PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تفریحات سالم یک دختر خوب و...



Borna66
04-09-2009, 04:58 PM
قصد دارم در این مقاله ، گوشه ای از تفریحات دخترونه رو به شما معرفی کنم . بالاخره دخترها هم جزو ادم ها هستند و حق زندگی دارند دیگه !!!
خب حالا بریم ببینیم دخترها چه جوری تفریح می کنند...

بزرگترین تفریح : یکی از بزرگترین تفریحات خانم ها راه رفتن توی انواع بازرهاست.این تفریح از بی خرج ترین تفریحات بوده بدین شرح است که به صورت دانه دانه یا دسته ای ( به اتفاق دوستان جون جونی مثل مادر شوهر و خواهر شوهر و صد البته جاری!) جلوی ویترین مغازه ها صف می کشند و ساعتها به اجناس گل منگولی داخل ان خیره می شوند.معمولا این نگاه ها در بازرهای لوکس اجرا شده و خریدها در جمعه بازار انجام می شود!

ارزانترین تفریح : این مدل تفریح که سالمترین و انسانی ترین(!) تفریح انان می باشد تا کنون به دو گونه مختلف دیده شده: گونه یک و گونه دو!
وسایل لازم برای تفریح گونه یک :*ده کیلو سبزی ترجیحا ریحان و شنبلیله و گشنیز *ده عدد خانم که دل پری از از سوژه مورد غیبت داشته باشند! *یک سینی بزرگ مسی با سه تشت قرمز پلاستیکی *وقت ازاد به میزان دلخواه
وسایل لازم برای تفریح گونه دو : یک عدد تلفن نسوز!!!

علمی ترین تفریح : این نوع تفریح بیشتر از جانب قشر جوان خانم ها مورد استقبال قرار می گیرد! هدف از انجام این تفریح علمی صرفا علم اموزی و دانشجوی نیست ، بلکه شوهرجویی بزرگترین و برجسته ترین هدف این نوع تفریح است ! البته درخور یاد اوری است که این تفریح با توجه به میزان شهریه دانشگاه ازاد و همچنین قیمت های لوازم التحریر هزینه زیادی در بر دارد!

با کلاس ترین تفریح : معمولا خانم هایی که علاقه شدیدی به ماندن در خانه پدرشان دارند از این تفریح بهره می جویند! این تفریح که به تحرک زیادی نیاز دارد ، یک حرکت فرهنگی ، ورزشی ، هنری محسوب شده و همراه موسیقی محلی (چه محله های این ور چه محله های ان ور!) انجام می گیرد!
خانم های محترم برای اینکه بدانید این تفریح چگونه انجام میشود ، کافی است سری به باشگاههای هوازی ، غیر هوازی ، یوگا ، یوگی و دوستان ، حرکات موزون ریتمیک و رمانتیک بزنید . . .

خوشمزه ترین تفریح : اگر به تاری این خوش گذرانی برگردید متوجه می شوید که این تفریح در واقع یک خوش گذرانی منحصر ران بوده که در طول تاریخ کم کم و به تدریج به تفریح مورد علاقه صنف دختران تبدیل شده است ! انان که معمولا در کافی شاپ ها به نوشیدن اب طالبی, انواع نوشیدنی که اخرش کلمه (چاکلت) دارد! تخمه داغ و . . . . مبادرت می ورزند!