آيی
به هر حال قبل از آنكه در ارتباط با دو محبوب خود تصميم بگيری بهتر است آنها را با يكديگر مقايسه كني و بيشتر از هر چيز به اين بينديشي كه از عشق چه چيز ميخواهی
او هنوز تو را دوست دارد و كس ديگري جز تو در زندگي اش نيست


http://pnu-club.com/imported/2010/10/870.jpg
۴

تو واقعاً آدم دوست داشتني و جذابي هستي ، روابط تو با ديگران نيز بسيار خوب است و همه به دور تو مي چرخند و دوستت دارند
شانس نيز با آنها يار است چون رفتارهای تو را به خوبي درك ميكنند بنابر اين همه چيز به تو وابستگي دارد كه كدام يك از آنان را به عنوان محبوب و يار خود برگزينی
بايد در هنگام صحبت راجع به عشق كاملاً محتاط و دقيق باشي چون بعضي از دوستداران تو ممكن است آن معنايي را كه از عشق ارائه ميدهي درك نكنند
به هر حال انتخاب عشق راستين در زندگي ، براي تو يك معضل بسيار بزرگ است


http://pnu-club.com/imported/2010/10/871.jpg
۵

تو خيلي دوست داري كه يار جديدی پيدا كني و روابط محبت آميز و عاشقانه را تجربه كني و آدم مهربان ، دوست داشتني و جذابي هستي و دوستان زيادی داری
هدف تو از عشق و دلبستگي فقط ازدواج نيست بلكه از اين طريق ميخواهي ياد بگيري كه زندگي خود را وقف ديگران كني و روابطي پايدار و صميمي با آنها بر قرار كني
بايد مراقب گفتار و رفتار خود باشي و بداني با چه كسي پيوند دوستي برقرار مي كني تا كار شما به بحث و مشاجره كشيده نشود ، همين طور بايد به دنبال كليدي براي درك انديشه هاي نهاني افراد باشي تا فريب رفتار ظاهري آنها را نخوری

http://pnu-club.com/imported/2010/10/872.jpg
۶

شما همواره قصد داری عشق را افسار زده و در اختيار خود بگيری و دائماً فكر معشوق خود را كنترل ميكني و در هنگام ايجاد رابطه دوستي با ديگران خيلي جدی هستي
عشق برای شما موضوعي است كه بعدها در آينده به آن خواهيد پرداخت و به طور روزمره دغدغه ای براي آن نداريد و تا زماني كه فرد ايده آل و آرماني خود را پيدا نكنيد حاضر نيستيد هيچ اقدامي در اين زمينه انجام دهيد
بايد منتظر برخي هيجانات خوشايند عاشقانه باشيد ، عشق و دلبستگي به ديگران خوشايند است بويژه برای شما كه زود در عشق گرفتار ميشويد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/873.jpg
۷

شما دلايل خودنان را براي كنترل و حذر از عشق داريد اما به نظر ميرسد كه دليل شما اين است كه واقعاً دلتان نميخواهد در دوستي با ديگران پاي عشق به ميان بيابيد
دوست صميمي تان شما را درك نميكند و ممكن است اختلافاتي بين شما بروز كند
بايد به دادو ستد عاطفي با ديگران بپردازيد و براي آينده خود برنامه ريزي كنيد و ترس به دل راه ندهيد و بلاخره كسي را انتخاب كنيد و همين امروز تصميم خود را بگيريد

http://pnu-club.com/imported/2010/10/874.jpg
۸

بنظر ميرسد آدم خوش شانسي هستي و كسي را داري كه خيلي خوب رفتارهاي تو را درك ميكند اما شما عادت كرده اي كه عشق و احساسات خود را كنترل كني
هميشه ميگويي : فعلاً دلم نميخواهد خودم را درگير زندگي مشترك كنم اما در حال حاضر كسي در زندگيت ظاهر شده كه همه هوش و حواس تو را متوجه خود كرده است
از مهرباني و جذابيت خود براي موفقيت در روابط با ديگران كمك بگيريد و با كسي كه به تو دلبستگي پيدا كرده است بيشتر ارتباط بگير چون اين يك عشق واقعي و راستين است كه بين شما در حال شكل گرفتن است

http://pnu-club.com/imported/2010/10/875.jpg
۹


هرگز براي شما پيش نيامده كه با يك نگاه عاشق كسي شوي و اگر چنين اتفاقي برايت رخ دهد بي شك روزي برايت خاطره انگيز خواهد بود
خط عشق در كف دستت نشان ميدهد كه اگر رابطه اي خاص و صميمانه با كسي ايجاد کنی ، نظر و عقيده خود را نسبت به او عميقاً مخفي نگه میداری
بايد بيشتر از اين با ان فرد مهربان باشي و كلام محبت آميز برايش بگويي و بايد براي پيامهايي كه بين شما رد و بدل ميشود احترام قائل شوي و از بحث و جدل با او بپرهيزي




http://pnu-club.com/imported/2010/10/876.jpg
۱۰

شما احتمالاً به عشق در يك نگاه اعتقاد داري و روياهاي عاشقانه ای را درسر ميپروراني و در پي يافتن يار محبوب خود هستي كه به او دل بسپاری
به نظر ميرسد قبلاً تجربه ای در زمينه عشق و عاشقي داشته اي ولي نتوانسته اي به او بگويي كه دوستت دارم ، به هر حال پيوندهاي عاطفي و صميمانه اي با ديگران برقرار خواهي كرد و اوقات لذتبخشي خواهي داشت
بايد اعتماد به نفس را در خودت تقويت كني ، از چيزی كه هنوز اتفاق نيفتاده است هراس به دل راه مده و با يار محبوب خود از صميم قلب سخن بگو تا همديگر را بهتر درك كنيد


http://pnu-club.com/imported/2010/10/877.jpg
۱۱

احتمالاً با يك عشق نه چندان جدی و قابل اعتماد درگير میشوی و سعي میکنی رابطه ات را با ان فرد مستحكم كني و ارتباط با او را به نحو شايسته ای پايه ريزی نمايی
از آن افرادي هستي كه خيلي دلسوز ديگران هستند و ديگران هم به تو توجه دارند و سعي ميكنند رابطه خاصي با تو بر قرار كنند
به هر حال بايد در زمينه عشق بسيار دقيق باشي ، تصور ميكني كه ميتواني عشق را نيز مثل چيزهاي ديگر كنترل كني و اراده خود را به آن تحميل كني ، ولي بايد بداني كه اين طور نيست و بهتر است تصوراتي را كه راجع به عشق داری تصحيح كنی


http://pnu-club.com/imported/2010/10/878.jpg
۱۲

بايد صداقت و وظيفه شناسي يكي از دوستان صمیمی خود را همیشه مورد تقدير و ستايش قرار دهي
در زندگیتان يك سفر عاشقانه و به يادماندني و دلپذير در پيش داری
در زندگی با نظرات مخالف خود زیاد روبرو خواهيد شد ، با كسي آشنا ميشوی كه به تدريج به او دل ميبندی و عاشقش ميشوی و از هم اكنون برنامه ريزی كن كه با ان فرد بيشتر ملاقات داشته باشي
همواره اين عشق خود را پاس بدار ، يار محبوب تو ميتواند اعتماد به نفس تو را تفويت كند و به تو اعتماد و اطمينان ببخشد تا زودتر و بهتر در زندگی تصميم بگيری


http://pnu-club.com/imported/2010/10/879.jpg
۱۳

شما از جمله اشخاصي هستي كه ميل دارند عشق و عواطف خود را تحت كنترل قرار دهند اما دوستداران شما در اين مورد با شما موافق نيستند
آنها عشق را با روی باز ميپذيرند و خواهان ابراز آن هستند اما شما اين طور نيستيد و دلتان ميخواهد عشق را در قلب خود براي هميشه نگهداريد و آن را به كسي هديه ندهيد اما بايد گفت كه در بازی عشق خوش شانس هستيد
اگر به عشق خود پر و بال بدهيد خيلي كارها هست كه ميتوانيد انجام دهيد ، بهتر است از احساسات پاك و عاشقانه ديگران سوء استفاده نكنيد ، عشق پديده شگفت انگيزی است ، كسي را دوست بدار كه به تو عشق ميورزد


http://pnu-club.com/imported/2010/10/880.jpg
۱۴

شما از جمله افرادی هستي كه توجه چنداني به عشق نداری و اعتقاد داری كه يار محبوب و دوستدار خويش را نميتوان شناخت و درك كرد
همين طور فكر ميكني يافتن يك شريك واقعي برای زندگي خيلي سخت است ، به هر حال اگر تنها هستي بهتر است كسي را برای خود پيدا كني
زياد نگران نباش و هراس به دل راه مده ، در روابط خود با ديگران صميمانه رفتار كن و سعي كن ارتباط خود را با آنها گسترش دهي


http://pnu-club.com/imported/2010/10/881.jpg
۱۵

شما از آن آدمهاي هميشه عاشق هستي كه معمولاً با همان نگاه اول عاشق ميشوی ولي اين عشق ها خيلي زود گذر هستند و چندان پايدار نميمانند و شما نيز هرگز از آنها لذت نميبری
البته اين عقيده شماست كه عشق را نبايد زياد جدی گرفت و نبايد زياد درگير آن شد و از همين رو به همان رابطه كوتاه و گذرا بسنده ميكني و آن را كافي ميداني
ولي زمانی فرا میرسد كه به کسی بگويي من واقعاً تو را دوست دارم ، يار محبوب خود را شاد كن و به او اعتماد داشته باش


http://pnu-club.com/imported/2010/10/882.jpg
۱۶

آن گونه كه خط عشق در كف دست شما نشان ميدهد در عشق و دلبستگي به ديگران بسيار ثابت قدم و وفادار هستي
يعني وقتي به كسي دل ميبندی او را برای هميشه دوست ميداری و هرگز فراموشش نخواهي كرد
زمان خيلي چيزها را تغيير ميدهد و عوض ميكند ، به هر حال عشق بايد دو جانبه باشد تا پايدار بماند


http://pnu-club.com/imported/2010/10/883.jpg
۱۷

خط عشق در كف دست شما نشان ميدهد كه به عشق خيلي اعتقاد داريد و اصولاً عشق ستون اصلي زندگی ات را تشكيل ميدهد و بدون شك هر آنچه را كه در توان داشته باشيد برای عشق خود انجام ميدهي
فردی رئوف ، مهربان و دلسوز هستيد و در هنگام ابراز لطف و محبت به ديگران بايد كلام شيرين خود را به گونه ای صريح و واضح به كار ببرند
در غير اين صورت ممكن است بعضي اوقات باعث سوء تفاهم شود و ديگران شما را خوب درك نكنند


http://pnu-club.com/imported/2010/10/884.jpg
۱۸

بعضي اوقات به نظر ميرسد كه در رابطه با موضوع عشق و دلبستگي دچار مشكل ميشوي و به خوبي نميتواني روابط عاطفي خود را با ديگران تنظيم كني
گهگاه ممكن است در عشق شكست بخوري و احساساتت جريحه دار شود و به سوي دوست ديگري بروي ، به هر حال به تو توصيه ميكنم كه در زندگي عاطفي خود زياد سخت نگيري
در اين حيطه جاي هيچ گونه بحث و جدلي نيست ، بهتر است سعي كنيد خود را بهتر بشناسيد تا درك فرد مقابل برايتان راحت تر باشد ، در روابط اجتماعي خود با ديگران به آنها بيشتر اعتماد كن


http://pnu-club.com/imported/2010/10/885.jpg
۱۹

خط عشق در كف دست شما نشان ميدهد كه در روابط عاطفي خود با ديگران كمي نگران و مضطرب هستي و فكر ميكني در زمينه عشق مشكل داري
بهتر است اعتماد به نفس خود را تقويت كني و سعي كني اين فكر را از خود دور كني كه فرد مناسبي برای ديگری نيستي و خود را دست كم نگيري
به قابليتهاي خود ايمان بياور و مطمئن باش كه تو نيز ميتواني روابط عاطفي با ديگران برقرار كني و در زمينه عشق موفق باشي


http://pnu-club.com/imported/2010/10/886.jpg
۲۰

خط عشق در كف دستت نشان ميدهد كه در روابط عاطفي خود با ديگران زياد وسواس به خرج ميدهي و دلايل زيادي داريد كه بگويي من واقعاً براي شروع يك زندگي مشترك آمادگي ندارم
همين ديدگاه باعث ميشود كه ديگران نتوانند به خوبي تو را درك كنند
خود را دست كم نگير و براي روابط عاطفي خود زياد طرح و برنامه نريز ، كافي است در روابط خود با ديگران صادق باشي و هر چه از دستت بر مي آيد براي تحكيم روابط خود انجام دهي و بگذاري ديگران به تو اعتماد كنند و به تو نزديك شوند


http://pnu-club.com/imported/2010/10/887.jpg
۲۱

آيا تا كنون برايت پيش آمده است كه عاشق كسي شوي كه تو را دوست نداشته باشد؟
چنين رابطه ای به ندرت ممكن است پايدار باقي بماند و اين دقيقاً مثل آن ميماند كه کسی به تو عشق بورزد ولي تو هرگز تمايلي به او نداري
در مورد تو فقط به يك جمله اكتفا ميكنم :عاشق كسي باش كه او نيز تو را دوست بدارد و به تو علاقمند باشد


http://pnu-club.com/imported/2010/10/888.jpg
۲۲

تو واقعاً آدم خوش شانسي هستي ، واكنش و رفتارت در قبال عشق چندان مشكل آفرين نيست و به خوبي ميتواني با اين احساس كنار بياي
يعني عشق را به خوبي ميشناسي و هنگامي كه به عشق دچار ميشوي ميداني چگونه آن را پذيرا شوی
فقط بايد ياد بگيري كه در حيطه مسايل عاطفي ، عقل و خرد خود را كنترل كني و نگذاري در اين امور زياد دخالت كند


http://pnu-club.com/imported/2010/10/889.jpg
۲۳

احتمال دارد در زندگي خود با دو خواستگار روبرو شوی و در اين بين چاره ای جز اين نداری كه دل يكي از آنها را بشكني ، اين موضوع ممكن است خودت را نيز غمگين و ناراحت كند اما با گذشت زمان مشكل حل ميشود
هميشه بايد به خاطر داشته باشي كه اگر ميخواهي كسي را دوست داشته باشي و به او عشق بورزی نبايد سعي كني او را تحت سلطه و كنترل خويش در آوری ، بلکه بايد او را درك كني و با زير و بم احساسات و عواطف او آشنا شوی
به فردی که انتخاب میکنی اعتماد كن و يقين داشته باش كه شما بهترين زوج براي ايجاد پيوند زناشويي هستيد


http://pnu-club.com/imported/2010/10/890.jpg
۲۴

خط عشق در كف دست شما نشان ميدهد كه درجريان زندگي خود بين دو عشق گرفتار ميشويد و سعي ميكنيد به روش خودتان با آنها كنار بياييد
البته اين دو ماجرای عشقي مشكلاتي براي شما فراهم مي آورد و شما مردد هستيد كه كدام يك را انتخاب كنيد
بايد ترديدها را كنار گذاشته و تصميم خود را بگيريد چون در يك زمان كه نميتوان به عشق دو نفر پاسخ مثبت داد ، بعد از اين تصميم گيری حساس ، زندگي خوشايندی خواهد داشت


http://pnu-club.com/imported/2010/10/891.jpg
۲۵

هميشه در نظر داري كه عشق و عواطف خود را تحت كنترل خويش در آوري اما به عشق كسي گرفتار میشوی و بر خلاف خواسته ات قادر نيستي آن را كنترل كرده و تحت سلطه خود در آوري
اين عشق برايت غير قابل پيش بيني است ، بهتر است ياد بگيري كه چگونه ميتوان عشق را پيش بيني ، كنترل و در مواقعي متوقف كرد
اينقدر با سماجت به عشق نچسب و به تجزيه و تحليل راجع به آن نپرداز و باور كنيد كه عشق يك پديده غير قابل پيش بيني است


http://pnu-club.com/imported/2010/10/892.jpg
۲۶

شما يك عاشق صميمي و با محبت هستي و به همه اطرافيان خود عشق ميورزی و از صميم دل آنها را دوست داری ولي دلت نميخواهد از ميان آنها يكي را انتخاب كني
شما معتقديد كه عشق همان دوستي ، محبت و دلسوزی برای يكديگر است و لازم نيست اين همه دوستدار به دور خود جمع كني ؛ بهتر است فقط يكي را انتخاب كني و همه عشق و علاقه خود را به او ابراز نمايي
اين كار برايت سخت است ولي به هر حال بايد با آنها صحبت كني ، يكي از آنها بهتر از بقيه شما را درك ميكند و به شما دل ميبازد


http://pnu-club.com/imported/2010/10/893.jpg
موارد دیگر

اين كف دست براي شما خوش شانسی می آورد و به نظر ميرسد شما فرد عاشق پیشه ای هستید
وقتی عاشق میشوید ان فرد همه فكر و ذكر شما را به خود جلب كرده و همه چيز شما میشود و ديگر به كس ديگری نميخواهيد بينديشيد .
در عشق بسيار خوش شانس هستید و اگر مجردید نگران نباشید زیرا كسي را در طالع خود داری كه كاملاً عاشق توست اما تو نميدانی
اگر با كسي دوست شده ای يا نامزد كرده ای بايد گفت زوج خوبی را تشكيل ميدهی


-------

برف
10-30-2010, 04:37 PM
خيلي با حال بود ولي كمي گيج كننده بود

McQueen
10-05-2014, 10:54 PM
کف دست مستطیل :

شما دارای قدرت تخیل بسیار زیادی هستید و احتمالا" خواب های بسیار زیادی تا کنون دیده اید .
شما دارای فکر پویا و خلاقی هستید و بهتر است اندیشه هایتان را هر روز بر روی کاغذ یادداشت کنید و شاید حتی بتوانید شعر یا داستان کوتاهی بنویسید .
برخورد شما با دیگران بسیار گرم و صمیمانه است و فردی بسیار حساس هستید و گاهی ممکن است در برخورد با مسائل بسیار احساساتی شوید .
شما همواره خواهان آرامش در زندگی خود هستید و از بحث و جدل به شدت بیزارید .
شما از گذراندن وقت در تنهایی بسیار لذت میبرید اما در عین حال به اطرافیان بویژه خانواده تان بسیار علاقه مندید و در کل فردی مهربان میباشید .
شما فردی هستید با روحیه ای رمانتیک و در عین حال بسیار هنرمند و خلاق میباشید .

simin71
10-07-2014, 04:25 AM
کف دست صورتی :
رنگ صورتی رنگ طبیعی کف دست بوده و نشان دهنده این است که فرد حس بسیار خوبی دارد و از نظر سلامتی تندرست بوده و در وضعیت متعادلی میباشد
کف دست مستطیل :
شما دارای قدرت تخیل بسیار زیادی هستید و احتمالا" خواب های بسیار زیادی تا کنون دیده اید .
شما دارای فکر پویا و خلاقی هستید و بهتر است اندیشه هایتان را هر روز بر روی کاغذ یادداشت کنید و شاید حتی بتوانید شعر یا داستان کوتاهی بنویسید .
برخورد شما با دیگران بسیار گرم و صمیمانه است و فردی بسیار حساس هستید و گاهی ممکن است در برخورد با مسائل بسیار احساساتی شوید .
شما همواره خواهان آرامش در زندگی خود هستید و از بحث و جدل به شدت بیزارید .
شما از گذراندن وقت در تنهایی بسیار لذت میبرید اما در عین حال به اطرافیان بویژه خانواده تان بسیار علاقه مندید و در کل فردی مهربان میباشید .
شما فردی هستید با روحیه ای رمانتیک و در عین حال بسیار هنرمند و خلاق میباشید
.همچنين بايد دانست كه چنانچه انتهاي سمت راست خط سر از خط زندگي كاملاً فاصله گرفته باشد بيانگر آن است كه فرد مورد نظر با محافظه كاري و احتياط بيگانه است و در همه امور زندگي خود دست به ريسك و خطر ميزند و با شجاعتي بسيار خواسته هاي خود را دنبال ميكند و فردي بسيار جاه طلب بوده و با شور و هيجان جلو ميرود .
.

بقیش دیگه پیچیذه شد سر در گم شدم.....:105:

simin71
10-07-2014, 04:26 AM
شست بلند :
فردی که دارای شست بلند میباشد شخصی آرام و دقیق است و به شدت پیگیر کارها و مسئولیت های خود میباشد .